8 myśli w temacie “Jerzy Zięba do Zbigniewa Ziobry: Żądamy natychmiastowego ujawnienia nazwiska kryminalisty, który dopuścił do trucia milionów polskich niemowląt w szpitalach

  1. Slawa wam bracia i siostry ja koniowałem nie jestem ale jesli nowo narodzonemu organizmowi chemikalia o suka blać witaminy to chyba oczywiste że chodzi o osłabienie organizmu młodego organizmu który ma kontakt ze źrudłem Bogom .to dla mafii przyszli pacjenci . I popieram W przyszłej konstytucji pańswta słowiańskiego powinoen być przywrucony zapis KTO UMYŚLNIE DZIAŁA NA SZKODE OJCZYZNY SWEJ I PRZECIW SWYM KRAJANOM STAJE POWINIEN BYĆ WYDALONY Z OJCZYZNY A JEGO MAJĄTEK ZABRANY . SŁAWA BOGOM SWAROGOWI I PERUNOWI p.s polecam wam filmiki na you tube legendy polskie.baba jaga ,bazyliszek 🙂

    1. Oglądałam właśnie Jagę. Muszę nieco skorygować swoje wyobrażenie o tej pani. Jednak jestem durna baba, wzrusza mnie nawet hologram szatańskiego dziecka i jak tu pozbyć się tej wszechogarniającej naiwności w wielu dziedzinach.
      Jedna z moich ulubionych piosenek na zakończenie tylko mroczny klimat nie podoba mi się.
      .https://www.youtube.com/watch?v=y1YbhC5spzE

    2. raczej kula w leb zdrajaca narodu czyli Polakow..tak mysle Slowianinie. Jak lajno wydalisz z Polski to przyczolga do nas od tylu lub bedzie spiskowalo na nowo. Jestem za egzekucja publiczna oczywsicie za kule placa sami lub rodzina ..tak jak jest w Chinach za korupcje.Przepadek majatku to oczywsite ale do 3 pokolenia wstecz. Ktos pamieta co robili NKWD-owcy lub UB-ecy a pozniej SB-ecy??robili to nam,naszym ojca i matka oraz dziadka.Mordowali AKowcow gdzie popadnie byle nikt nie odnalazl juz dowodow ludobojstwa na Polakach. Rodziny zamordowanych AKowcow byly zerowane z czegokolwiek mieli i zostawali na lodzi,nawet bez pracy jako wrogowie ludu .

  2. Ciekawe, czy Pan Ziobro zobaczy to nagranie? Ciekawe, czy na nie w odpowiedni sposób zareaguje i rozwiąże tę sprawę, na której sprawiedliwe rozwiązanie czekają miliony polskich rodziców?

  3. Przymusowe finansowanie medycyny też jest przestępstwem.
    Wolałabym dać tą forsę uzdrowicielom.
    Ale kogo obchodzi, co by niepolityk wolał ?!

Dodaj komentarz