„Widziałam najbardziej niewiarygodny przejaw człowieczeństwa…

Mężczyzna cierpiący na nadużywanie narkotyków i mający problemy ze zdrowiem psychicznym był bardzo agresywny w komunikacji miejskiej… przeklinał, krzyczał, itp. Podczas gdy wszyscy byli przerażeni, ta jedna siedemdziesięcioletnia kobieta wyciągnęła rękę, mocno chwyciła jego dłoń, aż się uspokoił.

Usiadł cicho ze łzami w oczach.

Rozmawiałam z tą kobietą po tym zdarzeniu, a ona po prostu powiedziała:

Jestem matką, a on potrzebował kogoś, kogo mógłby dotknąć”. I zaczęła płakać.

„Nie bój się i nie osądzaj nieznajomego, życie nie zapewnia równego dobrobytu wszystkim ludziom” – Ehab Taha

źródło: alchemiaswiadomości

.https://www.instagram.com/p/C4-nqwxInek/?igsh=MTFtZzc0YWEyZm10eA==

*

źródło: https://youtu.be/pJtplzvavxQ?feature=shared

„Jeśli kiedyś zapomnisz” – Karo i Tęczowi Wojownicy

23 myśli w temacie “Jeśli kiedyś zapomnisz, jaką siłę w sobie masz

  1. 🙏🥹😭❤️
    WITawie rozwaliłeś przestrzeń tym wpisem i do tego ta piosenka „Zielonej Szkoły”

    1. W czasie robienia wpisu ten utwór sam mi wyskoczył. Gdy wysłuchałem, miałem ciary, bo nie mogło być lepszego podsumowania głównego wpisu

      Iskra wyszła jednak z Polski 💥🔥💫🚀

      (a za wyłuskanie tekstu z akademiiświadomości kłaniam Dziewannie 🙏)

    2. Moje niepełnosprawne dziecię nałogowo 🙂 TULI ludzi, najchętniej starych, w tym także naszych pijaczków ze wsi. A ludzie od tego miękną, wzruszają się i zawsze chcą nas (mnie jako opiekunkę ale głównie dziecię) obdarowywać tym, co akurat mają. Obserwowanie tego procesu zachodzącego pod wpływem dotyku jest niesamowite.
      No i wszyscy go znają 😉

  2. „„Jestem matką, a on potrzebował kogoś, kogo mógłby dotknąć”. I zaczęła płakać.”

    I ta Pani i Amma to wcielone Mistrzynie !

    Jedna podziwia cala Ziemia. Ta Druga w Polsce nikomu nie znana…

    Mistrzynie !

    Jestem matką, a on potrzebował kogoś, kogo mógłby dotknąć”. I zaczęła płakać.”

  3. Miód na serce 😍😍😍Nie wiem czy komentarz się pojawi .Kiedyś było łatwiej coś napisać .Teraz coś się zmieniło i piszę ten komentarz na szarym tle szare litery których prawie nie widać .Nieraz chciałam coś skomentować ale komentarzu nie udało się zamieścić . Chcę abyście wiedzieli że codziennie Was czytam i jestem za to Wam bardzo wdzięczna .

    1. U mnie w kokpicie bloga też system coś pozmieniał, dużo trudniej czytać i zatwierdzać. Jakieś nowe znaczki/kody się pojawiły. Zapewne dlatego, by algorytm mógł łatwiej wyłapywać „niepoprawne politycznie” treści.

      W ogóle wczorajszy dzień był bardzo blokujący, jeśli chodzi o technologię, nie mogłem zrobić wpisu głównego, po wielu próbach wreszcie się udało.

      Dagmara z Arizony również miała problem z komputerem, mówi o tym na samym początku filmu:

      .https://www.youtube.com/live/UVxlZ-IrwyE?si=ZGE3J46_0DZpCrWa

      1. I Borzygniew miał kłopoty z laptopem, pracując nad nagraniem moim i Dobromiły. Biorąc pod uwagę treść nagrania, nie dziwimy się wcale.

      2. Indygo, toż to Riverdance! Uwielbiam, tylko Irlandczycy to mają, to czar ich kultury i duszy. 🙂

  4. Dziękuję WITawie za ten wpis. Kruszy betonowe schematy umysłu pozwalając dojrzeć coś zupełnie innego.

    1. Tak, Drogi Rybensie. Co najciekawsze, przy robieniu wpisu film ze śpiewającą młodzieżą sam mi wyskoczył na główną tablicę YT. Nie wymyśliłbym trafniejszego komentarza do wpisu głównego, więc zamieściłem.

  5. JAM jest dawno zniknalem z tego bloga, bowiem on nic nie wnosi. Zmiany zachodza od wewnatrz, to lustrzane odbicie wszechswiata. Odkad tu nie komentuje, bo kradli ma energie, to znanazlem wiele rzeczy niewidzialnych wczesniej.

      1. Nie ma zadnych kał ów, bowiem zmiany , czyli transmutacje nalezy zaczac od swego wnetrza, ktore oscyluje ze wszechbytem.
        Ja tylko rzeklem, na glos, ze ten blog nic nie wnos8, bowiem posilkuje sie oratorstwem poligamicznym.
        Jednak warto zaznaczyc, ze ta kropla w postaci tego blogu wnosi ogromna zmiane na mentalnosc ludzi, tej macierzy.
        Tylko sie odnioslem ze swojej perspektywy.
        Nalezy zaznaczyc, ze wszelkie osoby na tzw. swieczniku, to inne byty, ktore poruszaja sie w kilku cialach jednoczesnie.
        Nadmienie, iz slowo Halo, ktore wiekszosc uzywa, oznacza helios abbadon appolo niczysciel, wiec dajemy energie za pomoca glosu im, ktorzy zyja dzieki nam, dl „wrzucaja” ludziom te sprawy, bo dzieki nim oni zyjq tutaj.
        „Pieklo jest puste, a wszystkie diably sa tutaj”.
        – Will I Am Shakespeare

      2. Nie dodalem, ze znak anarchii, to symbol Halo, tylko, ze ukryty.

        nikt nie napisal wiec ja to uczynie jako ze kiedys interesowalem sie sportem wynik 2:3 oznacza poprzez dzielenie 666 a na koncu 7

        wszelkie loga na swiecie to sigile ktore posiadaja odp kolory do wplywania na cialo subtelne

        Wszelkie piski w uszach to znak ze jakis byt z innego wymiaru jest w naszej obecnosci

        ludzie zawieraja traktaty umowy bowiem moon ey jest woda czyli kobieta a mez cz zna to ogien ktory rozpala pomieszanie tych kolorow da kolor purpurowy czyli wladcow tego swiada czyli pionkow czyli odwroconych plciowo baphometow.

        zdrawiam

      3. urwy wyjebaly mnie b dlugi komentarz wiec jebac te pisanie zawsze cenzuruja

        CHWAŁA STAROZYTNE LECHII!!!!

      4. „Piski” w uszach słyszę też po prostu przy telepatii, więc nie przypisywałbym wyłącznie obecności innych istot.

  6. piski są kiedy mamy połączenie z drugim ja stąd telepatia również ich połączenia

    proszę nie mylić pojęć

    teraz jest era chińskiego smoka

    Purpura to mix damsko męski stąd oni to noszą bowiem są dwoma osobami w jednej.

    spójrz sobie na loga nba i NFL tam są te kolory i oznaczają ze oni są odwróceni płciowo.

Dodaj komentarz