Przesileniowy Ogniu Pal się Pal Spalaj To Co Stare

źródło: https://youtu.be/AfuFH2yGRkc?si=8YTbIRH4RoiLVEhk

Przesileniowy Święty Ogniu Pal się Pal Spalaj To Co Stare

Starożytne Wiedźmy Powracają

💃💃🔥💃💃

Lechia

Wiecznie

Żywa

Życiem

Które

Nie Ma Końca 🔥

RADOSNYCH

JARYCH

GODÓW

WSZYSTKIM

ISTOTOM

DOBREJ

WOLI 🙏

~ WITaw

58 myśli w temacie “Przesileniowy Ogniu Pal się Pal Spalaj To Co Stare

  1. Paliłem przesileniowe ognisko 🔥🔥🔥 a sąsiad za płotem już kosił trawę wykaszarka no psychol. Ale chyba mój płomień go zneutralizował, bo w połowie przestał kosić.

    1. Prof. Łukasz od lat błaga RODaków by nie kosić przynajmniej do 10 maja, dać Matce Ziemi odRODzić się po zimie

      Poza tym na początku Umajonego Maja robimy Miodek z Mniszka. Prof. ŁŁ zachęca by sikać na Mniszek bo do prawidłowego wzrostu potrzebuje on Azotu i Amoniaku

      Ja „odcedzam karfofelki” Boso i tylko na Tawę Trawę

      *
      Mój sąsiad obsesjonat golenia koszenia i wycinania wszystkiego co żywe co roku wczesną Wiosną truje moje tuje glifosatem. Za kilka dni z nim porozmawiam bo już sczytuję że krew się w nim gotuje

      *

      Kochani pijmy świeżutką Pokrzywkę, która oczyszcza Krew po zimie. Umyć jeden lub dwa pędy, drobno pokroić i kilka minut gotowania w półlitrowym kubku. Pić drobnymi łykami

      1. W takim razie w weekend wybieram się na poszukiwanie młodych pokrzywy 😃.

      2. A po polsku można poczekać do weekendu i powiedzieć: „idę dziś na pokrzywy”😉.
        PS. Jest jeszcze opcja dwudzionka

      3. W słowniku języka polskiego jest słowo „łykend”, Arkona wyluzuj, jesteś poliglotką, znasz języki i wszystkie mitologie tej Przepięknej planety

        Oboje Jesteśmy Wołchwami i testujemy Słowo

        W ostatnim miesiącu ściągnąłem ponad trzysta Słowiańskich Słów których nigdy dotąd nie było w polszczyźnie. Mogę przesłać Ci je prywatnie

        Kocham Cię Słowiańskością

      4. Jeśli to nie problem, to poproszę o przesłanie. Myślę, że Arkona napisała do mnie z wielkiej sympatii bez podgryzania 😃.

      5. Myślę, że Arkona napisała do mnie z wielkiej sympatii bez podgryzania

        Tak.

        Bez podgryzania.

        Po prostu pilnuje Kony Mocy Spadku Przodkow.

        Czyli Slowa ❤

        Bo i po co podgryzac ?

        … Ja tu takie okrutne ataki przezylam na blogu, trzy lata zniszczonego zycia, nikt…no, trzy osoby, mi nie pomogl.

        Wszyscy patrzyli biernie jak Radek sie mota i miota w mind kontrol itd. Rzucajac klatwy i obrzydliwe slowa…

        Zaplacilam straszna cene za brak odwagi, uczciwosci i przyjazni, ktorej nie okazal prawie nikt.

        Tyle Prawdy.

        Z sympatia dla Ciebie.

        .https://www.youtube.com/watch?v=SlygYeOujGs

      6. Dziękuje za ten wpis o pokrzywach, dzięki niemu po raz pierwszy w życiu pilem herbatę ze świeżych pokrzyw i to z własnego ogrodu 🙂 Była bardzo smaczna.

      7. „Rainbow”

        Ja tam nie wiem jak komu ?

        Tęcza plynie Niebem, czuje sie w tym slowie Wde (Mialo byc Wode, komputer wpisel Wde)

        …Czuje sie Wede 🙂

        Przestrzen dopisala, tam gdzie ja jeszcze nie doszlam ❤

        Dziekuje Przestrzeni !

        A Emelin akurat spiewa /”Praszczur narodzitsa”

        https://www.youtube.com/watch?v=NgCMhPo__Tw

  2. Tawie, Lechici nie gęsi – swój język mają! Ja możesz tutaj promować język wroga? Angielski ma moc większą niż polski czyt. słowiański? Słowiański jest językiem bogów-stwórców! Proszę nie uprawiać tutaj dywersji…!

    1. Iw, wyluzuj i czytaj mnie uważnie. Odniosłem się tylko i wyłącznie do dwóch konkretnych angielskich słów. Nie moja wina, że mają energetykę silniejszą niż ich polskie odpowiedniki. Ja wyłuskuję energetyczne perełki słowne z różnych języköw.

      Stali Komentatorzy bloga wiedzą, że nie jestem językowym purystą, jak Arkona, która się zżyma na słowo Kreacja.

      Ps. Język angielski nie jest „językiem wroga”, po angielsku porozumiewa się dziś cały świat. Nie licz na to, że populacja planety będzie się uczyć bardzo trudnego języka polskiego.

      1. Nie poznaje Cię…Dawny TAW nie promowałby języka poza naszym RODzimym! To poprzez TAKIE „promocje” dziś nie wiemy KIM jesteśmy, bo zakłamano nam język i odwrócono znaczenie słów! Co mnie obchodzi, że ktoś tam nie będzie się uczył słowiańskiego, ja nie będę mówić językiem wroga. Mówisz jak globalista, co z Tobą? Jaki tytuł ma ten blog???

      2. „nie promowałby języka poza naszym RODzimym!”

        WITaw nigdy nie był, nie jest i nigdy nie będzie językowym purystą. WITaw uroczyście oświadcza, że nie „promuje” żadnego języka, ponieważ zachwyca się każdym.

        Wszelkie insynuacje pod adresem WITawa i złośliwe wkładanie w jego usta tekstów, których nigdy nie wypowiedział, nie będą publikowane, gdyż WITaw ma ważniejsze sprawy na głowie niż odpowiadanie na prowokacje.

      3. „jak Arkona, która się zżyma na słowo Kreacja.”

        Twoj blog, twoj widzenie.

        Ale to nieladnie tak pisac, bo ja sie nie „zżymam”, a po prostu wypowiadam moj punkt widzenia.

        Jesli utajone osmieszanie kogokolwiek za jego punkt widzenia ma byc linia przewodnia… To jak mamy budowac Wielka Lechie ???

        Ty ze slowem „eksperymentujesz”.

        Wolna Twoja Wola.

        Ja Slowem naprawiam, buduje, pomagam…

        Z innych Tradycji sie wywodzimy.

      4. Oczywiście że z innych, WITaw nigdy nie był, nie jest i nigdy nie będzie językowym purystą. WITaw Bada Moc enrgii danego Słowa, jak dane Słowo działa w praktyce, jaką wywiera Moc💥 na przetrzeń. WITaw bada różne Języki, bo je szanuje i się ich nie boi i żadnego z Języków nie nazywa „językiem wroga”.

        WITaw wprowadził już na stałe do Polszczyzny nowe Słowo, które już funkcjonuje na przestrzeni, a którego jeszcze nie ma w słownikach. Skoro słowo weszło już na stałe do Polszczyzny, dowodzi, iż ma ono w sobie Moc💥

        Spróbujcie wprowadzić na stałe do Polszczyzny nowe Słowo, a potem krytykujcie Kreatora nowego Słowa.

        WITaw Kreuje nowy Język, w którym nie obowiązują żadne tak zwane normy językowe, które są kagańcem matrixa. Kilka miesięcy temu Taw rozwiązał na poziomach subtelnych Radę Języka Polskiego.

      5. „jak Arkona, która się zżyma na słowo Kreacja”

        Arkona, stali Czytelnicy bloga doskonale wiedzą, że masz hopla na punkcie słowa Kreacja, do tego, stopnia, że Komentatorzy boją się go używać, bo czują, że wywierasz na nich presję, a wrażliwcy nie lubią być chłostani.

        *

        „utajone ośmieszanie kogokolwiek”

        A co jest „utajonego” w porównaniu „jak Arkona”? Ty też mnie wielokrotnie „utajenie” ośmieszałaś.

      6. „Arkona, stali Czytelnicy bloga doskonale wiedzą, że masz hopla na punkcie słowa Kreacja”

        O!

        To az do tego stopnia dochodzi, ze pozwalasz sobie na obrazanie wprost !

        Bo slowo „hopla” az zionie negatywna, agresywna energia !

        I za co ?

        Za moje lata i oceany energii wlozone w tego bloga ?

        Znasz sie na energii slow. Podkkreslasz, ze szukasz energii slow.

        To wiesz, ze slowp „hopla” jest slowem nasaczonym energia nienawisci. nI to tej nienawisci ukrytej, zafalszowanej…

        ja tylko analizuje energie slowa, nic poza tym.

        Taka prawda.

        No coz…

      7. „Ty też mnie wielokrotnie „utajenie” ośmieszałaś.”

        No, nie wiedzialam.

        Nie maialam takiego zamiaru, ale jesli cos takiego odczules, to twoje odczucia, nie moje zamiary.

        Teraz przynajmniej mam jasnosc, dlaczego tak agresywnie do mnie komentujesz.

        Bo widocznie chcesz brac jakies „odwety” za cos , czego nie bylo w intencjach.

        No coz, szkoda, ze moje dobre intencje i przyjazne zamiary tak zostaly wrogo potraktowane.

      8. „bo czują, że wywierasz na nich presję, a wrażliwcy nie lubią być chłostani.”

        Nie wiem co czuja inni.

        Jesli nie mam prawa wypowiedziec, co czuje przy takim czy innym slowie, to gdzie tu przyjazna wymiana.

        Czyli „wrazliwcy” maja prawo uzywac slowa „kreacja” a ja nie mam prawa uzyc slowa „TWORZENIE”

        Czyli inni to „wrazliwcy”, a jak mnie zadawano cierpienie, to jakos nikogo nie obchodzilo, ze biedny chlopak w szale obrazal, ranil, itd.

        Gdzie byli ci „wrazliwcy” o tendencjach sadyzmu ?

        Bo patrzec na cudza krzywde bez reakcji obrony jest oznaka ukrytych sklonnosci sadystycznych.

        Czyli ty mozesz wywierac presje slowem „kreacja” a ktos inny nie ma prawa napisac, ze to jest slowo slowianskie.

        *”

      9. „wrażliwcy nie lubią być chłostani.”

        Jakos malo ciebie obchodzi, ze mnie ranisz, krzywdzisz, itd.

        Czyli inni to „wrazliwcy”, ale pozwalasz sobie na ranienie mnie.

        Az do tego stopnia…

      10. „A co jest „utajonego” w porównaniu „jak Arkona”?”

        Tawie, nie traktuj Czytelnikow jak gdyby nie rozumieli…

        Utajona agresja jest w slowie „się zżyma”, nie w porownaniu „jak”.

        Oglosiles sie, jako ten, co bada energie Slow. Wiec wiesz, co niesie ze soa slowo : zzyma sie.

        Nie wiem co chcesz ugrac atakujac Kobiete, ktora latami jest Duchem Opiekunczym tego bloga i Wszystkich, co tu pisza.

        Nawet tych, co mnie sie czepiali i atakowali.

        Widocznie chcialbys, aby pisano „pod dyktando”

      11. „Wiele Komentatorek mego bloga zwierza mi się, że obawiają się używać słowa Kreacja w obawie przed Twoją chłostą.”

        Tak sie boja ?

        Naprawde ??? A ktore zacz ???

        O !

        A gdzie byly te komentatorki, gdy przez tygodnie mnie obrazano i grozono zemsta po smierci. Na tym blogu ! Przez pare tygodni. to nie byl jakis zagubiony komentarz upojonego komentatora…

        Robil to ich kolega z bloga.

        Zagubiony chlopak, ktoremu zadna z tych komentatorek nie podala wtedy reki !

        Jedyna kobieta, ktora Mu podala reke jestem wlasnie ja…

        Ale cena, jaka zaplacilamù jest straszna !

        Prosze Boga by Mi zwrocil energie, ktora to kosztowalo.

        Bo czasu zwrocic bedzie trudno.

        Ale…

        W trzy dni mozna wszystko odbudowac z POMOCA Wszechmocnego !

      12. Kocham wiele jezykow, szanuje wszystkie.

        LOGOS jest MOCA TWORZENIA !

        Dedykuje Sprawiedliwym… I pozostalym tez…

        Kocham wiele Rodow, szanuje wszystkie !

        Dedykuje Dzieciom Ziemi… I Kosmosu…

      13. 2:54

        !!!!

        Mezczyzna w szkarlatnym plaszczu wyglada poprzez firmament na Wszechswiat

        Niezwykla mozaika czy tez obraz…

        Slawomir pisal tu niedawno o symbolice szkarlatu…

        Czy to ten szkarlat… ?

        Moze Przestrzen cos podpowiada…

      14. Wielokrotnie „promowałem” na blogu tę grafikę, która zdradza kopułę i prawdziwą budowę matrixa. Dziękuję za przypomnienie.

        Pierwotnie grafika była czarno-biała, różne wersje kolorystyczne nakładano komputerowo później. Ten szkarłat jest rzeczywiście niesamowity.

      15. „To poprzez TAKIE „promocje” dziś nie wiemy KIM jesteśmy, bo zakłamano nam język i odwrócono znaczenie słów!”

        Droga, Szlachetna, Sprawiedliwa IW,

        Dedykuje Tobie ❤

        SLOWO <3 LOGOS jest w naszym Jestestwie, We Wszystkim, co Zyje ❤

        Nastal CZAS Przywrocenia Pamieci genetycznej…I Wiecej Powiem : Pamieci DUCHOWEJ !

        Bo gdzie genetyka zawiedzie, DUCH POWIADZIE !

        Gwiazda Polnocna, Siewiernaja Zwiezda, ASTIRI TOU BORIA…

        Gwiazda Przewodnia naszych Przodkow !

        Chwala RODU Niebieskiego ❤

      16. „Ten szkarłat jest rzeczywiście niesamowity”.

        Czy to szkarlat o ktorym pisal slawomir ?

        Szkarlat noszony przez tych, co kontroluja ?

        Ale to oni kontroluja maksia ?

        A moze i ich maksio kontroluje ???

        Kaplanki Arkony podobno nosily Szkarlatne plaszcze na bialych sukniach.

        Podobnie ludy Hyperboreii.

        Jesli ktos ma wizje, napiszcie jak to bylo ???

      17. „„bo czują, że wywierasz na nich presję, a wrażliwcy nie lubią być chłostani.””

        Ty eksperymentujesz ze Slowem, wiec wiesz jaka nieprzyjazna, wrecz antyludzka energie ma slowo „Chlostani” i odwazysz sie uzywac tego slowa piszac do mnie…

        O co Tobie chodzi ?

        Co chcesz przekazac ?

        Raniac mnie lepiej bedziesz sie czul ?

        lepiej bedzie Tobie zyc ?

        Nie wiem o co Tobie chodzi, ale w zamian za Twoje nieprzyjazne Slowa do mnie kierowane wiele razy posylam Tobie blogoslawienstwo RODU !

        Blogoslawie.

    2. „Słowiański jest językiem bogów-stwórców!”

      Dziekuje IW !

      Przeslanie Arkaimu !

      Kazde Slowianskie /Polskie Slowo jest Swiete !

      Sa w Nim Moc, Doswiadczenia, Energia, Madrosc naszych Przodkow.

          SLOWA TO SKARB ❤ , Dziedzictwo, ktore nam zostawili.

      Slowianskie Imiona naszym Dzieciom, Slowianskie nazwy zakladom, szkolom, przedsiebiorstwom, ulicom naszych miast….

      SLOWO MA MOC !

      1. Arkono droga skłaniam głowę przed Twą Mądrością, błogosławię Tobie i wszystkim tutaj – Iwona

      2. INFORMACJA

        Z uwagi na zbliżające się Zaćmienie Słońca wszelkie komentarze, które uznam za polemiczne, zaczepne lub prowokujące, będą zatwierdzone (lub nie) dopiero tydzień po Zaćmieniu.

        Kwiecień tego roku to bardzo niebezpieczny karmiczny miesiąc. Wszystko, co się w nim wydarzy, będzie miało swoje skutki w kolejnych wcieleniach. W tym szczególnym czasie WITaw doradza uważać na każde Słowo, które się wypowiada, które się pisze. Nie wchodzić z nikim w polemiki, a już nie daj Boże w kłótnie. Nie dać się sprowokować, bo zaczepek będzie mnóstwo – siły demoniczne w tym czasie szaleją, bo doskonale wiedzą, że to czas karmiczny, więc chcą powkręcać w karmę jak najwięcej nieświadomych istot.

        W tym szczególnym czasie najlepiej unikać spotkań, bo czasami jedno nieopatrznie wypowiedziane słowo może zostać źle zinterpretowane – i konflikt gotowy.

        Podałem kosmo-Wedę

        ~ WITaw

        ps. Życzę wszystkim Dobrego Tygodnia. W tym tygodniu dwa kręgi wnikliwych analityków analizujemy najważniejszą grafikę Średniowiecza

      3. Flammariona z 1888 r., pod którą jest podpis: „Średniowieczny misjonarz opowiada, że znalazł punkt, w którym spotykają się niebo i ziemia”.

        „W tym szczególnym czasie najlepiej unikać spotkań, bo czasami jedno nieopatrznie wypowiedziane słowo może zostać źle zinterpretowane – i konflikt gotowy”.

        Dzięki WITawie za przypomnienie
        Na czole chyba to sobie zapiszę

      4. Nauczyłem się tego zdania na pamięć w oryginale i poprosiłem Siostrę, by nauczyła Dzieci.

        „se touchent” brzmi tak przytulnie, aksamitnie, ciepło, słodko i przymilnie, że człowiek ma ochotę ze skóry wyskoczyć, bo już w niej nie może wytrzymać – taka energia! Po polsku brzmi to zimno, technicznie, bezdusznie.

        Dziewannie dziękuję za wyłowienie z powodzi internetu grafiki o tak dużej rozdzielczości. Dziewanno, jesteś niezwykle sprawną riserczerką, dziękuję Ci 🙏

        Mieć taką Szefową Kancelarii to Skarb

        ~ WITaw

      5. WITawie, dziękuję za nominację – to zaszczyt z Tobą współpracować 🙂

        A co do grafiki, jestem w swoim żywiole ✨💃😄

        Ciekawe, jakie efekty przyniosą nasze badania 🙂

      6. „Kwiecień tego roku to bardzo niebezpieczny karmiczny miesiąc. Wszystko, co się w nim wydarzy, będzie miało swoje skutki w kolejnych wcieleniach. W tym szczególnym czasie WITaw doradza uważać na każde Słowo, które się wypowiada, które się pisze. Nie wchodzić z nikim w polemiki, a już nie daj Boże w kłótnie. Nie dać się sprowokować, bo zaczepek będzie mnóstwo – siły demoniczne w tym czasie szaleją, bo doskonale wiedzą, że to czas karmiczny, więc chcą powkręcać w karmę jak najwięcej nieświadomych istot.”

        Ciekawe, bo akurat teraz rozkręciła się sprawa z tzw. „Gamer Gate 2”. Gracze mieszają z błotem aktywistów alfabetowych i ich hipokryzję. Ci, którzy byli ośmieszani mają siłę i możliwość realnie powalić tą ideologię/kult, ale skoro teraz jest ów karmiczny okres, to trochę obawiam się o skutki. Do tego dochodzi wczorajsze trzęsienie ziemi na Tajwanie i nie wiem czy było jednak tsunami w Japonii, gdzie ( w obu miejscach) jest rodzina jednej z kluczowych figur tego procesu rozpadu.

    3. IW, to dla Ciebie.

      Hymn Wszechslowianski

      „Mowe nasza ukochana

      Bog Nasz dla nam w Darze

      Wydrzec nam Jej nikt na Swiecie

      Tego nie dokaze !

    4. „2) Twego czepialstwa”

      Powiedz prosto z mostu, ze Prawda, ktora pisze, komus przeszkadza.

      A komu ?

      Szkoda mi zmarnowanego tu czasu…

      Ale…

      Moze jednak nie zmarnowany ten Czas, bo wielu Sprawiedliwych sie obudzilo i zrozumialo.

      Pozdrawiam.

      1. Arkona, czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Przeczytaj jeszcze raz mój komentarz.

        Nikt nie neguje Twojej ogromnej Wedy, ale każdy widzi, że jesteś czepialska, ludzie boją się tu komentować, byś ich nie podgryzała.

      2. „Szkoda mi zmarnowanego tu czasu”

        do Arkony:

        Nie jestem stałym czytelnikiem ,rzadko komentuję.

        Kiedyś napisałaś ,że ci, ,którzy będą kochani, dzięki tej miłości przeżyją nawet tzw. szczepionki wiadomo na co. Nie pamiętam dokładnie jak to napisałaś,ale taki był sens. Wokół mnie sporo ludzi dało się zwieść. Ich bliscy byli pełni troski. Powiedziałem właśnie tym zatroskanym,co napisałaś. I ci bliscy albo w ogóle zaczęli kochać swoich bliskich albo jeszcze bardziej,prawdziwie…

        Myślę,że nawet tylko chociaż dla tego jednego przesłania,Twój czas tu zostawiony nie był zmarnowany.

        Wdzięczność za to Ci się należy.

        Kto ratuje jedno życie,ratuje cały świat. Wg mojego odbioru , tą poradą o miłości, uratowałaś wiele żyć .

      3. ” … Kto ratuje jedno życie, ratuje cały świat. Wg mojego odbioru, tą poradą o miłości, uratowałaś wiele żyć”.

        Przepiękny cały twój komentarz, drogi Juliuszu.

        Miłego!

      4. Tawie, czytaj TO, co pisze Arkona sercem, nie umysłem…Jakoś ja nie widzę i nie widziałam nigdy czepialstwa Arkony(co to w ogóle za słowo w użyciu miłującego?) – jeszcze raz napiszę TEN BLOG został ponoć utworzony dla pobudki Słowian, więc co nas obchodzi słowo obcych nam nacji i ich energetyka? No właśnie, gdzie słowiańskie imiona nienadane dzieciom naszym? DLACZEGO? Bo energię błogosławieństwa RODÓW naszych niosły, bo wzmacniały energie własną dzieci naszych! Dzisiaj Brainki i Jesiki chodzą po słowiańskiej ziemi z podciętymi skrzydłami enrgii Twórców…I KOMUŚ na tym zależało od tysiącleci!

      5. „Myślę, że nawet tylko chociaż dla tego jednego przesłania Twój czas tu zostawiony nie był zmarnowany.

        Wdzięczność za to Ci się należy.

        Kto ratuje jedno życie, ratuje cały świat. Wg mojego odbioru tą poradą o miłości uratowałaś wiele żyć”.

        Dziękuję Juliuszu !

        Dziękuję Człowieku SPRAWIEDLIWY !

        Ty jako jeden z NIELICZNYCH tutaj prawdziwie do mnie i o mnie PRZEMÓWIŁEŚ !

        Bądź pozdrowiony Sprawiedliwy strażniku prawdy !

      6. Dziękuję, Arkono !

        Jestem wdzięczny!

        Prawda zawsze się obroni i wyjdzie na wierzch …

        Pozdrawiam również!

        Moje uszanowanie!

      7. „ale każdy widzi, że jesteś czepialska, ludzie boją się tu komentować, byś ich nie podgryzała.”

        Wyjasnij kto sie kryje za slowem „kazdy” ?

        Bo w tej formie to jest tylko nic nie znaczace niesprawiedliwe i gleboko raniace uogolnienie. Ilu jest tych „kazdych” ???

        Ja sie bardzo boje tu komentowac.

        Jakos „ludzie” zapomnieli o hejcie i okrutnych grozbach…

        Moze znowu ktos rozpeta nienawistne energie i nikt sie nie wstawi w obronie Kobiety…

        „ludzie” patrzyli z okrucienstwem i prawie nikt nie reagowal, gdy ich Kolega z bloga pograzal sie w matni i hejtowal grozbami.

        Teraz maja spokoj ci „ludzie” bo nie komentuje. Lub rzadko.

        I pewnie o to chodzilo.

        No coz, jak napisal sprawiedliwie Slowianin, zostawilam tu duza czesc Zycia i zaplacilam straszna cene za to pisanie, wiec …

        Moze sie czasami pojawie… Bo zaplacilam za to paroma latami Zycia !

        Najwazniejsze, ze Sprawiedliwy Juliusz przywolal Prawde.

        Kto ratuje Jedno Zycie, ratuje caly Swiat.

        I tylko to ma teraz dla mnie Wartosc.

      8. „Tawie, czytaj TO, co pisze Arkona sercem, nie umysłem… Jakoś ja nie widzę i nie widziałam nigdy czepialstwa Arkony (co to w ogóle za słowo w użyciu miłującego?) –”

        Dziekuje Iw ❤

        Bardzo Tobie dziekuję.

    5. „wrażliwcy nie lubią być chłostani”

      Widocznie potrzebny byl ten Twoj wpis, by nastapil wpis, co ponizej.

      Smutno mi pisac…Smutno, bo tyle zostalo zniszczone…

      I po co to zniszczenie ?

      Kto cos na tym ugral? Cos skorzystal ?

      Nawet ci, co sie cieszyli z cudzego cierpienia teraz maja kaca, jesli nie moralnego, to poznawczego.

      Takie jest Prawo!

      Nie !

      Ale ci „wrazliwcy” z cynizmem patrzyli, gdy zagubiony mezczyzna wypisywal obrzydliwosci.

      Obarczal strasznie swoja karme i czynil ogromna krzywde Istocie sprawiedliwej i szczodrej……

      Ta krzywda jest wpisana w Akasze…

      Na Wiecznosc.

      Takie jest Prawo !

      Tylko wieczna Milosc ponad tym Prawem…

      Wszystkim dedykuje…

    6. „Odniosłem się tylko i wyłącznie do dwóch konkretnych angielskich słów. Nie moja wina, że mają energetykę silniejszą niż ich polskie odpowiedniki. Ja wyłuskuję energetyczne perełki słowne z różnych języköw.”

      Pozwol nam Slowianom odniesc sie do jednego Slowa…

      Raduga !!

      .https://www.youtube.com/watch?v=RmuchVgb3t0

      .https://www.youtube.com/watch?v=pEI6jQP9DXU

      https://www.youtube.com/watch?v=Ek0nd56ptU4

      Kto jesli by wstretil Radugu !

Dodaj komentarz