13 myśli w temacie “Nazwy Polski Starożytnej, obszar Imperium Lechitów i skład jego plemion

    1. Czuję, że w tym coś może być. Nazwy są zawsze ważne i dużo mówią o desygnacie (również np. nazwiska).

      Zakopane jest kluczowe, dla Wielkiej Zmiany z innego jeszcze powodu…

      (Ale o tym nie mogę jeszcze dziś mówić).

      1. A pod Krakowem co ta za baza sie znajduje,( moze cos wiecej wiesz)? Bo ostatnio, przynajmniej dwa razy (nocą) byłem tam
        „w odwiedziny”. Czasem bywało gorąco…

      2. Kluczowe miejsca dla Wielkiej Zmiany są na bieżąco monitorowane przez Obcych, teraz głównie przez Plejadian, bo to oni właśnie, po bliskiej ucieczce stąd rasy gadziej, szykują się do objęcia zarządu naszej przepięknej planety. A że to właśnie Polska jest sercem planety, więc siłą rzeczy to właśnie na naszych ziemiach rozgrywa się los galaktyki.

        (O sprawach militarnych i programach wojskowych, nadzorowanych przez rasę gadzią, nie chcę tu pisać, bo te wszystkie projekty są nieewolucyjne, więc wzorcowa przestrzeń nie pozwoli na ich kontynuację – będą stopniowo wygaszane. Mam informację, że Słowianom zaangażowanym w programy wojskowe otwierają się sumienia – i… zaczynają wreszcie widzieć rzeczy takimi, jakimi dotąd nie dane było im widzieć…).

      3. O ile dobrze pamietam, natknąłem sie tam na rosyjsko jezycznych. Czyzby współpracowali (a przynajmniej ich częsc) z „zimnymi blondasami” ?
        Innym razem natknałem sie na hale w której siedziały rózne rasy hybryd , które były w trakcie programowania (cos jakby religijnej modlitwy) przez ich zarzadców. Troche próbowałem popsuc im te
        zabawki, ale mnie nakryli i musiałem sie ewakuowac.
        Był tez portal i czarna puma która go pilnowała (po drugiej stronie) ale i ja tez sie przechytrzyło.
        Robi sie coraz ciekawiej… jakby jasniej… 🙂

      4. Tak sobie pomyślałem teraz, tak w korelacji z Gobekli Tepe. Zakopane może właśnie z premedytacją, aby zachowało się dla potomnych.

Dodaj komentarz