<https://youtu.be/0scqNnvt4ts

UWAGA! Przekazujmy, gdzie tylko się da! 21.04.2017 r. odbędzie się DRUGIE już czytanie proponowanej ustawy WPROWADZAJĄCEJ na teren Polski uprawy GMO.

Co prawda ma się to dziać tylko w tzw. „strefach wyznaczonych”, ale to oznacza, że uprawy GMO będą wcześniej czy później w całej Polsce. Nikt nie będzie kontrolował wiatru roznoszącego pyłki z tych roślin. Nikt nie wie, CO będzie zasiewane, gdzie to będzie użyte, np. na paszę dla zwierząt, które następnie Polacy będą spożywać?

Naukowcy NIGDY nie udowodnili bezpieczeństwa takich organizmów zastosowanych u człowieka. U zwierząt kończy się to zdrowotną katastrofą. W tej chwili jest ZAKAZ upraw GMO w Polsce i tak to powinno pozostać.

Jest to moje prywatne badanie opinii publicznej dotyczącej wprowadzenia do Polski upraw GMO. Wprowadzenie GMO zagraża zdrowiu Polaków i przyszłym naszym pokoleniom.

Chciałbym, biorąc udział w dyskusji w Sejmie na ten temat, mieć przynajmniej jakąś wskazówkę od społeczeństwa polskiego odnośnie tego, czy chcemy, czy nie chcemy upraw GMO w Polsce.

https://goo.gl/forms/RqSn2rFCgjaVlYng1

Wiem, że nasiona GMO można kupić, ale… nie można ich siać.
Wiem, że niektóre odmiany kukurydzy już są, ale… nie oznacza to, że mamy się dalej na to godzić, bo wcześniej czy później trafi to na nasz talerz.

Wiem, że to piątek, wiem, że nie każdy może, ale… szczególnie ci, którzy są blisko, np. Warszawiacy – chcecie mieć zalew żywności GMO?
Chcecie to dzieciom Waszym dawać?

Jeśli ktoś jeszcze chciałby uczestniczyć w obradach tej Komisji, może się zapisać na listę na:

http://icppc.pl/index.php/pl/kontakt.html

No więc… będziecie to robić, bo będzie za późno.

Wtedy nie narzekajcie, że coś złego z Wami czy Waszymi dziećmi i
ich dziećmi się źle dzieje zdrowotnie. Będzie płacz i zgrzytanie zębami, i nic, ale to nic wtedy już nie będzie można zrobić – pozostanie Wam/nam tylko płacz.

Ja już się tam zapisałem i będę, tj. 21.04.2017 r.

Bardzo wszystkich proszę o podanie ODPOWIEDZI w załączonym
formularzu (link powyżej).

Pozdrawiam
Jerzy Zięba

60 thoughts on “Wszyscy Polacy, którym zdrowie drogie, 21 kwietnia pod Sejm! Ja też tam będę – Jerzy Zięba

  1. Ja wprost nie mogłam uwierzyć, ze to Szyszko mówi – przemiana tych ludzi jest szokująca!!
    Opublikowany 18 kwi 2017
    19 kwietnia 2017 o godz. 12:00 posłowie Piotr Liroy Marzec, Paweł Skutecki, Wojciech Bakun oraz Jerzy Kozłowski organizują kolejne posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Bezpieczeństwa Programu Szczepień Ochronnych Dzieci i Dorosłych. Tematem spotkania będzie Funkcjonowanie systemu w zakresie zgłaszania niepożądanych działań produktów leczniczych oraz niepożądanych odczynów poszczepiennych (NOP). Udział w posiedzeniu kolejny raz potwierdził Główny Inspektor Sanitarny pan Marek Posobkiewicz. Zaproszono również przedstawicieli innych urzędów oraz lekarzy i naukowców. Na posiedzeniu stronę społeczną reprezentować będzie Stowarzyszenie STOP NOP. Zachęcamy do oglądania transmisji na żywo na youtube.
    Powikłania poszczepienne – patrzeć włądzy na ręce – 19.IV.2017 w Sejmie!

    1. Janusz Zagórski rozmawia z Justyną Sochą ze Stowarzyszenia STOP NOP, która uczestniczyła w posiedzeniu Parlamentarnego Zespołu d/s Bezpieczeństwa Programu Szczepień Ochronnych Dorosłych i Dzieci.

      1. Elaszko,
        pragnę Cię uroczyście poinformować, że nie komu innemu, tylko Tobie właśnie Polacy RODacy Słowianie zawdzięczają pewien przełomowy dla rozwoju świadomości Polaków artykuł… 🙂

        Dzięki Tobie bowiem „zainspirowała” mnie Justyna, więc stanąłem obok Drzewa i napisałem artykuł:

        http://wp.me/p3gTpd-3xv 🙂

      2. TAW nie ukrywam, że lubię, gdy Jesteś w pozytywnym natarciu- nie chciałam, zebyś się zdenerwował, gdyż nie taka jest moja rola- Justyna jest wielka, ale cos nie tak wyraziła- tez czekałam na konkret- takie mocne natężenie bijącego do czerwoności dzwonu- wykrzyczane jak ,,chlop krowie”- NIE MASZ OBOWIĄZKU SZCZEPIENIA TEGO CO JEST DLA CIEBIE NAJDROŻSZEGO!
        Wcześniej byłam tam- zanim weszłam tu i przez myśl mi przeleciało, że to może być wynikiem właśnie TEGO- cieszę się z tego, że było w tym momencie z Tobą DRZEWO ❤

      3. „Zainspirowało” mnie używanie przez Justynę oraz przez antyszczepionkowych działaczy pojęcia „obowiązkowe szczepienia”. Nie ma żadnych obowiązkowych szczepień w Polsce, bo wszystkie szczepionkarskie ustawy są z mocy Konstytucji RP bezprawne, czyli niezgodne z Konstytucją!

  2. POLACY mogą SAMI zmienić swoją, niewolniczą rzeczywistość jak obecnie utrzymującą się zimową pogodę…
    Dość strat i zezwolenia na wybryki ukrytej władzy, KTO nie z NAMI tego dosłownie zmieciem najwyższą, istniejącą energia!
    Obecna aura jest częścią życzeniowego algorytmu władzy jako kary dla Lachów. Utrzymuje się, tworząc długotrwałe konsekwencje ponieważ Lachy łaskawie dla niej, mentalnie nadal śpią !
    Jednak możemy szybko zmienić utrzymującą się upierdliwą aurę i skundloną rzeczywistość pozwolić przyjść WIOŚNIE . Jak zapytacie ? Niezmiennie MAGIĄ Z NASZYCH SERC stworzonych na BOSKIE podobieństwo.
    Jednocześnie tym sposobem ukarzemy ( destrukcją życiowej energii ) WSZYSTKICH TYCH, którzy swymi działaniami NAM źle życzą .
    Jak to zrobić? Bardzo prosto i PROSZĘ zapamiętajcie SOBIE ten sposób, aby WSPÓLNIE! MÓC trzymać z dla OD NAS Z DALA wszelkie złe i źle życzące NAM siły. WYSTARCZY chwilę WYCISZYĆ SIĘ W SOBIE i zacząć EMANOWAĆ Z SERC MIŁOŚCIĄ, OPIEKUŃCZOŚCIĄ, SOLIDARNOŚCIĄ ZE WSZYSTKIMI NATURALNYMI STWORZENIAMI ZAMIESZKUJĄCYMI NASZĄ PLANETĘ. To trwać ma minimum 20-30 minut i najlepiej powinno BYĆ regularnie powtarzane, o jednej porze między np. 19 a 20 zamiast oglądania wiadomości ( które są ICH MAGIĄ działającą destrukcyjnie na NAS ). Dobrze wybrać sobie tzw. miejsca mocy – STARE STRZELISTE KATEDRY i tam wyciszyć umysł i działać tylko ENERGIĄ SERCA MIŁOŚCI EMANOWANĄ DO WSZYSTKICH NATURALNYCH ŻYWYCH ISTOT – SYNÓW i CÓREK TEJ ZIEMI.
    Jeśli chcecie zmienić swoją SKUNDLONĄ rzeczywistość zapraszam, efekt będzie doprawdy PIORUNUJĄCY ( zależny od WASZEGO odzewu ), doprawdy zauważalny również dla naszych zawoalowanych, nie uznających NASZYCH PRAW wrogów.

      1. Już dawno zostało powiedziane a nawet wyśpiewane ,” jaka róża taki cierń”,jak zdrada taki gniew… nie dziwi nic to co jest.

    1. „qrde blade” jestem z Tobą w 2000%, jakie są nasze myśli, czyny i wizualizacje, takie jest nasze życie i wiem co mówię bo tylko takie zasady stosuję i mój świat jest cudowny, pomimo czasami chwilowych niedogodności. Kocham wszystkich pozytywnie nastawionych do życia, to działa i czyni cuda w naszym życiu. ❤

    2. Tak qrde blade, wszystko możemy swoją mocą, tylko sa tacy, którzy nie wiedzą o swojej mocy. Polacy nie muszą sterczec i protestowac w sejmie, wystarczy ze na odleglosc pomysla i wykreuja rzeczywistosc

      1. Bezpośredni nadzór nad chazarią musi być, inaczej urządzą nam taką Polskę, jaką mamy od 1945 r.

        Oni już podjęli swoje decyzje. Teraz my musimy podjąć swoje 🙂

        Antypolskimi działaniami PiS-u ja się jednak nie przejmuję, gdyż każda taka ich decyzja pogrąża tę partię w wyborach 2019. Czas wszelkiej „władzy” powoli się kończy, bo w epoce Wielkiej Zmiany

        nie ma już pana i niewolnika,
        gdyż Świadomość w NaRÓD wnika…
        🙂

  3. To my kreujemy naszą przyszłość. Jesteśmy boskimi twórcami. Zapominamy tylko o tym w znoju dnia codziennego.
    Ale kiedy Wam się przypomni odkryjecie w sobie siłę przeogromną. Wiem, że to działa. Nie zróbcie sobie tylko krzywdy.

    1. Tak , Szczęśliwa to działa, oby tylko wątpiący chcieli w to uwierzyć, że są i mogą być twórcami pięknego, szczęśliwego i wspaniałego życia, wszak wszystko mamy w swoim sercu. ❤
      Proponuję, abyśmy wszyscy 21.04.2017 od rana wizualizowali
      nasze odczucia w sprawie GMO. Na pewno wygramy.

    1. Anno, nie przejdzie, bo nie może.
      Inaczej już dzisiaj mogą składać urzędy.
      GRają, na ile jeszcze sobie mogą pozwolić.
      Bo też mają w planie dopłacać do pracy wykonywanej w Polsce -Ukraińcom po 800 zł. To taki nowy taktowny ich pomysł.

  4. Ważna noc:
    z 19 na 20 kwietnia obok Ziemi przeleci asteroida 2014 JO25., o długości 1,5 km z prędkością około 120 tys. km/h.

    „Zbliży się do naszej planety na najmniejszą odległość od 400 lat – około 1,77 mln km – informuje obserwatorium Slooh.
    Ta asteroida została wpisana na listę obiektów potencjalnie niebezpiecznych dla życia na Ziemi. Jednak tym razem ciało niebieskie nie zagraża naszej planecie, bo przeleci w bezpiecznej odległości od jej atmosfery. Mimo wszystko obserwatorium ostrzega, że wielkość, bliskość i prędkość tej asteroidy „kolejny raz przypomina nam, jakie zniszczenia mogą spowodować kosmiczne śmieci, przelatując w pobliżu Ziemi każdego dnia”.

    1. Wojny już nie są w stanie wywołać, to co im pozostało? Zasiewać chaos (potoczne znaczenie tego słowa), lęki, niepokoje, frustracje społeczne. Popatrzmy na arsenał ich możliwości: zamachy, wypadki, klęski żywiołowe, katastrofy kosmiczne, straszenie Rosją, Koreą, Syrią, Iranem, muzułmanami.

      Polacy RODacy Słowianie, jeszcze nie ogarniacie tej metodyki?…

    1. Ten serwis jest czytany również przez wrogów wolnej Polski, nie mogę im podawać na tacy wszystkiego, co wiem. Bo oni na podstawie takich między innymi informacji kreują po swojemu historię naszej Ojczyzny.

      To, co podałem wczoraj, to było krótkie punktowe info dla pewnych ludzi, by rozjaśnić ich przestrzeń i umocnić w tym, co robią.

      1. Taka była moja myśl właśnie- w odpowiedzi- dlaczego BLOG TAW- ostatecznie pozostał- to jest potwierdzenie:
        ,,Ten serwis jest czytany również przez wrogów wolnej Polski, nie mogę im podawać na tacy wszystkiego, co wiem. Bo oni na podstawie takich między innymi informacji kreują po swojemu historię naszej Ojczyzny”
        ZATEM TAW jesteś istotną częścią biegu wydarzeń pod hasłem:
        ,,DO PRZODU IŚĆ KU WIELKIEJ LECHII” ❤ ❤ 😀

      2. Nie ma za co przepraszać, pytać wolno zawsze i o wszystko. To ja przepraszam, że nie mogę podać wszystkich szczegółów, ale sam rozumiesz…

        (To nie jest jasnowidzenie, bo jasnowidze gówno widzą. Skoro nie widzą na przykład dziecinnie prostych dla mnie faktów, jak choćby to, że nowych wojen na planecie Ziemia już więcej nie będzie, to znaczy, że tak naprawdę nic nie widzą.

        A swoje „umiejętności” nazwałbym raczej jasnowiEdzeniem, wglądem, rozpoznaniem – jak zwał, tak zwał, nazwa nie jest ważna. Po prostu pewne FAKTY z przyszłości są dla mnie już dziś oczywistą oczywistością i dziwię się, że również inni tego nie wiedzą.)

      3. TAW jesteś jedną z kilku stron, które codziennie czytam. Nie chcę się chwalić, ale jestem synem inteligencji. Widzę i wiem, że w Poslce jest tzw. teatr dla mas. Dlatego poprę Kukiza i ewentualnie Wolnych Słowian lub rozłam zbuntowanego PiS.

      4. PiS to szubrawcy i kunktatorzy. Będziesz popierał kogoś, kto teraz głosuje przeciwko Tobie?…

        A do rynsztoka ich! Tam ich miejsce. Niech spłyną z prądem niechlubnej historii niewolenia wolnych Słowian!

      5. TAW źle mnie zrozumiałeś. Miałem na myśli rebeliantów z PiS, a nie tego obecnego PiS, bo to ZDRAJCY STANU! Mam nadzieję, że rebelia otworzy oczy Polakom.

  5. PiS będzie rzadzil, dopóki ukryty rząd będzie chcial, zeby rzadzili. a Polacy sami będą rządzić, wtedy dojrzeja do tego, by rządzić. powiew wam, że wcale nie jest latwo rządzić krajem jakimkolwiek i zapanowac nad wielką grupą nic nie swiadomych ludzi.

    1. Właśnie nieświadomymi najłatwiej zarządzać.

      A PiS straci władzę wcześniej, niż to planuje Rząd Światowy (zaplanowali dwie kadencje), gdyż ten nie docenia szybkości pobudki niekumatych dotąd Polaków. W przyszłym roku nastąpi ogromne przyspieszenie procesów transformacyjnych.

      1. Tych nieświadomych latwo jest wyprowadzic z rownowagi. na początku kwietnia rozmawialam z katolicką sklepową sklepu odziezowego, bo chcialam kupic garnitur dla syna na egzamin gimnazjalny. jak powiedzialam jej prawdę o kosciele i że ja tam nie chodzę, ani moje dzeci, to powiedziala, że ja musze chodzić do kosciola, bo niby ktoś mnie ukarze. powiedzialam jej, ze ja niczego nie muszę, tylko ona musi. po dwudziestu minutach rozmowy byla strasznie zszokowana. garnituru nie zamowila, a miala to zrobic. jej ciotka się tym zajela i też jeszcze nie ma garnituru. mój syn musi miec zamowiony garnitur, bo jest szczuply. te, które są w sklepie, sa za duze. katolikom, jak wprowadzi się chaos w ich poglady, to w glowie im się miesza i niektorzy dostaja nawet udaru mózgu. takze nie wszystkimi nieswiadomymi da się manipulowac. są przeciwko kosciolowi i nie cierpia księży i biskupów, ale dalej łażą do tego kosciola po coś, ludzac się, ze jakiś bóg ich ocali.

      2. Z katolikami trzeba delikatnie, dlatego ja tu staram się nie jechać po bandzie, by ich nie zniechęcać 😉

        To są drażliwe treści, trzeba niezwykłego wprost wyczucia, którego mnie niestety brakuje. Dlatego nawołuję głosem wołającego na pustyni:

        ŚWIADOMI POLACY, JESTEŚCIE BOGI, WIĘC… ZAKŁADAJCIE BLOGI! 😀

      3. Halinko Twój Syn zatem pisze tez te chore testy – ja mówię, że wszystkie obiekty latające w chwili obecnej przez 3 dni zapewne wiszą nad wszystkimi gimnazjami w Polsce- to jest OBŁĘD- tak idiotyczne pytania!!!!!!!!!!!!

      4. Czyli wynika stąd, że PiS miał rządzić dwie kadencje. Ale w takim razie kto miałby rządzić w 2023 roku? Bo wszystkie partie oprócz Kukiza nie nadają się do rządzenia.

      5. Nie myśl o 2023, bo na takie bezproduktywne myślenie wytracasz własną cenną energię. A co nas obchodzi jakiś wirtualny rok 2023?…

        Zamiast tracić czas na myślenie o tym, czego nie ma,
        róbmy w tym czasie coś,
        co przełoży się na nasze realne słowiańskie zwycięstwo w 2019 🔆

        Zapomnijmy, że ktoś inny zrobi to za nas,
        bo nie zrobi.

        Nikt tego zwycięstwa nam ani nie obieca,
        ani nie da w prezencie.

        Musimy na nie zapracować
        i zdobyć je sami.

  6. TAK BĘDZIE ❤ WBREW temu co się mówi o 500+ przynajmniej tu słysząc wokół szmer narastającego niezadowolenia- wszyscy byli przeciwko rozdawaniu- jeszcze słychać, że to odbywa się kosztem zadłużenia naszego KRAJU stwierdzam, że to rodzi NIEZDROWE EMOCJE

  7. Tak TAW, to wlasnie katolicy mnie przerobic na swoją stronę, to wtedy ja prawdą ich atakuje. niektorzy nawet nabijaja się z prawdy, ale coś ich rusza. ale przewaznie nie chcą rozmawiać o prawdzie, totalna blokada mózgu. Tak Elaszko, moj syn wlasnie pisze testy, te chore, które zamiast rozwijac umysł, po prostu go blokują. po co się przejmować, bo on ma nauczanie specjalne, idzie do szkoly z klasa integracyjna. Ten mlodszy jeszcze będzie pisal egzamin za dwa lata.

  8. Moja córcia tez pisze- MY się pocieszamy, że w końcu czy prędzej czy później ten system niewolniczy jak huknie i to se nie vrati ❤ CZUJĄC TWOJĄ MATCZYNĄ MĄDROŚĆ – widzę Twoje Dzieci bardzo ciepło, są wyjątkowe, wspaniałe i kochające
    Pozdrów Dzieci Swoje i ucałuj serdecznie od ELASZKI ❤

      1. Dziekuje za pozdrowie Elaszka i Taw .moje dzieci nie lubią szkoly bo ma sprzeczny z ich wibracjami program .😃🌟✋

  9. Katolicy zeby wyzwolic się spod sideł plejadian maja swoje ciała doprowadzic do doskonalosci i politycy również. jezeli nasi politycy nie staną się doskonali, to na pewno nie czeka ich nic dobrego. ja uwazam zamiast wytykiwac błędy innych, kazdy niech wezmie się za siebie, bo te zmiany potrzebne są dla dobra wszystkich. dzisiaj podczas snu mialam taki przekaz. Elaszka, to ty pisałaś ze plejadianie chcą mieć udzial w dziejach ludzkosci. to jest prawda. oni mają udzial i nawet są potrzebni, tylko ludzkosc zle zrozumiala ich zamiary. oni mają zadanie wplynac na wyszkolenie katolikow.

    1. Ale energię podkradają…

      I to nie tylko katolikom…

      A są to megawaty do potęgi. I wykorzystują ją dla kreowania swojej partykularnej wizji przyszłości naszej planety.

      BARDZO WAŻNE INFO DLA POLAKÓW RODAKÓW SŁOWIAN:

      ISTOTY, O KTÓRYCH MOWA, SĄ CYWILIZACJĄ ANTYSŁOWIAŃSKĄ.

      To znaczy wolność Słowian im nie po drodze. W Fatimie napuścili cały świat na Rosję – ofiarę żydowskiego antysłowiańskiego komunizmu. A teraz próbują sprytnie przejąć WładyMira.

      https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2016/09/13/ks-prof-piotr-natanek-rewolucje-bolszewicka-w-rosji-1917-wywolaly-usa-i-niemcy-wiec-bronie-rosje-nasza-corke-slowianska/

  10. Nie to nie ja- ja od samego początku- dzięki Pani Zofi Piepiórce ❤ – wiem, że ta cywilizacja niezwykle urokliwa pobieżnie jest pusta w środku, bo jeżeli ktoś coś tworzy w celu wysysu energii z drugiej istoty- jest pozbawionym skrupulów wampirem energetycznym- jeżeli ktoś brata się z gadziną to świadczy dobitnie kim jest – TAW T O POTWIERDZIŁ I TY HALINKO i wiele innych przekazów potwierdzilo ich złudny urok i dobroć idącą w kierunku odwrotnym – mi to wystarczło, aby okreslić kim są i w jakim celu tu przybyli! Nie uważam ich za mądrych- jaka to mądrość, jeżeli innych się koduje, blokuje umysł i zdolności, a potem zgrywa bardzo mądrych!
    Mądrość bez udziału SERCA- NIE NAZYWA SIĘ MĄDROŚCIĄ to w moim odczycie BEZUCZUCIOWA HIPOKRYZJA !!!

  11. Jak wy wszystko wiecie tej cywilizazji Taw i Elaszka to wspaniale.tylko katolicy muszą się. o tym dowiedziec.ze ta cywilizacja pelni rolę. szatana w kosciele katolickim .katolikom nie będzie łatwo wyzwolić się z pod ich wampiryzmu .chyba że będą potrafili doprowadzic wlasne ciala do doskonalosci wtedy kołaczą.się. z boska energia (swoja duszą) .a jezeli chodzi o mnie to ta cywilizja dala mi spokoj ja podziekowalam i za szkolenie

  12. Ja tam NIE CHCĘ, aby ktokolwiek mnie szkolił, a już tym bardziej tacy, którzy nie wiedzą, nie czują co to jest MIŁOŚĆ, co to jest KOCHANIE – oczywiście poza tylko sobą- bo tak mi się wydaje, że oni tylko siebie kochają- ja jak ich widzę to mam obraz mitycznego NARCYZA!!

  13. Czy wiecie o cywilizacji zlotego koloru, bo ja i takich widzialam, tylko ze ci zlotego koloru sa radioaktywni i nie mogą sie do nas zbliżać, ale jest to cywilizacja najbardziej inteligentna.

      1. TAW oczywiście jeżeli możesz- to powiedz coś więcej- czy ONI są pozytywni- znam kogoś kto otrzymuje wsparcie dość intensywne ,,BIAŁEGO ŚWIATŁA”

      2. To raczej z niego doją…

        Będę powtarzał do znudzenia (bo mnie to już nudzi):

        Polacy RODacy Słowianie, nikt nam nie pomoże.

        Nikt nas nie wesprze.

        Zadanie wyzwolenia naszej Ojczyzny-Matczyzny po 1050 latach niewoli należy tylko i wyłącznie do nas, Polaków RODaków Słowian – po to tu przyszliśmy w tym czasie❗

        Nie zrobi tego za nas
        ani żadna partia,
        ani tym bardziej pozaziemscy.

        Żadni kręcący się tu Obcy
        nie mają interesu w pomaganiu nam.

      3. Wiem tylko że. są. pozytywni nikogo nie zmuszaja do sluzenia wygląd to zloty kolor są najwyzej w kosmosie to pewnie ta rasa o której mówisz. jakis czas temu bardzo chcialam usciska z radosci naszgo ojca stwórcę wtedy podczas snu mialam krótki przekaz. stanela przydemna postać zlotego koloru dosyć.odemnie daleko i przekazala telepatycznie ze nie mogę. go usciskac bo jest radioaktywny i ja bym się. spalila. ucieszyl się z mojego uczucia iprzekazal zebym swoje prosby kierowala zawsze do słońca. jak rano się. obudzilam to bylam tak szczesliwa i od tamtej pory moje losy się. odmienily .dowiedzialam się w tym śnie ze mam zdolnosci telepaczne .dopiero później dowiedzialam się że to istoty pozaziemskie najbardziej swietlane uzdrawiaja nas jezeli ich kochamy .

      4. W snach nie pogadasz (bo sen może być zmanipulowany), ale gdyby następnym razem pojawiła się przed Tobą „na żywo” jakaś „świetlana” postać, nakaż jej, by Ci pokazała swoje prawdziwe DNA… Wtedy przekonasz się, kim są ci „świetliści”… 😉

  14. Dopytam zatem- czy jak ktoś się oczyszcza promieniem białego światła ( ANNA MIKULSKA- ZADBAJ O ZDROWIE)- to źle czy dobrze?

    1. Na początku się zachwyciłem tą techniką, ale terapeutyczne doświadczenie Calogero Grifasi (a on jest dla mnie niekwestionowanym mistrzem) dobitnie ukazuje na setkach przykładów, że białe światło może (może, nie musi) być też pułapką…

      1. Też słyszałam, że to pułapka szaraków- dziękuję za odpowiedź- pięknie Zrobiłeś – zestawienie w temacie GMO :d
        Sorki- PRZEPRASZAM, że przeszkadzałam ;d

  15. TAW od kilku tygodni doświadczam jakieś wizji,która non stop powraca do mojej głowy. Według niej w 2019 roku dojdzie do dwóch wyborów parlamentarnych. Pierwsze odbędą się w styczniu, a drugie na jesień. Pierwsze wybory wygra Kukiz, ale nie będzie miał możliwości utworzenia rządu, więc opozycja utworzy rząd, który się rozpadnie na początku jesieni. Drugie wybory zakończą się absolutnym zwycięstwem Kukiza, a do Sejmu wejdą zupełnie nowe partie i ruchy.

    Dziwne prawda?

Skomentuj

