Dr Hubert Czerniak i dr Andrew Wakefield na III Międzynarodowym Proteście Przeciw Przymusowi Szczepień – Warszawa, 2.06.2019 r.
Kochani, niosę Wam Radosną Nowinę! 🙂 To już ostatni Międzynarodowy Protest Przeciw Przymusowi Szczepień 🙂

ZA ROK POLACY BĘDĄ JUŻ MIELI WYBÓR! 😀

Słowianom SŁAWA!

TAW

Od 1h 18m przemówienie dr. Andrew Wakefielda:

https://youtu.be/EkKKtIC-gZ4

Czytaj również:

44 myśli w temacie “III Międzynarodowy Protest Przeciw Przymusowi Szczepień – Warszawa, 2.06.2019

      1. miejmy nadzieje ze wszystie sady juz beda kopiowaly takie werdykty, w stanach tak jest ze jak jeden sad wyda wyrok w takuej newralgicznej sprawie to nastepne juz nie beda z siebie robic glupkow i tez beda tak decydowac

  1. Dr Wakefield występując na proteście pod Zamkiem Królewskim powiedział, że Jerzy Zięba musiał uciekać z kraju przed aresztowaniem i że obawia się o życie. Mafia farmaceutyczna musi mocno trząść portkami jeśli to prawda.

      1. Po to jest PIS w Polsce aby pilonwal Lachow i tak jak poprzednie partie wywodzace sie jednego nemrodystycznego gadziego gniazda.PIS ma swego doradce Danielsa jak donosi Wall Street i to jest zenada i potwarz dla Polakow ,bo nie maja kontroli nad soba. W USA jest lobby szczepionkowe dlatego w Polsce tez bedzie a PIS musi pilnowac biznesu korporacji. Dostalem wlasnie pismo z liceum do ktorego moj syn pojdzie od 1 wrzesnia ,iz nie przyjma Jego do szkoly poki szczepien 11 zaleglych im nie okaze. Widac prawo korporacyjne jest wyzsze niz konstytucyjne o obowiazku dostepu do publicznej edukacji.

      2. Odpisz im, żeby podali ci podstawę prawną na jakiej chcą nie przyjąć Twojego syna do liceum w związku z brakiem wszystkich szczepień. To jest łamanie nawet tej nielegalnej konstytucji z 1997 r. i jasno to im daj do zrozumienia i że jak nie przyjmą syna do szkoły to pójdziesz z tym do sądu. Trzeba walczyć z tą bandą.

      3. Dobrze Devingo chcesz to tam sobie na mnie grzmij , jednakże nie pisze niczego złośliwie , to czego się najbardziej obawiasz stanie się , kto walki szuka znajdzie ją . Bardzo długo badałam mechanizmy przenoszenia lęków na innych … to ich gra a Ty wciąż w nią grasz , a kto jest „poszkodowanym” ? Taka refleksja Drogi Devingo …. Jęśli kochasz a na pewno kochasz musisz zacząć od siebie .

        NIKT NIE RODZI SIĘ NIENAWIDZĄC INNEJ OSOBY ZA KOLOR SKÓRY , POCHODZENIE LUB RELIGIE . LUDZIE SĄ UCZENI TEGO JAK NIENAWIDZIĆ . ALE JEŚLI POTRAFIĄ NAUCZYĆ SIĘ NIENAWIŚCI , TO POTRAFIĄ TEŻ NAUCZYĆ SIĘ MIŁOŚCI PONIEWAŻ MIŁOŚĆ JEST BARDZIEJ NATURALNA DLA LUDZKIEGO SERCA.
        Mandela
        iiiiii
        MISTRZOWIE TRENUJĄ 🙂 PRZEGRANI NARZEKAJĄ .

        jeszcze taka jedna refleksja ogólna
        Białe włosy , biała rasa , niebieskie oczy . Czy nikomu nie przyszło do głowy że to metafora ?
        Białe włosy = czysty umysł
        Niebieskie oczy = Niebo w Tobie
        Biała Rasa = Czystość/wzorcowość
        jak to jest że Stwórca stworzył tyle kolorów tego samego kwiatu a człeka takiego samego jak z fabryki samochodów ?

        I poprosiłam Glistnik o ochronę i co ? I dostałam „wpiendol ” Tawieeeeeeeeeeeeeeeeeee 😛
        Może tak być że jest to kodowanie się na ofiarę ? za każdym razem dostaje tak wpiendol a przed czym ja ma się chronić ? przed nimi piącha i lete z nimi na orbite 😛

      4. Rodzimy się z poczuciem obrony i ochrony swojej rasy i zwalczaniu konkurencji, murzyn to nie tylko czarna skóra to też szpetota ręce za kolana wypiete malpie tylki ochydne żółte białka oczne smierdzacy pot i IQ poniżej 90 wystarczające tylko do prostych czynności typu seks odbieranie zasiłków itd itp, wiadomo są wyjątki, ale generalnie inżynierów chirurgów pilotów z tego nie będzie dlatego umierają jak koty w Afryce byłoby najlepiej dla wszystkich jakby naturalnie wygineli, podobnie z arabami tj murzynskozydowska odnoga

      5. „I poprosiłam Glistnik o ochronę i co ?” lub przypadkowy błąd w druku ? tak mi teraz na myśl przyszło , nic strasznego się nie podziało ale to ich piendolenie do ucha potrafi tak ściągnąć energie że fiuu , jakby człowiek rowy kopał , tak wydojony. Fakt jest faktem ,iż zauważyłam właśnie na swoim doświadczeniu że zawsze wtedy coś się podzieje dla mnie „źle” jakoś otwiera furtki ?No chyba że to u mnie o coś chodzi ponieważ ja nie czuję się ofiarą i nikt mnie na to kodować nie będzie na dłuższy okres , przychodzi moment jaki przychodzi i nie ma że boli .

  2. Co za synchronia z tym zdjeciem Kevina Richardsona z lwica! Wl skonczylam czytac jego ksiazke zaklinacz lwow. Pozdrawiam z 💖

  3. „Zysk” kosztem Zdrowia i Życia LUDZI to nie zysk….
    Odbije się w przyszłości stratami…ubytkami…zniszczeniem…
    utratą…spustoszeniem…

  4. TAWie, tym zdjęciem, na którym człowiek niesie lwa, trafiłeś w dziesiątkę. Dlatego, że wczoraj ( tak jak już wcześniej wspomniałem ) miałem takiego paskudnego doła, że czułem się, jak ten lew na zdjęciu…Czułem się tak zrezygnowany i rozbity wewnętrznie, że też bym wolał, aby jakaś dobra dusza mnie objęła, wzięła na ręce i chociaż kawałek drogi poniosła…🙂
    Dzisiaj już stoję na własnych nogach.

    1. Wczoraj (i nie tylko), musiał straszny dzień być. Koleżanka mojego syna zabiła się, skacząc z wieży kościoła. Mój syn jest w rozsypce, trochę się w niej podkochiwał, mówił mi, że ona ma jakieś problemy z psychiką (z sobą). Ciężko było do niej dotrzeć, zamykała się w sobie, unikała towarzystwa. Syn próbował się z nią przez kilka ostatnich tygodni skontaktować, nie odpowiadała na SMSy, telefony. Miała tylko 22-23 lata. Jak myślicie, dusza takiej osoby jest w tym dobrym świecie? W tym właściwym wymiarze? Próbowałam synowi tłumaczyć, że ona już nie ma swoich problemów, które jej tutaj żyć nie dawały, że jest spokojna. Sama jednak nie wiem, czy „tam” tak jest. Powiedziałam mu, żeby wysyłał od siebie „znak pokoju” w jej „stronę”. Widziałam ją tylko kilka razy, ale ciężko się przyjmuje do wiadomości, że młodzi ludzie-bo ona nie jest jedyną, która takie rozwiązanie swoich problemów wybrała-nie radzą sobie z dzisiejszym światem. Mnie obcą, mocną osobę ta sprawa przytłoczyła, nie wyobrażam sobie nawet co czują jej najbliźsi, ci, którzy ją kochali. Szkoda, że ludzie pragmący się zabić nie potrafią przyjąć do wiadomości, że można znaleźć rozwiązanie problemów. Trzeba „tylko” się otworzyć, spróbować dać sobie pomóc. Bo ci, którzy chcieliby pomóc są najczęściej gdzieś w pobliżu, muszą jedynie mieć możliwość przyjść z pomocą. No cóż czas leczy rany… Boję się też o syna, bo on sam nie jest zbyt mocny psychicznie. Łatwo wpada w stany depresyjne, które mi ciężko zrozumieć, bo ja przeważnie jak mam problem to z nim walczę, mój syn jak ma problem, to się poddaje, dobrze, że przychodzi do mnie po pomoc. Ja „zmuszam” go do walki z problemem. I po czasie przyznaje mi rację, że często da się problem niewielkim nakładem sił rozwiązać, a jeszcze częściej nie był to problem, jedynie problemik.

      Pozdrawiam,

      Postaram się posłać trochę serducha do duszy tej dziewczyny, żeby znalazła tam spokój, którego tutaj nie mogła znaleźć.

      1. To straszne taka młoda dziewczyna się zabiła. Co ją do tego skłoniło? Szok. Niestety obawiam się, że nie rozwiązała samobójstwem swoich problemów. W końcu po to jesteśmy tu na Ziemi, aby przepracować pewne sprawy z poprzednich wcieleń i rozwinąć świadomość. Ona nie wykonała zadań, które miała tu do wykonania. Nie zazna więc raczej spokoju póki tego nie pojmie i nie odrobi swojej lekcji. Tak mi się wydaje.

      2. Laszko, pomodliłem się własnymi słowami za Tę dziewczynę.
        Również za Twojego syna, z którym też czuje solidarność.
        Pomodliłem się za rodzinę tej młodej kobiety.
        Jeśli dziewczyna miała jakieś problemy natury psychicznej, to według mnie, było by bardzo niesprawiedliwe, gdyby po tamtej stronie poniosła konsekwencje. KK, to popełniał takie draństwo, że programował ludzkie umysły (mind control ), strasząc, że samobójcy są potępieni. Ojciec mi opowiadał, że kiedyś samobójcy byli chowani poza kościołem. Co za draństwo, znieczulica i zacofanie klechów. Dlatego właśnie między innymi odszedłem od KK.
        Chce świata w którym ludzie są spełnieni i szczęśliwi i chcą żyć.

      3. „W końcu po to jesteśmy tu na Ziemi, aby przepracować pewne sprawy z poprzednich wcieleń i rozwinąć świadomość. Ona nie wykonała zadań”

        Słowianie jakbym słyszała NEW AGE my tu nie mamy nic do odrobienia tylko musimy się obudzić i przebudzić innych albo będzie kaput . Jesteś Istotą Nieśmiertelną a więc o co chodzi w tej grze ? główny wątek to całkowite oddzielenie abyś stał się ich niewolnikiem na wieczność . Nie mogą zrobić nic bez naszego przyzwolenia a najgłupszym przyzwoleniem jaki ludzkość dała to wycinanie pamięci z poprzednich wcieleń , to ich oszustwo na którym zbudowali co zbudowali doprowadziło do czego doprowadziło i skąd wiesz że ta Dusza właśnie nie wypełniła swojego zadania ? Już kiedyś powiedziałam przyjdzie czas że choćby człowiek chciał zamknąć oczy i nadal udawać będzie to nie możliwe bo Prawda będzie walić tak długo aż te mury w głowie rypną .

        Dobrego Dnia Wszystkim

      4. A teraz napisze co napisze mówić do ludzi to ścieranie sobie bez sensu gardła i niech mi nawet nikt nie mówi że tak nie jest , wszystko Wam trzeba pokazywać palcem . A kiedy człowiek mówi wam prawdę prosto w oczy to szybciej je wydrapiecie niż usiądziecie i się zastanowicie co ktoś próbuje powiedzieć . Takie są blokady . Nie chodzi o to że jestem na kogoś zła , na nich jestem w kurzona jak coś . Nie zmienia to jednak tego co w/w wszystko wam trzeba unaoczniać i to faktycznie może zaboleć jednakże być może to jedyna droga przebicia się. Bo Miłość owszem jednakże macie w sobie inny aspekt uzależniania się i to też dupa z tym , wielu z was uzależnia własne dzieci od siebie . I tak coraz szerzej otwierają mi się oczy na siebie samą . I teraz możecie zrozumieć lub nie dlaczego jestem taka jaka jestem . Bo szkoda słów , a ja nie pozwolę sobie na uzależnienie się od kogoś ani żeby ktoś uzależnił się ode mnie , czy słowa wystarcza ? (pytanie retoryczne) .

      5. Nie New Age tylko tak jest. Jeśli ktoś się np. od urodzenia boi wody to co jest tego powodem? Najprawdopodobniej w poprzednim życiu utonął. Jest tu po to m.in., aby pozbyć się lęku przed wodą.

      6. Jesteś istotą warunkowo nieśmiertelną. Po zatoczeniu koła dusza wraca do Wszystkiego / do Pustki, wtapia się w nią. Wszystko zawiera w sobie Pustkę, Pustka zawiera w sobie Wszystko. Wiem, masło maślane.

        Dusza, czyli warunkowo nieśmiertelny „interfejs”, tego się najbardziej boi – powrotu. Pozdrowienia.

      7. Wolni Słowianku widziałeś kiedyś osobę , która boi się pająków np ? ten lęk jest tak irracjonalny że patrząc z boku człowiek o niema dosłownie , kiedyś tu dawano temu już było opisane co robi control mind (chyba dobrze napisałam) jak ludzie są trzymani w klatkach i straszeni np pająkami . Sama przeżyłam tu gehennę dziękować że Astral jest już zamknięty , nie twierdzę że nie masz racji czy tak nie jest , jednakże, jestem osobą która bazuje na własnym doświadczeniu, obserwacji oraz odczuciach (jak dopuszczę do siebie jakieś energie i odczuje je jak własne ciężko już oszukać taką osobę ) a wiele rzeczy odczuć i przeczuć teraz się dzieją , (czułam ich strach i czego się boją już dwa lata temu )oraz faktach które są . W zasadzie to jestem bardzo wdzięczna poważnie ,że wlazłam w takie buty jakie wlazłam , bo pleyadanie i te ich sztuczki mogły mnie oszukać albo na kilka lat albo kto wie na jak długo , no te ich kwiatki co mi tu posrali 🙂 ( zapach fiołków) to do dziś nie mogę tego przeżyć że się tak dałam zrobić 😛

      8. I jeszcze jedno czym są anteny na dachach kościołów ? Całe miasta są pod nie podpięte …

  5. Dzieje sie coraz wiecej i szybciej. Nick Vujcic wystapil specjalnie dla polskich uczniow w szkole a na telekonferencji w swoich szkolach sluchaly go setki nastolatkow. Powiedzial im: stań się zmianą zacznij od siebie jesli chcesz zeby w Polsce bylo lepiej. https://youtu.be/C8FEsTJaWkY

  6. ‚Wczoraj (i nie tylko), musiał straszny dzień być. Koleżanka mojego syna zabiła się, skacząc z wieży kościoła’

    Ile czasu jeszcze minie nim oczy ludzie otworzą ? Ile jeszcze trzeba by ludzie przestali udawać że czegoś nie ma , to że udajesz nie znaczy że to zniknie , ile jeszcze ludzie będą się kłócić o jakieś popierduchy , rzeczy tak mało istotne że aż śmieszne , jak to sobie kochane ludki wytłumaczycie ? zapewne coś z RODziną było nie tak , a jakże jakoś swą bierność trza sobie wytłumaczyć i do kościoła zapiepafarmadzalać , słów już czasem szkoda.

    Laszko Kochana niech ta noc będzie dla was spokojna choć na pewno jest szokująca . Przykro mi że to w ogóle jeszcze się dzieje
    Kto następny dziecko do chrztu poprowadzi ? Ależ Ty jesteś ! jestem jaka jestem jak się to komuś nie podoba to ma problem

  7. „Nie New Age tylko tak jest. Jeśli ktoś się np. od urodzenia boi wody to co jest tego powodem? Najprawdopodobniej w poprzednim życiu utonął. Jest tu po to m.in., aby pozbyć się lęku przed wodą.”
    Coś w tym jest, bo ja czuję, że zginąłem kiedyś śmiercią tragiczną ( domyślam się w jaki sposób ), ale z drugiej strony, w tej całej Karmie „coś mi śmierdzi”. Chodzi mi o ingerencje-manipulacje obcych istot, dla których ludzkie życie, może być swego rodzaju grą, a ludzie to bateryjki. Tak wypaczona Karma, sugeruje mi, że coś może być na rzeczy. Dlatego Wolni Słowianie, mam podobne zdanie jak Myśląca Inaczej, mi też to pachnie NEW AGE.
    Jeżeli tamta młoda kobieta, która się zabiła, miała problemy natury psychicznej, to jak miała myśleć racjonalnie?
    Jaką Karmę w takim razie ma Polska, którą się ostatnio na chama atakuję?

    1. Viking i Scyta ❤ – kto pielegnuje, ano nasuwa sie samo:

      Dziś podpisanie dokumentu o współpracy z Watykanem
      https://ekai.pl/dzis-wicepremier-glinski-odwiedzi-watykan-aby-podpisac-dokument-o-wspolpracy/

      Działanie szczepionek nasilaja wzmozone EMOCJE! Moze dlatego teraz tyle dziwnych tragedii dzieje się- LASZKO ❤ to bardzo smutne! Tulinki Kochana ❤

      Andrew Wakefield odpowiada na pytania polskich środowisk STOP NOP Konferencja w Warszawie 02.06.2019
      .https://www.youtube.com/watch?v=Gi0rQLuoltM

      Szczepionki, chemtrailsy i wszelkie trucizny maja nas zrobotyzować- pozbawić uczuć- MAMY NAWET PRZESTAĆ spoŻYWAć NATURALNEGO POKARMU- o tym mowi ARON- mamy byc zastąpieni robotami! Zabawki roboty maja przekonać dzieci ,,jak to fajnie byc robotem''- idzie podprogowa informacja! Wszędzie pojawia sie data 2137- człowiek robot, a raczej juz tylko DUSZA ZAMKNIETA W ZROBOTYZOWANYM CIELE, ktore bedzie jadło- jadło z drukarek!

      ARON WYSWIETLA PLANY- teraz nawet broni pewną nację, ze PALESTYNA TERAZ TAKA BIEDNA, a co wczesniej zrobili- karma wraca?!

      A I JESZCZE JEDNO TAWcio w opisie strony brakuje PANA HUBERTA CZERNIAKA! 🙂
      ,,Nazywam się Hubert Czerniak. Jestem lekarzem chorób wewnętrznych z ponad 20-letnim stażem w POZ. Opowiem Wam w jaki sposób skutecznie i naturalnie leczyć choroby. Włączamy myślenie!''

      13 559 GŁOSÓW DO PE- pomnazamy to w miliony ❤

  8. W szkole mojego dziecka na pierwszym zebraniu dostałam do podpisania m.in. „Zgodę na objęcie dziecka profilaktyczną opieką zdrowotną w szkole zgodnie z ustawą z dnia 12 kwietnia 2019 r. o opiece zdrowotnej nad uczniami”.
    Treść na papierku bardzo prosta: „Wyrażam zgodę na objęcie mojego dziecka …. opieką zdrowotną.” Moim zdaniem sugeruje to wyrażenie tej zgody, brak opcji „nie wyrażam”.
    Dopiero w ustawie są zapisy, że można się nie zgodzić.
    Nie podpisałam zgody na poczekaniu, jako jedyna z klasy, zabrałam świstek do domu i czytam ustawę. Już zobaczyłam, że przemycone tam są szczepienia (art. 17, ust. 1, pkt. 2).
    Jest także mowa m.in. o jakiejś profilaktyce próchnicy, co może oznaczać np. fluoryzację zębów, czyli podawanie różnych trucizn naszym dzieciom… Pewnie jest jeszcze parę innych ciekawostek…
    Apeluję do rodziców o ostrożność, przeczytajcie ustawę, można nie wyrazić zgody. Staje mi tu przed oczami film o wywoływaniu dzieci z klasy na szczepienia – chyba w Turcji – i potem ujęcie okaleczonej, otępiałej (a wcześniej zupełnie zdrowej) dziewczyny, a to tylko jedna z wielu takich historii…

    1. zydy i szaraki chca naszych ziem dla swoich hybryd azjatow i beda nas truc i klamac w twarz ze spoko orinoko do konca

    1. I bardzo dobrze, że tej trucizny zabrakło.
      A może wykupili ją nasi dotychczasowi ciemni ciemiężyciele aby się ze strachu wreszcie unicestwić, bo już wiedzą, że przegrali.

      Gdyby to była prawda, to byłoby pięknie, bo to dałoby świadectwo,że zima jeszcze była „ich”, ale Wiosna już jest Nasza,Nas Iskier Źródła . 🤗 🤗 👩‍❤️‍👩
      Matka Natury cała oddaje się tym co ją kochają, a nie tym co ją trują i niszczą.

    2. To już będzie taki czas że ta ,,fabryka toksyn” nie powstanie bo nie będzie współgrać do świata w roku 2021/2022
      Firma, która produkuje tę szczepionkę przeciwko HPV mówi, że jest w trakcie budowy nowej fabryki i dopiero za dwa lata będzie w stanie pokryć zapotrzebowanie europejskie.

Dodaj komentarz