W centrum Sankt Petersburga (Rosja) w tunelu między stacjami Siennaja Płoszczad oraz Instytut Technologiczny eksplodowała jedna bomba. Media informują o 10 ofiarach śmiertelnych i około 50 osobach rannych. Wśród zabitych – według rosyjskich mediów – jest dziecko. 

Wybuch nastąpił ok. godz. 14.30 czasu lokalnego w wagonie metra na odcinku pomiędzy ważnymi stacjami Siennaja Płoszczad i Technologiczeskij Institut. Do eksplozji doszło krótko po tym, kiedy pociąg ruszył, a gdy dojechał do stacji, rozpoczęła się ewakuacja pasażerów. Pierwsze doniesienia mówiły o dwóch wybuchach, później potwierdzono jeden.

Nie wiadomo, co spowodowało wybuch, wiadomo jednak, kto za nim stoi oraz kogo media wskażą jako sprawcę…

Ciemnym Kapeluszom nie podoba się jedność słowiańskich państw – do zamachu fałszywej flagi w Petersburgu dochodzi podczas dzisiejszego, ważnego dla jedności obu słowiańskich krajów w obliczu zachodniego zagrożenia, spotkania Putin–Łukaszenka.

O spowodowanie zamachu rytualnie oskarżeni zostaną jak zwykle jacyś legendarni „terroryści”, podczas kiedy my doskonale wiemy, że to robota wiadomego pochodzenia obcych służb na terenie Rosji.

TAW

6 myśli w temacie “Kapelusznikom nie podoba się jedność słowiańskich państw – zamach fałszywej flagi w Petersburgu podczas spotkania Putin–Łukaszenka

    1. Putina oczywiście nie każdy musi lubić, ale to nie on zorganizował dzisiejszą masakrację.

      Ani nie Czeczeni czy inni islamiści.

      A Polska z Białorusią i Rosją już całkiem niedługo utworzy Sojusz Państw Słowiańskich. Wiele wyewoluowanych istot od lat już nad tym projektem pracuje.

      1. Byłoby pięknie tylko na drodze stoi Smoleńsk. Gdyby prawda (o tym kto naprawdę za tym stoi i na jak wysokim poziomie to wszystko zaplanowano) wyszła teraz na jaw to na świecie by się mogło zagotować. No i czy ludzie byliby w ogóle w stanie przyjąć tą prawdę?!
        P.S. Niestety nie byłem na wiośnie zdrowia:( W czwartek wieczorem dopadło mnie jakieś dziadostwo i miałem 39 stopni. Potem przez 2 dni ponad 38 i dopiero dzisiaj czuję się w miarę dobrze i tu zajrzałem. Dzięki Ci za prowadzenie tego bloga, za Twój wysiłek w budzeniu nas. Mi bardzo pomogłeś. W ciągu ostatniego nieco ponad roku w dojściu do prawdy zrobiłem większy skok niż przez poprzednie 10 gdy zacząłem powoli jej szukać.
        Mimo, że zdrowy wciąż nie jestem, to tak jak mówiłem jutro postaram się założyć bloga na wordpressie. Pierwsza kwestia jaką poruszę to założenie partii/stowarzyszenia/ruchu (kwestie prawne – nie wiem co będzie najlepsze – do ustalenia potem) o nazwie roboczej powiedzmy Wolni Słowianie albo Wolni Polacy (świadomie nie Polachy, gdyż jak sądzę świadomość narodu wciąż jest zbyt niska na taką nazwę). Program jak nazwa wskazuje wolnościowy. Jutro jakiś wstępny zarys postaram się zapodać. Chodzi o to, aby taka partia/ruch miała szansę zaistnieć w wyborach 2019 r. i wejść do Sejmu.

  1. Już po mediach podobno chodzą plotki, że Putin wykorzysta zamach, żeby zaatakować któreś z państw bałtyckich, najpewniej Litwę. Źródła nie podam, bo wspomniała mi o tym pewna osoba, która namiętnie słucha i ogląda TVP i media z Torunia. Ktoś tu sieje straszną dezinformację.

Dodaj komentarz