8 myśli w temacie “Najtańszy, najszybszy i najbezpieczniejszy patent na zbicie gorączki

  1. 5 MINUT TEMU oglądałam mądrość płynącą z przekazów PANA ADOLFA, wracam na TAW, a tu ZNAJOMA WIERZBA 😉
    A tu potwierdzenie abdykacji FRANCISZKA, czyżby te marcowe spotkanie z rządami UE MIAŁY Z TYM ZWIĄZEK?
    ,,Ojciec Święty w najnowszym wywiadzie dla hiszpańskiego dziennika „El Pais”.

    Kiedy czuję, że nie mogę iść dalej, mój wielki nauczyciel Benedict uczy mnie, jak to zrobić – odpowiedział papież Franciszek na pytanie na temat abdykacji.

    Papież Franciszek odpowiedział enigmatycznie, jednak biorąc pod uwagę jego niebezpieczne kroki, związane ze źle pojętym dialogiem międzyreligijnym oraz z roszadami w watykańskich kongregacjach, można być pewnym, że abdykacji Ojca Świętego możemy spodziewać się już wkrótce.
    https://warszawskagazeta.pl/kraj/item/4583-mielismy-racje-papiez-zapowiada-abdykacje
    CZYM JEST WATYKAN, MSZA,EUCHARYSTIA w KK
    W swoim przedostatnim przed śmiercią wywiadzie wyjaśnia dobitnie MAX SPIERS

    1. Dzięki, Elaszka.
      Odsłuchałam. Zaczęłam się zastanawiać, skąd tyle wiedziałam. Bo wiele z tego co czułam w sobie, zostało w tej rozmowie doprecyzowane.
      Wszystko idzie w stronę słońca.
      Pozdrawiam

  2. Elizo ❤ to dzięki Twojemu linkowi nt. Kosmiczne ujawnienie- Sławek Lernaciński poszłam lawinowo i w końcu, bo już dawno wyświetlał mi się ten wywiad z MAXEM- wysłuchałam go w całości! Pod TWOIM komentarzem w temacie Biskup Mostaru Ratko Perić inteligentnie daje do zrozumienia, że objawienia w Medjugorje to kosmiczny fejk – umieściłam podziękowania i linki do wywiadu z MAXEM I linki nt. BLACK GOO ❤
    Nie Byłaś tam, a coś mi kazało umieścić tego linka z MAXEM tu i tu go odczytałaś zatem wnioskuję, że dane Ci było się z tym zapoznać! TAW nam umożliwił wspólną podróż w stronę SŁOŃCA- pięknie wyraziłaś to co czuję W KOMENTARZU w temacie BLOGU TAW (DOBRA NOWINA DLA WSZYSTKICH SŁOWIAN 🙂 Myślę, że ostatecznie TAW tak łatwo nie odda swojego najpiękniejszego DZIECKA jakim jest ten BLOG- ja rozumiem, że ma dość po atakach- ale MY SŁOWIANIE tak mamy, że po atakach, być może na krótko upadamy, by powstać mocniejszymi, potężniejszymi- TAW jest MISTRZEM W WIELU DZIEDZINACH, a w moim odczuci ten BLOG równie mocno TAW wykańcza energetycznie, a z drugiej strony uskrzydla i wznosi, ładuje mega pozytywną energią!! Ataki na TAW nie są skierowane przez prowadzenie BLOGA jak wiele DUSZ wyraziło się jednogłośnie NAJLEPSZEGO, lecz za to KIM JEST, za umiejętności, które posiada i za to, że potrafi tak umiejętnie i trafnie je przekazać- przekazy TAW są tak przejrzyste, zrozumiał, treściwe- pięknym słownictwem wyrażone i celnie trafiają tam, gdzie trafić miały WPROST DO SERCA- nauki nam przekazane pozostają w nas- ziarno zostało zasiane – połączyć to z wypowiedzią MAXA- przyjdzie czas, że NASZE SIOSTRY I BRACIA będą zagubieni w trakcie wybudzenia wtedy my będziemy mieli bardzo dużo do zrobienia- TAW nas przygotował, otworzył SERCA I UMYSŁY- jedni słowem, inni głosem będą pomocni, ale NAUCZYCIEL nasz TAW musi pozostać na posterunku- TAW stworzył BLOG z myślą o RODzinie i nawet nie przypuszczał, że tak mu się RODzina powiększy ❤
    A tymczasem olbrzymimi krokami zbliża się ten CZAS:
    „London Times” donosi, że grupa kardynałów, którzy wspierali papieża Franciszka, jest obecnie niezadowolona z jego pontyfikatu i chce, żeby ten zrezygnował i został zastąpiony przez kardynała Pietro Parolina. Jak twierdzą, zmiany przeprowadzane w kościele przez Franciszka mogą doprowadzić do „nowej schizmy”, bardziej szkodliwej niż reformacja.
    …grupa tradycjonalistów katolickich skierowała do Donalda Trumpa list, w którym proszą o zbadanie okoliczności abdykacji Benedykta XVI. Ich zdaniem istnieją znaczące poszlaki wskazujące na to, że to służby specjalne Baracka Obamy doprowadziły do abdykacji poprzedniego papieża. Autorzy listu powoływali się na maile z serwera Johna Podesty, szefa kampanii wyborczej Hillary Clinton, która była wówczas sekretarzem stanu. Podesta i inni jej współpracownicy dyskutowali na temat sprowokowania „katolickiej wiosny”. Chodziło o przeprowadzenie w kościele radykalnych zmian, które sprawiłyby że kościół w sprawach społecznych przyjmie narracje lewicową.”
    http://wolnosc24.pl/2017/03/04/bunt-w
    Z serca pozdrawiam ❤ 🙂

    1. Elaszka, dziękuję ❤ , ale – żeby nie było nieporozumień – pragnę bardzo wyraźnie zaznaczyć, że nie jestem żadnym „nauczycielem” ani nikim z tego typu ciągotami. O nauczycielach, jak wiecie, nie nam najlepszego zdania, bo kto uznał się za nauczyciela, oznacza, że przestał się rozwijać i wiedzie zagubionych, jako i on sam, na manowce. Jestem zwykłym poszukiwaczem przygód, który uwielbia buszować i nurkować jedynie tam, gdzie mu nie wolno 😛

      Pamiętam wycieczkę w 4 klasie podstawówki na Wawel – już wtedy interesowały mnie jedynie odgrodzone sznurkiem rejony i bezczelnie dopytywałem przewodniczkę, dlaczego nas się tam nie wpuszcza… 😀

      Zapamiętałem też z dzieciństwa słowa przewodnika w Kozłówce o nieustannym przykręcaniu śruby Polakom.

      Dziękuję, Elaszka, za ważny link. Tak, zgodnie z moją zapowiedzią, ten rok wstrząśnie Kościołem… ⚡

    2. Droga Elaszko,
      jesteś nieoceniona w przymiotnikach, miłych dla ucha. Ja jestem, w tym bardzo skromna.
      Jest w Tobie bardzo dużo dobrej energii i proszę nie trać JEJ, działaj. Tak jak apelował do nas TAW – załóż bloga.
      Na dzień dzisiejszy – Ja nie mogę. Ale z przyjemnością, w Twoim blogu się ujawnię.
      Mój nick, może być inny „Elia” – taki wskakuje na niektórych domenach. W 2011 r. musiałam zrezygnować z wpisów na jednej ze stron, bo zostałam energetycznie zaatakowana. Wtedy pierwszy raz poczułam czym taki atak się objawia. Po usunięciu, na moją prośbę, przez administratora moich wpisów wszystko się uspokoiło.
      Serdecznie pozdrawiam, dużo słoneczka wiosennego.
      Korzystajmy z tego dobrodziejstwa TAW, jeszcze te parę chwil.

  3. Cos takiego co dzieje się. w kosciele przecież.to nie może. przetrwac a.pozatym ogladalam przekazy pana Owsianki że.od 17 lipca 2016r.koscioly są. po negatywnej stronie .nasz stworca nie zasila tych ludzi swoją. energią

  4. Ależ oczywiście, że nie o takiego nauczyciela mi chodziło, ja CIEBIE nie chciałam urazić tylko wręcz odwrotnie, gdyby tak CIEBIE postrzegano nie byłoby tej dobrej nowiny o blogu- JESTEŚ NIEZWYKLE ROZWOJOWĄ POZYTYWNĄ ENERGIĄ ŻYCIA DZIAŁAJĄCĄ Z SIŁĄ WODOSPADU, UDERZENIEM PERUNA, MOCĄ SWAROGA I JEGO ŻYWIOŁÓW, CIEPLEM I ZYCIODAJNYMI PROMIENIAMI SWAROŻYCA, BLASKIEM NAJCZYSTSZEGO SERCA, WOLNYM PTAKIEM, KTÓRY NURKUJE, BUSZUJE I WZOSI SIE TAM GDZIE CHCE, DLATEGO ONI WIEDZĄ, ZE TRUDNO USIDŁAĆ CIĘ ❤

Dodaj komentarz