KONIEC MEDYCZNEGO MATRIXA W POLSCE! Publiczna debata lekarzy z Jerzym Ziębą!

UWAGA… UWAGA… !!!

Jutro, we wtorek, 21.03.2017 r. o godz. 17:00, w Radiu Katowice odbędzie się PUBLICZNA debata lekarzy ze mną.

Debata będzie transmitowana też NA ŻYWO na :

http://www.radio.katowice.pl/

Udział wezmą profesorowie reprezentujący specjalizacje takie jak: onkologia, interna, pediatria, gastroenterologia. Niestety nie znam dokładnie składu „z przeciwnej strony barykady”, bo jak mi powiedziano przed chwilą, ciągle są jakieś zmiany.

Ja będę sam, ale… mam nadzieję, że podołam 🙂

Pozdrawiam
Jerzy Zięba

MATRIX UMARŁ

Matrix padł!

System failure!

Kochani, po raz pierwszy w życiu ucieszyłem się z odejścia człowieka. Jeśli to w ogóle był człowiek…

I nie podejrzewam, że była to śmierć w jej klasycznym znaczeniu… Chodzi najprawdopodobniej o ucieczkę portalem lub natychmiastowy przeskok do nowego ciała. Ta sprawa zostanie zbadana w ciągu dwu tygodni.

W każdym razie oficjalna wiadomość na dziś jest taka:

Amerykański potentat przemysłu naftowego, miliarder David Rockefeller zmarł w wieku 101 lat 20 marca 2017 r. nad ranem w swoim domu w Pocantico Hills – poinformował „The New York Times”, powołując się na przedstawiciela rodziny.

Odejście istoty tej rangi ewolucyjnej (bezpośredni wpływ na ewolucję planety) w momencie dokładnego Przesilenia Wiosennego oraz przy dokładnej koniunkcji Księżyca z Saturnem na tle Centrum Galaktyki ma znaczenie fraktalno-symboliczne i dla wtajemniczonych nie wymaga komentarza.

Jak zapowiadałem od Wiosennego Przesilenia ubiegłego roku, teraz sprawy potoczą się już lawinowo…

Idzie Nowe…

Słowianom Sława!

TAW

ps. Już teraz wiem, skąd ta – bardzo dziwna w moim przypadku – dzika wprost radość, jaka we mnie wstąpiła wczoraj wieczorem, i którą się tu z Wami wczoraj dzieliłem… 🙂