Mniszek lekarski (Taraxacum officinale)
Bylica piołun (Artemisia absinthium)
Lebiodka pospolita (Origanum vulgare), Oregano
Babka zwyczajna (Plantago major)
Pokrzywa (Urtica)
Orzechy z Cedru

<https://youtu.be/T5yiN-sGJWk

Żywą Wedę głosi wiedun i skomoroch Gieorgij Lewszunow (Iwan Carewicz).

27 myśli w temacie “Dzikie Zioła – młot na GMO, chemtrails i szczepionki❗

    1. No to teraz GMO zmieni z pewnością alias na: DZIKIE ZIOŁO 😀
      Globalny Bank Nasion prawie został zniszczony przez Matkę Naturę 21 maja 2017
      Od jakiegoś czasu na norweskim archipelagu Svalbard na wyspie Spitsbergen realizowane są niesłychane projekty, dzięki którym ludzkość miała uchronić przyrodę i swój kulturowy dorobek przed globalną wojną jądrową czy zagładą.

      Na początku powstał Globalny Bank Nasion, w którym zaczęto przechowywanie tysięcy nasion roślin z całego świata. Kilka miesięcy temu nieopodal niego otwarto Bibliotekę Końca Świata czy, jak kto woli, Światowe Archiwum Arktyczne. Przechowywane są tam w postaci analogowej najcenniejsze dzieła literackie.

      Teraz dochodzą do nas niepokojące wieści o tym, że skarbnica nasion, która miała uratować świat przed wielkim głodem i zachować cuda Matki Natury na wypadek globalnej zagłady, prawie została zniszczone przez… powódź z roztopów.

      To niezwykłe miejsce było dotąd uważane za najbezpieczniejsze na świecie. Teraz jednak sama Matka Natura zweryfikowała ludzkie plany oraz zabezpieczenia, i to na skutek naszej działalności.

      Norwegowie poinformowali, że w wyniku postępującego globalnego ocieplenia, obfite roztopy doprowadziły do uszkodzenia żelbetowej konstrukcji obiektu, woda wdarła się do wnętrza, dotarła aż do banku nasion i zamarzła. Zanim jednak doszło do zniszczeń, naukowcy pokruszyli lód i wywieźli go z obiektu w obawie przed kolejnymi roztopami.

      Pomimo faktu, że zgromadzone w tym niezwykłym ośrodku nasiona i archiwa nie zostały zniszczone, nie oznacza to, że w przyszłości do tego nie dojdzie. Skoro obiektowi mogą zagrozić zwykłe roztopy, to co się wydarzy przy okazji większej katastrofy?!

      „W naszych pierwotnych planach nie braliśmy pod uwagę, że wiecznej zmarzliny nie będzie. Że doświadczymy tak ekstremalnej pogody. Bank nasion zaprojektowano tak, aby mógł działać bez ingerencji człowieka. Tymczasem teraz musimy go mieć pod całodobową obserwacją” – powiedziała Hege Njaa Aschim, rzeczniczka prasowa norweskiej agencji rządowej zajmującej się publicznymi gruntami.

      Przypomnijmy, że rok 2016 był najcieplejszym w historii Spitsbergenu. Panowała tam temperatura o 7 stopni wyższa, niż powinna. Ten fakt powinien uświadomić nam, że prawdopodobnie nie ma na świecie odpowiednio bezpiecznego miejsca, zarówno na budowę takiego obiektu, jak i ukrycia się przed katastrofami.
      TO ZNAK MATENKI NATURY, ŻE ŻADNEJ KATASTROFY NIE BĘDZIE I PRZESŁANIE DLA BILA G..i innych mu podobnych:
      Dla was gady i sługusy wasze nie ma na świecie odpowiednio bezpiecznego miejsca, zarówno na budowę takiego obiektu, jak i ukrycia się przed katastrofami. 😀

      1. Ten Bank Nasion nie został zniszczony.

        W kRaju mamy też swój słowiański bank nasion.

        W mojej wsi ostały się np. niezmkdyfikowane genetycznie Jabłonie Papierówki (bomba witaminowa), więc… damy radę 🍏😀🌳

      2. NIE MAM CIENIA WĄTPLIWOŚCI, że DAMY RADĘ! 😀
        Ja również jestem ,,w posiadaniu” mieć to SZCZĘŚCIE –
        niezmkdyfikowaną genetycznie Jabłonkę Papierówkę ❤
        Tak NASIONA jak również i Archiwa NIE ZOSTAŁY ZNISZCZONE OSTATECZNIE 😀

      3. To macie szczęście mając takie przepyszne Papierówki-smak mojego dzieciństwa. Rozglądałam się ostatnio za nimi ale nigdzie nie znalazłam a chyba już powinny być.

      4. Szczęsliwa ❤ Papierówek w tym roku OGROM, ogolnie Jabłonie maja co dźwigać- tak dużo Jabłek!

        UWAGA NA NOWE KORPORACYJNE MODYFIKACJE GENETYCZNE – prof. Leszek Woźniak – 21.05.2018
        .https://www.youtube.com/watch?v=oNzyBpH31oc

        PLAN GMO CZYLI WSZYSTKIE NASIONA do 2020- Są WŁASNOŚCIA KORPORACJI! Sprzeciw stanowczy poszczególnych państw.. Warto posłuchać i odnotować- STANOWCZY SPRZECIW ROSJI!

  1. Witam wszystkich po przerwie ! 🙂

    Ja z pytaniem; czy ktoś wie, a może miał podobnie – czym są i co oznaczają intensywne kolory pod powiekami w trakcie bardzo intensywnego sexu? 🙂

    Najpierw był to kolor żółto-niebieski, potem fioletowy (przed orgazmem)

    Nie postrzegam tego negatywnie, ale nie za bardzo wiem, jak to ugryźć? Energia?

    Ma ktos podobne doświadczeni, ew. spostrzeżenia?

    1. Witaj Michale

      Cieszę się, że jesteś wreszcie. Zrobiłeś wejście smoka.😀
      Czemu tak długo Cię nie było?

      Nie spotkałam się z czymś takim ale może to dotyczy tylko facetów. Niech więc mężczyźni opowiedzą o swoich orgazmach.🙂

  2. Najpierw był to kolor żółto-niebieski, potem fioletowy (przed orgazmem)

    O Matyldo Droga to żeś poleciał z tematem Ci powiem już widzę jak tu każdy się o swoich orgazamach rozpisuje , hahahahahahaha

    Nie wiem czym są te kolory, ale ja fioletowy dość często widzę jak tylko oczy zamknę głównie przed snem , czasem żółty też .

    1. BIAŁY WILKU ❤ ,,O Matyldo Droga to żeś poleciał z tematem'' 😀 Jedno jest pewne- W KOŃCU WRÓCIŁEŚ Z TEJ UKRAINY 😀 A ta energia była widoczna aż z KOSMOSU 😀

      1. Witajcie dziewczyny 🙂

        Nie było mnie, bo miałem wazne sprawy prywatne, które wymagały pełni energii – to raz!

        a dwa – po prostu czułem, że musze zrobić sobie przerwę od takich klimatów… i wiecie, co? Nie fajnie było – zahaczyłem o matrixa, zmieniłem się.. no ale korzenie to korzenie i już wracam powoli na słowiańskie tory 🙂

        dziś było to samo – najpierw kolor pod powiekami niebieski i fuksjowy, a zaraz potem głęboki fiolet

        ps. to nie Ja widze te kolory… dziś „w trakcie” pomyślałem, że to BRAMA…. cokolwiek to znaczy

        ELASZKA, ale czemu z ukrainy? I czemu widziana z kosmosu?

      2. Kochany Biały Wilku ❤ Pamiętasz piosenkę; A u nas na Ukrainie
        .https://www.youtube.com/watch?v=K0njrV1c3Zg
        Katya bardzo się Tobie spodobała- więc stąd ta Ukraina 😉
        A ta energia widziana z KOSMOSU- nie pamiętam dokładnie czyj to był wykład o Miłości- ale tam padło takie stwierdzenie- chodzi o biologiczność- że taka energia jest widoczna właśnie z kosmosu- o tym tez mówił TAW ❤
        No i Witaj w słowiańskim świecie 🙂

  3. Zawierzyłem Lewszunowowi i pije mniszka co rano, dobra to energia i smak. 😁

    Mój stały zestaw dnia to mniszek, czystek, skrzyp, Lugola, wrotycz, woda z solą himalajską, kolendra, czarnuszka, ostropest, czosnek i to żółte coś, zapomniałem co, z testosteronem 😁😁😁.

    W nocy tornado wpadło do mego miasta, zadając kuriozalne od czasu wojny straty: drzewa leżą rzędem jak piechota skoszona artylerią… osiedlowe gaje, którymi delektowałem oczy każdego letniego dnia – przestały istnieć. Smutna to chwila dla mego lechickiego
    serca. 😔

    1. Witaj 🙂
      zaintrygował mnie twój zestaw dietetyczny.. rowniez się przymierzam..
      nie za bardzo wiem od czego zacząć.. 🙂
      W jakich proporcjach spozywasz te zioła..
      chodzi mi o miszek i wrotycz..
      zrywasz świeże i do gara czy suszone
      będę wdzięczna za informację.. pozdrawiam

  4. Wszystkie ziola znam a kilka używam. Mam na zimę suszony wrotycz i nalewkę. Mam nasuszonej pokrzywy dość i z mniszka miód. Ale mogłabym dodać do tych ziół również takie cuś jak czosnek, por, kolendra, kapusty różne. Na wiosnę ubieram wiecej. Tylko chyba ziola niedługo będziemy siać pod folią. Bo naturalnie rosnące sa pełne chemtrails- opryskow. Ech. Ale czasy .

  5. Bezalkoholowe wyciągi z mniszka, ostropestu, orzecha, piołunu, goździków są częstymi gośćmi w moim domu.

    Barbara Kazana polecała też kiedyś przytulię czepną.

    „Napary z przytulii czepnej stymulują przepływ limfy i oczyszczają ją, wspomagając węzły chłonne w walce z rozmaitymi stanami zapalnymi, anginą, zapaleniem migdałków czy mononukleozą zakaźną.”

Dodaj komentarz