POCHWAŁA EGO. TRAKTAT FILOZOFICZNY

Poskromić,

okiełznać,

skanalizować,

zwektorować,

wysublimować,

wyekstrahować,

ogarnąć ego

NIE OZNACZA zanegować ego, czy je odrzucić.

New Age głosi bowiem konieczność zanegowania i odrzucenia ego.

Ego w boskim planie „zbawienia” pełni bardzo ważną funkcję:

1) służy nam do obrony przed nieuprawnionymi atakami ze strony nieprzebudzonych;

2) stymuluje nas w naszej głównej życiowej „misji”, byśmy mieli siłę i Moc realizować ją wbrew „władcy tego świata” i istot mu służących.

Dziękuj, kolego
za swoje ego 🙂

TAW

Traktat dedykuję kochanej Elaszce – z podziękowaniem za inspirację 

*grafika: Борис Ольшанский
58 thoughts on “POCHWAŁA EGO. TRAKTAT FILOZOFICZNY

  1. „Ego to narzędzie. Nie oddzielaj go. To narzędzie dla ducha.” – Ram Dass
    Dzisiaj EGO jest wrogiem Kościoła.
    ” Ważne aby we wszystkim zachować umiar i posiadać świadomość natury swojego ego; trzeba nauczyć się trzymać je w zdrowych ryzach i zrozumieć jego rolę, natomiast całkowicie je odrzucając zaprzeczamy naszemu człowieczeństwu i stajemy się albo totalnie zagubieni albo zwyczajnie duchowo zarozumiali oszukując samych siebie. Im bardziej jesteśmy w swoim życiu autentyczni i pogodzeni z naszymi słabościami, tym łatwiej i przyjemniej jest nam funkcjonować w ziemskiej rzeczywistości”
    Polecam stronę:http://sciezkadriady.19a.pl/artykuly-driada/porzuc-swoje-ego-i-nie-oceniaj-paranoja-nowy-trend-czy-pozyteczny-zabieg-w-duchowosci/.

      1. Ego to inaczej osobowość – jedna z trzech głównych składowych istoty ludzkiej, obok podświadomości i Jaźni (Wyższego Ja).

        Oklepane „być sobą”, „bądź sobą” oznacza pełnego człowieka, czyli zintegrowanego na tych trzech swoich poziomach. Ta integracja jest celem przejawiania się istoty ludzkiej na tej przepięknej planecie.

        „Bycie sobą” oznacza pełny dostęp człowieka do siebie:
        do pełni siebie samego,
        tzn. do wszystkich swoich poziomów.

        Bo istota ludzka to pewna konkretna struktura, którą da się opisać.

      2. Ego to nie iluzja,
        Ego to sila umyslu
        Ego to sila duszy
        Ego mysli i dziala
        Ego nie moze byc podporzadkowane nikomu i niczemu
        Ego to twoja osobowosc – dobra albo zla
        A wiec kontroluj swoje Ego dla Swiata lepszego

      3. A co uważasz o takich słowach m. Eckharta: „jeśli czynisz siebie niczym, nicościa, Bóg nie będzie mógł sobie odmówić, by do Ciebie nie przyjść. ” i „Bóg wejdzie, jeśli Ty wyjdziesz.”? ⏰. Wstawiłam zegarek bo sam się nawinal w tel. podpowiadaczu 🙂 😉

      4. Ego to ziemskie TY, Dusza to Boskie TY, ważne jest dla Ciebie tylko to, czy Ego zawrze związek z Duszą na zasadzie wzajemności, bo tylko wtedy jesteś Istotą Wolną i w pełni świadomą Siebie. Ot i to jest cały sekret prawdziwego naszego istnienia bycia sobą Tu i Teraz , nic poza tym nie istnieje, cała reszta to kosmiczny miraż……. hologram zapisany w Boskich Kronikach Akaszy jako księdze przeszłości, teraźniejszości i przyszłości na kartach równoległych czasów. Nie ważne to co było i to co będzie, ważne to co jest dziś i tym należy żyć.

    1. „ważne jest dla Ciebie tylko to, czy Ego zawrze związek z Duszą na zasadzie wzajemności, bo tylko wtedy jesteś Istotą Wolną i w pełni świadomą Siebie”

      kiedy ja chcę czegoś więcej niż siebie… wspaniałe jest i ego, i dusza, i podświadomość, itd., ale JEST coś więcej…

      „Możesz pozwolić Temu, który Jest, przybierać w tobie takie miano, jakie Jemu odpowiada, Jego imię nie stanie się twoją własnością lub mocą (…)”
      /J. Y. Leloup „Ewangelia Marii Magdaleny”/

      Jeśli Eckhart się nie myli, to jak zrobić miejsce, ciszę, przyzwolenie na to „JEST”, czego nie sposób nazwać…

      „żadne bowiem imię nie może Go określić lub ogarnąć” /jw./

      z wiosennymi pozdrowieniami –@

  2. No właśnie! Tak myślałem, że się zgodzimy w tej kwestii TAW – fajnie to ująłeś. Inaczej niż ja – subtelniej – ale trafnie i w punkt. Skanalizować Ego, aby wartkim strumieniem płynęło do Zwycięstwa (chciałem napisać celu ale celu = cela)

    ale przez chwilę (po Wymianie Twoich myśli i Elaszki) czułem zaniepokojenie.

    a teraz wszystko jest znów jest ok 🙂 hehe

    1. Cieszę się, że się sczajamy, Michale 🙂

      Elaszka jest moją Muzą – inspiruje mnie. Czasami się droczymy, prowokujemy intelektualnie… 😉 😀

      A mamy też – jak wszystkie poszukujące istoty – również nasz Protokół Rozbieżności. Na tym to polega, by szanując swoje indywidualne (ego 😉 ) ścieżki i odkrycia na nich, potrafić jednocześnie twórczo dzielić się, wymieniać się swoimi doświadczeniami.

      1. Dziś nie byłem w Twoim ogródku, zajrzę wieczorem i skonfrontuję.

        Tekst, o który pytasz, powstał pierwotnie jako komentarz w odpowiedzi Elaszce. Ale tuż przed jego wysłaniem pomyślałem, że gdybym go umieścił jako wpis główny, mogłoby go przeczytać kilka osób więcej (ja na przykład bardzo rzadko czytam komentarze na innych stronach).

        Nadałem więc prześmiewczy tytuł i tekst umieściłem jako wpis główny.

        Wiele moich tekstów na blogu powstało pierwotnie jako odpowiedzi na komentarze Czytelników. Na przykład tekst WOJNY NIE BĘDZIE powstał jako odpowiedź na komentarz zalęknionego Czytelnika.

      2. Elaszka, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Jesteś moim Aniołem, bo miałem dziś ciężki dzień, a energia Delfina zawsze bardzo ładnie oczyszcza, nadaje lekkości 🙂

        Sczytałaś mnie, dziękuję ❤ 🐋 🔆

      3. Elaszka, TAW a ja miałam dzisiaj przepiękny dzień, przemiłe spotkanie ze wspaniałymi Istotami i jeszcze do teraz unoszę się na falach energii MIŁOŚCI, która wybucha wokół mnie i którą w tej chwili wysyłam do Was ❤ ❤

      4. Tak czuję, że mam się TOBĄ opiekować, czuję kiedy potrzebujesz wsparcia i tak jak umiem, jak mi SERCE podpowiada staram się podtrzymać w TOBIE to co piękne MASZ, abyś mógł się ,, wznieść” i dobrymi wiadomościami przekazanymi mógł podzielić się z nami ❤
        TERAZ naciesz oczy swe, bo już wiesz czym to było 🙂
        <https://www.youtube.com/watch?v=80__LLZK4zg

        „Byt (czarna dziura w centrum galaktyki, która komunikuje się z nimi przez spektrum fali gamma. To co spotkałem w Katedrze było czernią, wydalającą z siebie coś, co można jedynie określić jako anty-życie, byt, który żywi się siłą życia. Najwidoczniej przez tysiące lat ten byt posiadał i dawał ogromną władzę i bogactwa nielicznym wybrańcom, w zamian za składanie ofiar z człowieka oraz zwierząt. To jest to, co nazywam Szatan czczony przez mafię Khazarian.
        Jednak niezwykle potężna Istota Siły Światła stanęła twarzą w twarz z tym czarnym słońcem i zagroziła, że skreśli cały wszechświat do zera, lub jednego czarno-białego, chyba że czerń wycofa się. To dlatego, że siły ciemności stawały się tak silne i groziły całej strukturze wszechświata. Byt wycofał się i uciekł z tego wszechświata
        To było postrzegane jako wydarzenie spirali Norwegii.

        Ponieważ ten byt uciekł z wszechświata, mniejsze złe byty, które pracowały pod nim, nie były już w stanie opierać się siłom światła. One były systematycznie oczyszczane i wkrótce ostatni z nich będzie skończony. (by pracować w świetle ?)

        W tym momencie kwarantanna, które została umieszczona na tej planecie będzie zniesiona i ziemskie życie będzie uwolnione, by rozszerzyć się do wszechświata, zgodnie z tymi ezoterycznymi źródłami”.
        (o takiej kwarantannie mówiła Pani Dorotka Haładyn-Biel)
        ❤ ❤ ❤

      5. Dziękuję ❤ 🔆

        Wszystkim dobrym istotom w ludzkich ciałach, które mnie wspierają, odwdzięczam się, przesyłając za pośrednictwem anteny konarów mego/naszego Dębu Wielkiej Zmiany błogosławieństwo bezpośrednio z mego, wtulonego w pień, serca ❤ 🌳 🔆 🙂

      6. Anno, uwierz wyraźnie to poczułam, za co bardzo, bardzo z głębi SERCA DZIĘKUJĘ ❤ ❤ ❤

      7. Elaszko a ja bardzo się cieszę, że moja przesyłka dotarła na Twój iTAWa adres. Teraz idę wycinać zeszłoroczne maliny, więc mam spotkanie z moją Mateńką Gają. A Wam miłego dnia życzę. ❤

      8. Elaszko, Ty masz w sobie OGROMNĄ SIŁĘ PODNOSZENIA WIBRACJI SERCA.
        Wczuwajmy się zatem w energię własnego serca.
        Taw, a Ty nie smucisz się juz chyba? Przecież będzie dobrze.🙂

      9. Żaden stan emocjonalny świata tego nie jest mi obcy. A teraz jest tak szczególny moment wrzenia, że Zupa Świata fluktuuje na potęgę. Po drodze zawsze coś z tego gara się wyleje i ochlapie… 😉 😀

  3. Dodam jeszcze. że nie ma we mnie pokory i skromności – to kajdany – zamiast tego mam pełną samoświadomość siebie; wiem w czym jestem dobry, a w czym zły. Jeśli w czymś dobrym to nie ukrywam swojej siły, a jak się na czymś nie znam, to również o tym śmiało mówię, nie zgrywając sztucznego samca alfa, który wszystko wie… a gów..o wie.

    Znać siebie to żyć w zgodzie ze sobą i swoim Ego

    1. „Samiec alfa” to jeden z kodów matrixa używanych w kontroli umysłu. Ma budzić frustrację, zawiść, gniew, niezdrową rywalizację. Większość mężczyzn się na to łapie. Ja już dosyć wcześnie obczaiłem, że to manipulacja i z rozbawieniem lubiłem obserwować niezdrowo „podkręconych” tokujących samców 😉 😀 😛

      A na temat pokory najlepsze w życiu kazanie usłyszałem tu:

      https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2016/09/11/pokora-najlepszy-przekaz-o-pokorze-w-polskim-internecie/

      1. To jest w gruncie rzeczy zabawne, kiedy się stoi z boku i to obserwuje – ale żeby nie było; też tak kiedyś miałem. W sumie może opiszę to u siebie – moją drogę do pozbycia się tej szufladki zniewolenia.

        Człowiek będzie się wił w zeznaniach, kłamał – byle tylko nie przyznać się do słabości/ do porażki

        Najbardziej to widać kiedy się gra np. w piłkę w klubie i ma do czynienia z tabunem osobowości. Każdy młody, jurny – uważa, że tylko on ma racje, najlepiej gra w piłkę i to jemu trzeba podawać.

        Tak samo trener, prezes – tylko oni mają rację.

        Raz się prawie z tego powodu pobiłem z trenerem 😉 Ale to już stare dzieje.

        Polecam blog Słowiańska Kultura, który bardzo fajnie przekazuje na czym polega bycie mężczyzną i to prawdziwym nie wydumanym 🙂

        Ja to teraz mówię tak – są faceci i są mężczyźni!

      2. Nadęcie kończy się często zawałem – klasyka w przypadku „szefów”.

        A przecież wszelka władza jest uzurpacją. Wystarczy to wiedzieć, by spuścić z tonu.

        W moim przypadku nadymkę najlepiej spuszcza chodzenie boso 👣

      3. TAW 🙂 a co myślisz o rywalizacji pomiędzy kobietami? W pracy z przerażeniem obserwuję „wyścig szczurów”… niestety płeć nie ma tu żadnego znaczenia…

      4. Poruszyłaś bardzo ważne zagadnienie, Beatko. Warte osobnego artykułu. W swoim pytaniu połączyłaś dwie kwestie: wyścig szczurów jako taki i rywalizacja/zaborczość/zazdrość pomiędzy kobietami.

        Słowo „kobieta” zastąp słowem „Słowianka” – i już zarysuje Ci się gotowa odpowiedź…

        Czy tak postępują Słowianki?…

        No nie.

        Więc?…

        Dały się wciągnąć w nie swoją, NIE SŁOWIAŃSKĄ GRĘ.

        Ot, i cały artykuł 😉

      5. Drogi TAW 🙂 kamień spadł mi z serca…nawet nie wiesz, jaką radość sprawiła mi Twoja odpowiedź <3… a więc… jestem 100% Słowianką, bo nigdy nie odczuwałam potrzeby włączania się do niezdrowej rywalizacji . Jeżeli cokolwiek robię to czynię to dla dobra samej siebie, swoich bliskich i innych ludzi. Niech moc będzie z Tobą ❤

      6. TAW ❤ czytając Twoją odpowiedź poczułam niesamowicie silną pozytywną energię 🙂 coś niesamowitego… ❤ … dzisiaj (i myślę, że nie tylko ) zasnę z sercem wypełnionym radością i spokojem 🙂

      7. Tak, boją się tego bloga i blokują, co mogą.

        Co do kobiet-os (charakter, nie wygląd), to co tu dużo gadać, miłe stworzenia to chyba nie są… 😉 😀

      8. Oj, oj z tą zazdrością , no wiadomo przecież, że zazdrość to paskudne, niszczycielskie uczucie niegodne Słowianki.

        A tam gdzie pracują same kobiety to się dopiero dzieje.
        Mam sąsiadkę zazdrośnicę, ale szkoda mi jej, biedna tak ciągle o coś walczy.
        Moja „taktyka” na zazdrość: wycofać się 🙂

      9. Dobra metoda. Wycofać się, zrobić krok do tyłu, aby uzyskać dystans niezbędny do ujrzenia i ogarnięcia obłędu. Bo zazdrość to obłęd i dokarmianie „głodnych duchów”.

    2. Pokora i skromność Kochany Michale- ta wewnętrzna to coś najpiękniejszego, co tak naprawdę u mężczyzny pragnie kochająca kobieta, która pragnie być kochana. ,,OSY”- takich ,,kajdan” nie trawią- natomiast uwielbiają tatuaże.
      Proszę nie bierz tego co napiszę do siebie, ponieważ w moim odczuciu Jesteś pięknym i mądrym facetem:
      Ale pora w końcu przeciąć i zakończyć mit, że tatuaże KOBIETĄ się podobają ( z wykluczeniem OS oczywiście)
      Tatuaże sprawiają, że wytatułowani stają się niewolnikami jego
      Tatuaż zawłaszcza i zniewala, a mnie osobiście obrzydza
      Ludzie muszą zrozumieć, że tatuaże szpecą jego i zabierają pierwotne piękno ❤
      Co do pokory zewnętrznej- to mężczyzna powinien być MĘŻCZYZNĄ – zdecydowany, obronny, męski
      Piękno jest ukryte wewnątrz- te zewnętrzne szybko mija 😉

      1. Uwierz mi Elaszko, nie biorę nigdy nic co piszą do mnie i o mnie inni ludzie; mam swój umysł i swoją wiedze, a co za tym idzie mądrość 🙂

        Gdybyś zerkała na POLane, to byś wiedziała 🙂

        Pozdrawiam

      2. Michale, właśnie odwiedziłam Twoją Polanę. Jestem pod wrażeniem. Trochę mistycznie u Ciebie. Kiedy to wszystko napisałeś? Napisz proszę, o czymś przyjemnym, kojącym, bo włączył się mi jakiś „program” płaczący.
        PISZ DALEJ.
        pozdrawiam

      3. BEATKO- osy to nasze przeciwieństwa i na pewno tu nie wpadają wolą galerie, kosmetyczki, tipsy, fryzury, tatuaże – nie kreci je skromność i pokora- wewnętrzne piękno tylko fura, komóra i pełen portfel- one nie dają tylko wysysają energię i choć spodnicy nie lubię nosić to ten filmik wnosi bardzo wiele w rozumieniu znaczenia i wymienności energii żeńskiej i męskiej- GDY OBIE TE ENERGIE SIE PRZENIKAJA, ROZUMIJĄ, WYPEŁNIAJĄ- wówczas tworzy się SZCZĘŚCIE, ❤

      4. UPS! – zapomniałam linka przesłać 😉
        Spódnica – wpływ na kobiecą moc.

    3. UROCZY TAW- właśnie chwiluńkę temu MRÓWECZKI mi obwieściły, że TAW dał mi przesłanie 🙂 Energia zwrotna już zadziałała i BLOGOSŁAWIEŃSTWO SERCA przesłała ❤

    4. Michał pisze : „Znać siebie, to żyć w zgodzie ze sobą i swoim Ego” ja bym dodała, że aby to nastąpiło musimy umieć pokochać siebie , a jak pokochać siebie? i co powinniśmy zrobić by nasze Ciało i Dusza były zdrowe.

      Kochać siebie, to być dla siebie dobrym.
      Traktować siebie tak, jak traktujemy swojego najlepszego przyjaciela.
      Być dla siebie najlepszym przyjacielem.
      Być dla siebie wyrozumiałym i czułym.
      Zaprzestać krytykowania siebie, myślenia i mówienia o sobie źle.
      Być dla siebie życzliwym.
      Umieć sobie wybaczać.
      Dobrze się odżywiać, dbać o swoje ciało fizyczne, wysypiać się.
      Dbać o równowagę między pracą a odpoczynkiem.
      Mieć świadomość swoich granic i umieć o nie zadbać.
      Sprawiać sobie przyjemności.
      Dbać o swoje relacje – zawodowe, osobiste.
      Unikać toksycznych ludzi i kończyć relacje, w których nie ma szans na zmianę.
      Tworzyć zdrowe relacje, w których jest miejsce, na rozmowę o uczuciach.
      Dawać sobie prawo, do postępowania zgodnie ze swoimi uczuciami.
      Wierzyć, że wolno nam popełniać błędy, że jesteśmy tylko ludźmi i w pewnym sensie z natury jesteśmy niedoskonali (i doskonali zarazem 😀 )
      Pytać się siebie: jak się czuję? na co mam ochotę? czy moje potrzeby są zaspokojone?
      Słuchać siebie uważnie – swoich uczuć, potrzeb, intuicji.
      Dawać sobie przestrzeń na przeżywanie swoich emocji.
      Dbać o swój komfort emocjonalny i o zaspokojenie swoich potrzeb.
      Umieć prosić o pomoc i wsparcie.
      Rozmawiać z bliskimi osobami o swoich uczuciach.
      Dbać o wszystkie sfery swojego życia – o swoje finanse, o porządek wkoło siebie.
      Załatwiać swoje sprawy, dbać o swój interes.
      Brać odpowiednie wynagrodzenie za swoją pracę.
      Tworzyć krąg przyjaciół i mieć zdrowe relacje z ludźmi.
      Pozwalać innym ludziom dbać o siebie.
      Doceniać siebie, być sobie wdzięcznym.
      Stać po swojej stronie, nie zdradzać siebie samego.
      Ufać sobie.
      Nie iść ze sobą i innymi ludźmi na „zgniłe kompromisy”.
      Kochać, a przynajmniej lubić swoja pracę.
      Znajdować czas na rozwijanie swoich pasji i realizowanie marzeń.
      Wyciągać wnioski, z tego, co nas spotyka.
      Dać sobie czas na zastanowienie – czy mam na to ochotę?
      Umieć odmawiać innym.
      Dać sobie prawo do wszystkich uczuć.
      Dać sobie prawo do życia po swojemu.
      Bać się i mimo to, działać.
      Być sobie wiernym.
      Być ze sobą i przy sobie w dobrych i złych chwilach.
      Nie uciekać od samego siebie i swoich emocji.
      Doceniać siebie, czuć dla siebie wdzięczność, radość, przyjemność.
      Umieć się bawić i być twórczym.
      Stosować wobec siebie zdrową dyscyplinę i być wytrwałym w dążeniu do celu.
      Wiedzieć, kiedy odpuścić.
      Dużo tego, ale warto by być TU i TERAZ szczęśliwym, o ile potrafimy określić co dla nas jest szczęściem. ❤

  4. TAW – wystarczy to wiedzieć, ale wiesz żeby to wiedzieć trzeba przejść swoje i dojść do tego momentu – a to trochę zajmuje. I to nie jest wcale takie łatwe, a jednocześnie jest.

    ps. pisałem ostatnio u Ciebie, że Ty lepiej czytasz wszechrzeczywistość, a ja za to lecę już na nowych wzorcach nowej Opoki/Epoki- Ty też na nich lecisz; więc tu i teraz w pewnym sensie zwracam honor 🙂

    1. Z tym „czytaniem” to nie przesadzaj, czasami coś spłynie po prostu. To żadna moja napinka, na każdego coś spływa, gdy ma w miarę drożne ciało, pracuje nad pozbywaniem się starych programów i gdy się dostroi do danej chwili.

      Z nowymi wzorcami jest generalnie ciężko, bo skąd je brać, gdy Mamona w matrixie króluje?

      Bez opracowania możliwości sprawnej wymiany towarów i usług między ludźmi daleko nie zajedziemy, bo wkoło dużo biedy – ludzie są zmuszeni truć się w biedronkach… Wielu istot zagubionych w miastach nie stać na żywność. Co innego wieś – na wsi zawsze coś jednak wyrośnie, nawet na ugorze. I już na samych kartoflach i cebuli da się jakoś przetrwać zimę…

    2. A jak tu już jestem to napiszę co Ciebie Michale, genialne te brzozowe świeczniki. Tylko nie mogę znaleźć Twojego wpisu dot. ognia bo to chyba tam gdzieś wpisałeś czy coś pomyliłam ?Zagubiłam się trochę u Ciebie.

  5. Gdy SERCE kontroluje myśli
    nadaje rytm umysłowi
    powstaje mądrość, która
    z naszym ego synchronizuje
    EGO nas kształtuje,
    ale tylko- kiedy jest
    umysłem i mądrością tworzone,
    przez SERCE zatwierdzone
    wtedy EGO narzędzie ducha mego
    łączy podświadomość ze świadomością
    czyniąc nas cząsteczką boską,
    doskonałością samą w sobie,
    wtedy możemy dzielić się mądrością
    z szacunkiem i skromnością do
    siostry, brata swego w celu
    uświadomienia i obudzenia 🙂

    KOCHANI: TAW i wszyscy tu komentujący Jesteście moim natchnieniem i rytmicznie postepującym wybudzeniem ❤

  6. Serce synchronizuje umysł i ciało
    To Serce jest mózgiem, równoważnikiem ego
    Ego Sercu podlega

    Żeby nasze Serca
    zaczęły bić jednym rytmem
    musimy pojąć kim jesteśmy
    Żeśmy
    CYWILIZACJĄ ŻYCIA
    tworzoną SERCEM
    celem naszgo bycia

    Bądźmy SPOKOJNI,
    bo przyjdzie czas,
    że nasze umysły
    SERCE przestroi

    ,,Pole serca działa jako fala nośna dla informacji która dostarcza globalnego sygnału synchronizującego dla całego ciała.

    Serce generuje najmocniejsze i najrozleglejsze pole elektromagnetyczne w całym ciele. W porównaniu do pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez mózgu komponent elektryczny pola serca jest około 60 razy większy w swej amplitudzie i przenika każdą komórkę w ciele. Komponent magnetyczny jest w przybliżeniu 5000 razy silniejszy niż pole magnetyczne mózgu i może zostać wykryty dzięki wrażliwym magnetometrom w odległości kilku stóp od ciała Serce jest organem czuciowym i wyrafinowanym centrum dla otrzymywania i przetwarzania informacji. System nerwowy w sercu (lub “mózg serca”) umożliwia mu naukę, zapamiętywanie i podejmowania decyzji funkcjonalnych niezależnie od kory mózgowej. Co więcej liczne eksperymenty zademonstrowały, że sygnały które serce nieprzerwanie wysyła do mózgu wpływają na funkcję wyższych ośrodków mózgu biorących udział w percepcji (postrzeganiu), poznaniu i przetwarzaniu emocjonalnym.
    Pole serca może być połączone z o wiele subtelniejszym polem energetycznym które zawiera informacje o obiektach i wydarzeniach odległych w przestrzeni lub do przodu w czasie. Zwany przez Karla Pribrama i innych ”widmowym królestwem” jest to fundamentalny porządek energii potencjalnej która owija czas i przestrzeń i jak się uważa stanowi podstawę naszej świadomości “całości.”

    Rozszerzona, pogłębiona świadomość i uświadomienie wynikają — z wewnętrznych procesów fizjologicznych, emocjonalnych i umysłowych ciała jak również z głębszych, utajonych porządków owiniętych w energię która nas otacza. Są to podstawy samoświadomości, wrażliwości społecznej, kreatywności, intuicji, duchowego wglądu i zrozumienia nas samych i tego, że wszyscy jesteśmy połączeni. To poprzez celowe generowanie koherencji w zarówno w polach serca jaki i tych społecznych może nastąpić ta krytyczna zmiana do następnego poziomu planetarnej świadomości – ta która wprowadzi nas w harmonię z ruchem całości.”
    http://davidicke.pl/index.php/artykuly/45-ewolucja/337-serce-ma-swoj-wasny-mozg-i-wiadomo.html

  7. Witaj Szczęśliwa – kiedy napisałem, w ciągu ostatnich 2 tygodni; ostatnio mam dużo wolnego czasu 🙂

    Ale u mnie wszystko jest wesołe; ja nie dopuszczam do siebie negatywu 🙂

  8. http://wilczapolana.blogspot.com/2017/03/wielki-test.html

    OTO KOMENTARZ Z POSTU, JAKI DZIŚ UMIEŚCIŁEM O POMAGANIU – oczywiście na swoim blogu (adres powyżej)

    Anonimowy – 14 marca 2017 20:51

    „Witam, czy mężczyźni w tym kraju uważaja że wystarczy „klikac” i łądne zdania tworzyc? To ja sie pytam gdzie są prawdziwi mężczyźni a nie pizdusie którzy pozwolili aby kobiety były bite i obrażane na ostatniej akcji ogłoszonej przez fundacje TARA?Słyszała o tej akcji każda kobieta i wiele ich tam było w obronie życia, a gdzie wy byliście wy którze mówicuie że jesteście dumni i honorowi ? Gdzie w mysiej dziurze? Bierzcie przykład z Różala Różalskiego to jest mężczyzna on nie poierdoli farmazonów on działa. Świat was nie rozliczy za słowa tylko za czyny. SŁAWA kobietom wojowniczkom tego świata !!!”

    Uważam, że to niezły test EGO…

    1. jest pozno, naodsniezalem sie sporo sniegu w kolo domu i jakos oczy mnie szczypia. Czytam Michal ten belkot ..owego anonima i ni ciula polapac jego prestensji nie moge. Feministka jakas, czy cos? Jakies skrajnosci w psychice. A moze mi juz kolata, bo sie pozno robi.

      1. Devingo, ja nie jestem feministką, uważam, że każdy z nas powinien znać swoje miejsce i zasady, jakie obowiązują w tym miejscu, co wcale nie odbiera mi prawa mieć swojego poglądu i wypowiadać go, jeśli zachodzi taka potrzeba.
        Absolutnie jednak nie zgadzam się ze skrajnościami, którymi
        ======================================
        ostatnio jesteśmy zasypywani, począwszy od kneseto-sejmowych do kodo-ulicznych.
        😀 w domu natomiast stosuję „babsko-chłopską” demokrację
        ustaloną przed wiekami, aby nie urazić „głowy rodziny”, która jest nadwrażliwa na tym punkcie, zwracam się więc:
        „kochana głowo tego domu, twoja „szyja”, czyli ja, proponuje ci „to i to”, czy mógłbyś zająć stanowisko w tej kwestii. 😀
        Głowa widząc, że nie wymuszam nic na siłę, czy histerię, czuje się w pełni doceniana, a przecież o to właśnie biega w całych tych związkach damsko-męskich, czyż nie tak. 😀
        A żartobliwy ton wg mnie dodaje uroku w rozładowywaniu sytuacji spornych w związkach, bo nie jest najważniejsza moja racja, twoja racja, ale nasza racja, a poza tym zgoda buduje dom od fundamentu, a niezgoda od komina, wiadomo więc który dom jest trwalszy 😀 , a na początku naszej wspólnej drogi, przysięgamy „i że cię nie opuszczę, aż do śmierci” , tymczasem obecnie co trzeci związek małżeński się rozpada.
        Jak twierdził Prezydent Ameryki Lincoln: „Dom podzielony niezgodą, nie ma prawa się ostać”.

        Devingo, wracaj do kraju, u nas ostatnio jest „gwarno, głośno i wesoło”, ale czegoś takiego jak śnieg, to nie ma 😀 i na razie jeszcze można się wyspać. 😀

      2. Drodzy Bracia i Siostry,

        NaRODzie Kochany,

        Polacy Słowianie,

        Czytelniczki i Czytelnicy,

        Komentatorki i Komentatorzy,

        Przeczytajcie jeszcze raz uważnie tekst powyżej.

        I jeszcze raz.

        I jeszcze raz.

        *

        DUCH

        PRZODKÓW

        NASZYCH

        PRZEMÓWIŁ

        DZIŚ

        RANO

        DO NARODU

        🔆 ZŁOTOUSTAMI 💋

        NASZEJ

        MĄDREJ

        I KOCHANEJ

        ROZSĄDNEJ ANNY ❤

        *

        Szczęściarz, kto z rana
        zamiast banana
        mądrość tę spożył
        i zaraz ożył.

        Mądrość tę Anna
        Rozsądna wielce
        w przestrzeń posyła
        jak list w butelce.

        Która gotowa
        wnet go wyłowi,
        poda sąsiadce
        i sąsiadowi.

        Sama też wprzódy
        Mądrość tę sczyta,
        siedząc w Ogrodzie,
        który zakwita 🌷

        W Ogrodzie Nauk
        Wedy Tajemnej
        Długo skrywanej
        wśród nocy ciemnej

        epoki mroku,
        która odchodzi,
        bo oto Słońce/Świadomość 🔆
        wschodzi.

        Śpiący Rycerze
        z mroków powstają,
        prastarą Wedę
        przypominają…

        Kto ma swe uszy,
        mądrości słucha,
        kiedy na świecie
        trwa zawierucha.

  9. Feminizm to dla mnie majstersztyk matrixa, kolejna pułapka, w którą niestety kobiety dały się wciągnąć. Dałyśmy omamić się „niezależnością”, a wyszło z tego totalne zniewolenie.

    Zostało zniszczone pojęcie kobiety jako matki i wzorca, że to ojciec rodziny zarabial, a matka dbała o dzieci i dom. Czyli upraszczając, zmuszenie kobiet do pracy i opodatkowanie połowy społeczeństwa, która do tej pory nie byla opodatkowana. Druga fala feminizmu była równolegle wspomagana przez zmianę systemów podatkowych, tak, aby jedna osoba nie była już w stanie wyżywić rodziny oraz przez rozbudowę żłobków i przedszkoli oraz obniżenie wieku szkolnego. Wysłanie kobiet do pracy pociągało za sobą konieczność oddania dzieci w obce ręce.

    Feminizm to zniszczenie tradycyjnej rodziny, w której to mężczyzna zawsze był jej głową i tak powinno być.

    Walka między płciami to bezsens bo każda płeć ma swoje zadania.
    Feminizm to ideologia skierowana przeciwko kobietom.

Skomentuj

