11 myśli w temacie “Modlitwa Babci Gieni lat 99

  1. Moja Mama umiera.
    W domu.
    Z RODziną
    Jest we mnie ból, ale i ogromny spokój.
    Pogodziłam się z tym.
    Trzeba Ją puścić wolną
    Już nic nie musi.

    1. Radochna

      Daj Mamie Świeży Mniszek

      i niech Tańczy

      Taniec potrafi przedłużyć Życie w kryzysie

      Szaman Tańcujący z Wiatrem mówi że nie ma takiego procesu którego nie dałoby się odwrócić chyba że dusza podjęła inną decyzję

      Wspieram Cię Kochana Radochna 🌼

      1. Moja Mama to mistrzowska 11.
        Myślę,że już wybrała.
        Jestem dzieckiem dwóch mistrzowskich 11-tek.

        Dziękuję Ci Tawie za wsparcie ❤️
        U

      1. A zaraz obok Słowianina na Uchodźstwie jestem ja.
        Wspieram Ciebie, droga Radochno myślą przyjacielską i serdeczną.

  2. Radochno teraz tak wiele Istot odchodzi:
    Niezwykłe przesłanie dla umierających przesłane za pośrednictwem Daniela :

    .https://www.youtube.com/watch?v=fXj5V9DpOkg
    i NIECH SPOKÓJ UKOI WASZ BÓL!

    „Niezwykle prosty a zarazem wzruszający i skuteczny przekaz dla osób, których życie na ZIemi dobiega końca. Przesłanie pomaga zaakceptować wszystko, co się stało, gdyż nie zmienimy tego, a rozmyślając nad tym w chwili odchodzenia, możemy zabrać to w nasze następne życie. Warto przeżyć ten moment zupełnie świadomie, w pokoju i bez strachu. To nie jest koniec naszego istnienia jako istoty. To powrót do naszej świadomej pełni i doskonałości. To radosny powrót do domu”.

  3. Radochna, przytulam tak mocno jak tylko mogę na odległość. Towarzyszyłam mojej mamie do samego końca, szkoda, że nie w domu, ale widać tak miało być. Proces odchodzenia jest trudny ale tak jest i co zrobić, zamykamy jedne drzwi, by otworzyć następne? Kto wie? Tylko dusza…Spokoju życzę Ci Kochana a Twojej pięknej Mamie błogosławie w drodze…

Dodaj komentarz