Wykład Szamana Tańcującego z Wiatrem. <https://youtu.be/tRALez6TYFg

**

PIERWOTNE KODY ŹRÓDŁA

 

AKTYWUJĘ I UWALNIAM W KAŻDEJ KOMÓRCE CIAŁA

PEŁNĄ ZDOLNOŚĆ DO ODTWORZENIA I REGENERACJI

 

AKTYWUJĘ W KAŻDEJ KOMÓRCE ZDOLNOŚĆ I WŁAŚCIWOŚĆ

PIERWOTNEGO POTENCJAŁU KOMÓRKI MACIERZYSTEJ

 

MÓJ UMYSŁ JEST DOSKONAŁĄ MOŻLIWOŚCIĄ KREACJI I TWORZENIA

UŻYWAM TYLKO TYCH MOŻLIWOŚCI

KTÓRE SŁUŻĄ I BUDUJĄ ŻYCIE W PEŁNI PRZEJAWIENIA

KORZYSTAJĄCE Z PEŁNI STWÓRCZEGO POTENCJAŁU ŻYCIA

 

CUD TO ŻYCIE

AKTYWUJĘ ANTENĘ DNA

AKCEPTUJĘ

8 thoughts on “PIERWOTNE KODY ŹRÓDŁA

  1. Wypowiadając Pierwotne kody źródła ciężko było mi poczuć „moc” podczas artykulacji tych słów, czułem je jako nieharmonijne.. Skomponowałem więc swoją wersję inspirowany pierwowzorem aby zachować sens i cel. Jak to czujecie ? 🙂

    WZORCOWY KOD ŹRÓDŁA
    Rozświetlam wszystkie komórki Ciała,
    Pierwotnym Potencjałem Komórki Macierzystej.
    Mocą kreacji doskonałego Umysłu,
    Przywracam wzorcowy potencjał Mego Jestestwa,
    który przejawia stwórczy potencjal Życia
    Mocą Kreacji Siebie:
    Aktywuję Antenę DNA, Aktywuję!

    Oraz kolejny ‚kod’ dla przywrócenia harmonii w przestrzeni i istot, które w niej egzystują. (używałem z wizualizacją/medytacją przeciwko chemitrails)

    PRZYWRÓCENIE WZORCOWEJ PRZESTRZENI

    Przywracam Pierwotną Strukturę Przestrzeni,
    We wszystkich poziomach istnienia,
    Mocą Boskiego Jestem
    Przywracam Boski Wzorzec Harmonii i Jestestwa
    Mocą Boskiego Jestem oraz Prawem Wolnej Woli
    Anuluję Wszystko co zniewala i łamie
    Pierwotne Prawo Wolności
    W Imieniu Wszystkich Zniewolonych,
    Uwalniam !

    Sława ! 🙂

    1. Zauważ jakie słowa o jakiej wibracji zostały użyte w kodach. Tzw podświadomość koduje „jak leci”, czyli dosłownie to co mówisz. Więc jeśli skupiasz się np. na zniewoleniu, to masz zniewolenie. Ludzie są właśnie pokodowani takimi sprzecznościami i m.in dlatego trudno im przejawić pierwotny potencjał.

  2. dla mnie tak starczy
    AKTYWUJĘ I UWALNIAM W KAŻDEJ KOMÓRCE CIAŁA

    PEŁNĄ ZDOLNOŚĆ DO ODTWORZENIA I REGENERACJI

    AKTYWUJĘ W KAŻDEJ KOMÓRCE ZDOLNOŚĆ I WŁAŚCIWOŚĆ

    PIERWOTNEGO POTENCJAŁU KOMÓRKI MACIERZYSTEJ

    AKTYWUJĘ ANTENĘ DNA

  3. Ponieważ zawsze zmierzałam do otwarcia czakr, a teraz zetknęłam się z materiałem o pozbyciu się czakr, w związku z powyższym powstają dodatkowe pytania.
    1. A co z tzw. trzecim okiem?
    2. A co z szyszynką?
    3. Czy te zagadnienia mają coś wspólnego z czakrami ?

      1. Proszę wybaczyć, iż namolnie drążę temat. Jednak jest to dla mnie nowość, dlatego próbuję zrozumieć. Jeżeli już z tego Źródła dowiedziałam się, że należy pozbyć się czakr i jak to zrobić. Czy dobrze zrozumiałam, że w momencie odpadnięcia czakry nałożonej na 3 oko, to oko stanie się aktywne ?

      2. Dobrze, że drążysz temat, lubię ten tym umysłowości. Skorpion?… 😉

        Z czakrami sprawa bardzo skomplikowana, bo to diabelski mechanizm. Jutro Ci, Agato, wytłumaczę, bo nie chcę rozpoczynać na niskiej energii 🙂

Skomentuj

