Marek Rymuszko (1948-2019)

grafika: nieznanyswiat.pl
Trudno uwierzyć, że już Go z nami nie ma. Wydawało się, iż będzie tworzył „Nieznany Świat” wiecznie. Odszedł 22 lipca 2019 r. swoją ścieżką do Światła, przegrywając z ciężką chorobą.

Wspaniały, nietuzinkowy człowiek, dziennikarz, reportażysta, pisarz, badacz Nieznanego, twórca i redaktor naczelny miesięcznika „Nieznany Świat”, długoletni prezes Stowarzyszenia Krajowy Klub Reportażu, nasz szef, przyjaciel, mentor. Mistrz Wysokiego Słowa. Uczył patrzeć głębiej i czuć więcej. Pokazywał, że za kurtyną materii istnieje Świat Ducha.

Zostawił po sobie wielką pustkę, ból i smutek rozstania, ale zarazem wdzięczność, że stworzył dzieło, które wielu pomogło odnaleźć własną życiową drogę.

Pożegnamy Go podczas uroczystości żałobnej we wtorek 30 lipca 2019 r. o godz. 13.00 w Kościele pw. św. Karola Boromeusza na Starych Powązkach.

Podczas pogrzebu zamiast kwiatów prosimy o datki do skarbonki Przystani Ocalenie, tak bliskiej sercu Marka, którą „Nieznany Świat” wspiera od samego początku.

Anna Ostrzycka-Rymuszko

wraz z zespołem Wydawnictwa Nieznany Świat

http://www.nieznanyswiat.pl/nieznany-%C5%9Bwiat/2004-%C5%BCegnamy-marka-rymuszko


Dziękuję, Panie Marku ❤

Gdyby nie Pana Osoba i Pana praca, nie byłbym dziś tym, kim jestem, i nie znalazłbym się dziś tu, gdzie jestem, na swoim aktualnym etapie rozwoju. Stworzony przez Pana miesięcznik „Nieznany Świat” towarzyszył mi od początku swojego istnienia, od moich lat młodzieńczych, poszerzając horyzonty mojej (katolickiej wówczas, a więc skrajnie zredukowanej) percepcji; towarzyszył moim przyjaciołom, mojej rodzinie.

Teraz pracuje Pan na wyższym fraktalu przejawienia.

Dziękuję
TAW


https://pl.wikipedia.org/wiki/Marek_Rymuszko