ustawienia-rodzin

Witaj! Bardzo długo nie pisałam. Jak wiesz, dziś jest dzień szczególny – Dzień Niepodległości, ale ta szczególność jest głębsza, ponieważ dziś również jest nów – nów w Skorpionie. Ponieważ „Nów w Skorpionie, to jeden z najmocniejszych nowiów, czas kiedy temat śmierci i odrodzenia staje się szczególnie znaczący” – jak pisze moja ulubiona internetowa astrolożka Maria Moonset.

Dlatego właśnie dziś pragnę Cię zainspirować do przyjrzenia się bliżej wolności i jej braku w Tobie, Twej przestrzeni, w Twoim świecie…, a chyba najlepiej inspiruje przykład własny, więc jeśli masz chwilę, przeczytaj:

Kiedyś myślałam, że „Istnieją tylko te ograniczenia, które sami dla siebie stwarzamy”. To piękne hasło, na pewien sposób prawdziwe. Jednak dziś już wiem, że dla większości z nas jest to nieprawda, ponieważ przeważająca część naszych obciążeń i ograniczeń, to nie te, które sami dla siebie stwarzamy, a te, które dostajemy od innych pod postacią kodów i energoinformacyjnych programów. I o zgrozo, przeważnie nie mamy o tym bladego pojęcia, dzieje się to na poziomach nieświadomych.

Jakiś czas temu posprzeczałam się z pewnym, zupełnie obcym mi człowiekiem. Zarzucał mi, że interesują mnie tylko pieniądze, odczułam to jako niesprawiedliwe i krzywdzące twierdzenie, ponieważ większość swoich działań robiłam wolontaryjnie. Mijał czas, ja zapomniałam o tej rozmowie. Jednak dopiero z perspektywy dzisiaj, wiem, że coś się zmieniło. Zaczęłam rzadziej do Was pisać, zaczęłam tworzyć mniej artykułów, zaprzestałam prowadzić warsztaty, a nawet rzadziej zaczęły odbywać się Wieczory z Medytacją, które tak kocham, a które pomogły już tak wielkiej liczbie osób. Wtedy tego nie widziałam, skupiłam się na dalszej nauce, ale już mniej dzieliłam się wiedzą, która jest we mnie. Bardziej również skupiłam się na mojej drugiej pracy, bo przecież każdy z nas ma rachunki do płacenia.

Kilka dni temu „przypadek” chciał, że znów wymieniłam kilka słów z tym samym człowiekiem, już w trzecim zdaniu użył dokładnie tego samego sformułowania, co przed laty „bo ty tylko myślisz o pieniądzach”, a mnie olśniło – facet sprzedał mi program energoinformacyjny, który tkwił w mojej strukturze prawie 2 lata. Nieświadomie tak przejęłam się tym, że ktoś mi coś takiego zarzuca, że wpuściłam program przez moją osłabioną w tamtym momencie strukturę. Niby błaha rozmowa, a skutek przerażający, bo w efekcie ograniczyłam to, co naturalnie zawsze płynęło przeze mnie – Wiedza, zaczęłam ten strumień zatrzymywać w sobie, a to niezgodne z naturą strumienia Wiedzy. Ponieważ nie ma nauczyciela ani nie ma ucznia – jest tylko pamiętanie (Kodeks Jedi).

Więc dziś nie zatrzymam strumienia dla siebie, wysyłam go do Ciebie, a Ty przekaż to dalej.

Wiadomość brzmi:

Póki masz słabą strukturę energetyczną, będą przyklejać się do Ciebie programy od innych ludzi i istot niefizycznych. Można to nazwać złym okiem, zło-rzeczeniem. Jest tego cała masa. Programy te i struktury energoinformacyjne wnikają w naszą przestrzeń ciał niefizycznych i materializują się. To wcale nie są nasze ograniczenia, które sami sobie stwarzamy. Dostaliśmy je od innych – póki energetyczna struktura jest słaba.

Jak ją wzmocnić? Zasada jest prosta – stechnokratyzowany świat niszczy naszą energetyczną strukturę, PrzyRoda odbudowuje naszą energetyczną strukturę – wie to chyba każdy, kto był kiedykolwiek w prawdziwym lesie.

Jest wiele rzeczy, które można robić, aby wzmocnić swoją energetyczną strukturę. Sporo tych sposobów już jest opisane na stronach Instytutu Arete, ale też będę dopisywać nowe. Natomiast dziś pragnę się z Tobą podzielić praktyką najsilniejszą. Praktyką, która pozwala na całkowitą i pełną ochronę przed energoinformacyjnymi programami, które wysyłają nam inni. Ta praktyka ma również wiele głębszych znaczeń, nie tylko daje najsilniejszą ochronę, ale też przebudowuje i dostraja strukturę energetyczną człowieka do przyRodzonej jemu wibracji – mężczyźni stają się bardziej mężczyznami, a kobiety bardziej kobietami, a tego nam bardzo w dzisiejszych czasach trzeba. Ta praktyka to:

Błogosławieństwo Ojców i Matek

Medytacja z wolnością

Medytacja z Wolnością

Dziś również, jeśli dysponujesz godziną czasu wieczorem i jesteś w Warszawie lub okolicach, zapraszam Cię na wspólną medytację – Medytację Wolności.

Spotykamy się w środę (11.11, godz. 20.00)

w Good Life Academy  (Warszawa , ul. Paryska 6/8)

To będzie bardzo silna medytacja – z racji wyżej wspomnianego nowiu w Skorpionie, który pomaga usunąć stare blokady – pomaga umrzeć temu, co stare i narodzić się na nowo – jak Feniks z popiołów.

Medytację poprzedzimy rytuałem Błogosławieństwa Ojców i Matek. Nauczę Was techniki wizualizacyjnej, wyzwalającej z okowów programów, które dostajemy od innych i tych, które już mamy. I tradycyjnie będziemy wizualizować wolność w naszym kraju i na całej Ziemi.

Kliknij po więcej szczegółów: TUTAJ

A tu jest bezpośredni link do materiału z tą praktyką Błogosławieństwa Ojców i Matek na youtube:

Pozdrawiam i do zobaczenia
Monika Burzyńska

Instytut Arete

instytutarete.pl

Znajdź nas w sieci:

Facebook

Dodaj komentarz