5 myśli w temacie “Chemioterapia to brutalny cios w system odpornościowy człowieka – prof. Stanisław Wiąckowski

  1. SŁAWA .dobrze że wrzuciliscie ten temat.To. bardzo ważne dla naszych bliskich. chemioterapie zabijają oprucz komórek rakowych zdrowe komórki cały układ odpornościowy rozwalają od srodka .w efekcie pacjent/ka umiera .znałem 2osoby.kobiety.( rak piersi) z rodu mego drucha z wioski po chemi w tym roku wszystkie nierzyją . procedury bedą zabijać nastepnych ?
    Trza pokazać słowiański WKURW .
    Z drugiej strony pycha ich zabije .mafia się szykuje do wyborów samorzadowych. Lekarze młodzi walczą o kase ale Pomyślmy kto tą kase dostanie no kto ? :Brawo 😀zgadliśmy wszyscy N.FZ oraz specjaliści wszyscy maja prywatne gabinety ciagna kase od nas a ubespieczenie i tak płacimy
    To było najnowsze wydanie wiadomości 😀SŁAWA NAM SŁOWIANOM

  2. zróbcie eksperyment z szyba postawcie na dworze jak myslicie ze sypia rano do badania zeby byla nauka nie wiara bo wiara w k o jak sypia sie zmanifestuje i bedziecie odczuwac symptomy strucia

  3. Pan Stanisław wzbudza we mnie coś na wzór miłości córki do OJCA- MA POTĘZNY WPŁYW NA MOJE ŻYCIE ❤
    CO DO CHEMIOTERAPII W POWIĄZANIU Z ZAMACHEM W LAS VEGAS- PORÓWNANIE bardzo ciekawe, zważywszy kto to mówi- współwinni, pomagierzy odwieczni gadziego systemu- co jasno i dobitnie podkresla ostatnie zdanie!

    1 października po prostu doświadczyliśmy masowej strzelaniny/fałszywej flagi w Las Vegas w stanie Nevada. Doniesiono o 58 osobach zabitych. Czy ktoś “większy” stoi za tym atakiem?

    COBRA – Zasadniczo jest to tylko jeden z wielu ataków, które zaprojektował Kabał aby stworzyć więcej strachu i paniki. Jest to jeden z celów, a także dodam opinię Benjamina Fulforda: zostało to zaprojektowane tak, aby propagować większą kontrolę tłumu, większe bezpieczeństwo i firmy zajmujące się bezpieczeństwem spodziewały się zarobić na tym. To był drugi powód stojący za tym.

    Aaron – Więc, w odniesieniu do Stevena Paddocka pytają: “Zarzucono mu, że jest strzelcem. Jest wiele opinii na temat, czy jest on czy nie. Pytający zapytał: Kto go wyszkolił? To nie musi być ważne pytanie, zakładając, że jest strzelcem.

    COBRA – To po prostu różne aspekty Kabała, który może po prostu wynająć tego rodzaju ludzi i są odpowiednio przeszkoleni z wyprzedzeniem, więc jest to niewielka operacja dla. . . nic bardzo skomplikowanego.

    Aaron – Mówi się też, że jest sprzedawcą broni.

    COBRA – W rzeczywistości było wielu strzelców, a nie tylko jeden strzelec, więc mamy tu kilka osób, które są zaangażowane w tą sytuację.

    Aaron – Czy powiedziałbyś, że Steven Paddock jest “kozłem ofiarnym”, który wziął na siebie winę. Zawsze zabijają rzekomego strzelca, a media chcą przedstawić go jako jedynego.

    COBRA – Tak, dokładnie tak, tak.

    Aaron – Dzisiaj wszyscy mają smartfony i było duż, dużo nagrań. W oddali słychać automatycznie oddawane strzały, a ludzie w Mandalay Bay mogli usłyszeć to naprawdę głośno w tym samym czasie i nie było to echo. Powiedziałeś, że było wielu strzelców.

    COBRA – Tak.

    Aaron – Mówi się, że na 34 piętrze, na 12 piętrze na 4. piętrze, a także w tłumie. Ludzie, którzy uciekali od strzelców w Mandalay Bay, byli postrzeleni z przodu. Cóż, to również jest dowód na to. Czy powiedziałbyś, że tam byli też aktorzy kryzysowi.

    COBRA – Jaki kryzys.

    Aaron – Wiesz, była tam prawdziwa broń, prawdziwe kule i prawdziwi strzelcy (tak, tak) to oczywiste, prawdziwi ludzie zostali ranni, ale czy byli tam jacyś aktorzy.

    COBRA – O tak, aktorzy, tak, to sytuacja połączona. Były prawdziwe ofiary, prawdziwi strzelcy i prawdziwa krew, a także aktorzy, aby rozdmuchać liczbę ofiar, aby rozdmuchać wydarzenie, aby zwiększyć strach, stworzyć większą panikę. . . Jedną z rzeczy, którą chcieli stworzyć, jest to, żeby każda alternatywna społeczność bez końca analizowała to, co się stało, jak to się stało, dlaczego tak się stało. To jest jedno wielkie rozproszenie uwagi. Jest to jałowe, spędzanie zbyt dużo czasu na analizowaniu tego, ponieważ jest to tylko jeden z wielu ataków, które zdarzają się, właściwie przedstawię wam inną perspektywę: każdego dnia chemioterapia zabija więcej osób w klinikach w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie i nikt się tym nie przejmuje.

    Aaron – w porządku.

    COBRA – Kabał zabija codziennie ludzi chemioterapią i innymi lekami, ale nikt tego nie zauważa, a to jest na znacznie większą skalę niż to, co stało się w Las Vegas.

    Aaron – w porządku. Chemioterapia została w pewnym sensie zaakceptowana. Jest OK, ponieważ jest to jedna z uznanych metod terapii.

    i jeszcze jedna sprawa zasadnicza- TO CO ONI PRZYPISUJĄ SWOJEJ WIELKIE BRONI POGODOWEJ W STOSUNKU DO WYDARZEŃ OBECNYCH- TO BLEF!
    COBRA – W zasadzie to, co się dzieje, polega na tym, że sama planeta reaguje na zwiększone energie z centrum galaktycznego, a następnie Kabał wykorzystuje istniejące burze i stara się kierować je w stronę, gdzie mogą wyrządzić wiele szkód i gdzie tylko mogą. . na przykład zrobili to ostatnio w Puerto Rico!

    To jest właśnie to co powiedziała Pani Luboswieta!

    Lynn – wojna pogodowa Kabała na wyspach na południe od Florydy i na całym świecie spowodowała zamieszanie, zniszczenie, śmierć i więcej uchodźców. Czy możesz powiedzieć coś o niektórych z głównych anomalii pogodowych i która negatywna frakcja celowo manipuluje pogodą?

    COBRA – Zasadniczo było to porozumienie pomiędzy różnymi frakcjami Kabała, ponieważ coraz bardziej zdają sobie sprawę, że ich czas się skończył i robią wszystko, aby powstrzymać proces wyzwolenia planetarnego i w ten sposób próbują to robić.
    PODKREŚLAM!

    Siły zła i ich płatne przydupasy- NIEWOLNICY OTO PRZYKLAD:
    Lynn – John McCain był pilotem myśliwca w Wietnamie, został zestrzelony, schwytany i prawie zginął. W filmie dokumentalnym wydawał się prawdziwym patriotą. Ale teraz w Kongresie, McCain jest obstrukcyjnie przeciwko administracji Trumpa. Co się stało z Johnem McCain, Cobra?

    COBRA – On jest poddanym kontroli umysłu niewolnikiem sieci Iluminatów i to wyjaśnia całe jego zachowanie. (wow, tak)

    -SIŁY ZŁA I ICH PŁATNE PRZYDUPASY CORAZ BARDZIEJ ZDAJĄ SOBIE SPRAWĘ, ŻE ICH CZAS SIĘSKOŃCZYŁ!

    i JESZCZE NA PODSUMOWANIE WIADOMOŚĆ- SLOWIANIE JUZ MAJĄ BROŃ SKALARNĄ- PODKRESLAM Z CAŁĄ MOCĄ W CELU OBRONY i uspokajam WOJNY JUZ NIE BĘDZIE- GDYZ KOCHANI ŚWIADOMOŚC NASZA ROŚNIE- A ONI JUZ UPADLI- UPADLE ANIOŁY Z ZIEMI WYBYWAJĄ!

    Aaron – Mamy nowy obszar. Nazywa się: JARZĄCA SIĘ SPIRALA NAD ROSJĄ.
    26 września rozbłysła spirala nad Rosją. Czy możesz nam coś więcej powiedzieć o tym?

    COBRA – To było po prostu testowanie broni skalarnej.

    Aaron – Czy E.T. zaangażowały się w to?

    COBRA – Nie.

    Aaron – Co to oznacza, jeśli cokolwiek?

    COBRA – To było po prostu testowanie skalarnej broni, to wszystko. (OK, dziękuję Cobra)

    ,,Trza pokazać słowiański WKURW ''- TAK MARS SLOWIANIN- TO WŁAŚNIE TEN WKURW – POWSTAŁY NA WSKUTEK NASZEJ ROSNĄCEJ UPRZEDNIO ZABLOKOWANEJ SWIADOMOŚCI- JEST NASZYM WYZWOLENIEM! A nie jakaś tam pomoc ,,dobrych'' kosmoPOPAPRAŃCÓW!

  4. Sława 😀 nam wsim slowianom. Slawa Wielkiej Polsze Slawa Wielkiej Rasiji . Na huj nam sie bić .bratać nam sie treba .
    P.s 😀uwielbiam muwic po rosyjsku .to jezyk prawdomównych ludzi. Dzięki za dobre wiesci elaszka chociaż o broni skalarnej nigdy nie slyszał SLAVA😀

    1. Mars.slowianin również język rosyjski uwielbiam ❤ – ma w sobie przepiekną dźwięczność- powiem więcej nawet uczyłam się w szkole swego czasu- a o tym zjawisku w Rosji mówili w głównych wiadomościach! I POPIERAM BRATANIE JAK NAJBARDZIEJ PRZECIEŻ MY SLOWIANIE 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s