Dr Hubert Czerniak o szkodliwości szczepionek – wypowiedź na konferencji naukowej

<https://youtu.be/ytaMRds683s

Dr Hubert Czerniak o szkodliwości szczepionek – wypowiedź na konferencji naukowej „Wpływ pestycydów i GMO na środowisko” zorganizowanej 23 września 2017 r. w Sejmie RP przez posła Ruchu Kukiz’15 dr. Jarosława Sachajko.

W drugiej części filmu dr Hubert Czerniak komentuje skandal z państwową totalitarną nagonką na świadomych rodziców z Białogardu. Odnosi się również do medialnej ściemy z publicznym przyjęciem szczepionki przez senatora Stanisława Karczewskiego, ministra Konstantego Radziwiłła oraz panią kanclerz Angelę Merkel.

Dr Czerniak ujawnia także szokujące wyniki włoskich badań nt. składu szczepionek.

Z dr. Hubertem Czerniakiem rozmawia Zenon Nowak, przewodniczący partii Dzielny Tata.

TAW

Czytaj również:

49 thoughts on “Dr Hubert Czerniak o szkodliwości szczepionek – wypowiedź na konferencji naukowej

      1. o to to ..TAW…ujales to chlopie tak bardzo delikatnie, ze jestem pod wrazeniem Twojej dyplomacji. Od siebie dodam, ze kazde gowno wyplynie na wierzch.. no i wiadomo, ze bedzie cuchnac. Pada coraz wiecej autorytetow, ze jestem w szoku, iz tacy ludzie wypuscili z siebie tak antypolskie i antyslowianskie pierdoly.
        Najgorsze, ze owe autorytety zdemaskowaly sie w krotkim odstepie czasu, a gawiedzi ciezko to zaakceptowac i czkawki dostaja.
        Slowianie… kierowac sie swoim sercem i wyczuciem, macie intuicje i telepatie, ktora dostaliscie w momencie urodzenia sie na Polskiej ziemi, ze slowianskich rodzicow. To wiedza i umiejetnosci Waszych przodkow sa w Was samych, a agentura tego nie moze ani przeskoczyc ani przegryzc. Nadzieja jest… ze zaczna powoli sie demaskowac i padac jak muchy w gnojowce.

        .https://www.youtube.com/watch?v=ImR2FSfW5g8

      2. „Slowianie… kierowac sie swoim sercem i wyczuciem, macie intuicje i telepatie, ktora dostaliscie w momencie urodzenia sie na Polskiej ziemi, ze slowianskich rodzicow. To wiedza i umiejetnosci Waszych przodkow sa w Was samych, a agentura tego nie moze ani przeskoczyc ani przegryzc. ”

        Niech leci z WIATREM do Kazdego Slowianina

        .https://www.youtube.com/watch?v=xzVCt3otbcU

  1. Pan Hubert ❤ WSPANIAŁY MINISTER ZDROWIA NAM się objawia- z wierszy prawda się wyłania! Minister Zdrowia powinien przynajmniej orientować się we wszystkich dziedzinach związanych ze zdrowiem- a nie tylko w kwestii szczepień i szpitali nadawać jak RADZIWIŁŁ, bo to jest kanał, ślepa uliczka- ROZWOJOWY CZŁOWIEK POWINIEN OGARNIAĆ WSZYSTKIE TEMATY MNIEJ LUB BARDZIEJ, a przynajmniej mieć pojęcie- bo to jest tak- jak co niektórzy zatrzymali się na MASONACH I ILUMINATACH, a to dopiero wstęp do PRAWDY! KROK PO KROKU- WOLNIEJ LUB SZYBCIEJ W ZALEZNOŚCI OD MOŻLIWOŚCI- ALE DO PRZODU- NA STANIE W MIEJSCU JUZ NIE MA CZASU!
    Pan Hubert mnie wciąż zadziwia- TO PIĘKNY MINISTER ZDROWIA- wystarczy spojrzeć, posłuchać jak walczy o nasze zdrowie i już znamy odpowiedź- gdzie swoje ,,uczucie'' ulokować dla DOBRA NARODU POLSKIEGO ❤

  2. TAW pytanie mam do Ciebie, czy czujesz coś nietypowego? Można znaleźć doniesienia, że po 23 aparatury zaobserwowały 2 godzinny zanik magnetosfery i zmianę kierunku cząsteczek. Ja obserwowałem dziwne reakcje u córek, a sam od 3 dni się czuje wzmocniony duchowo, ale wszystko mnie boli jakbym się miał rozpaść. Do tego dziś ciekawy wpis Zofii Piepiórki co do zmian układu gwiazd. Chyba, że ma wirus w domu i bujną wyobraźnie, ale jednak jakaś zmiana jest odczuwana podskórnie.

    1. Ja od 23.09 przeżywam podejrzany stan permanentnej euforii. Nigdy czegoś takiego nie przeżywałem tak długo. No, ale równie dobrze może to być jeden z objawów demencji starczej – może mi się życiowe traumy po prostu wykasowały…

      1. Rozumiem Cie, właśnie mam to samo. Wewnętrzny spokój i zadowolenie, zewnętrzna rozwałka. Ja dopiero dziś dochodzę do siebie, żeby coś napisać ale jest to bardzo dziwne.

      2. TAW<
        z doświadczenia zapewniam, że nie masz żadnych przejawów demencji starczej. Wiesz, wiesz.. między innymi o tym, że jesteś w innym stanie świadomości.
        Stan przyjemny, i życzę wszystkim i sobie, żeby taki stan pozytywnego "widzenia" Nas nie opuszczał i żebyśmy tańczyli w rytm muzyki, która nie jest z tzw. mediów.

        Ps. Może demencja nie jest taka zła, może uwalnia dusze od tzw. złej przeszłości. Głupoty opowiadam..

      3. Na to wyglada, ze cos sie zmieniło. Ja to odbieram jako dosc duze oczyszczenie przestrzeni (zwłaszcza tej astralnej), co powoduje łatwiejszy i lzejszy oddech… 🙂

    2. Dolacze sie „w bolu”. Mnie tez od soboty Cale cialo bolalo. Doslownie kazda kosteczka, kazdy miesien ( tluszcz tez:)).

      Dzisiaj juz wlasciwie nie, najgorzej bylo w niedziele.

      Ale pozatym (umyslowo) czuje sie zupelnie dobrze, i ta pewnosc, ze mi nic nie jest (nie wiem skad ona) i w sumie mimo bolu dobry nastroj…

      Pozdrawiam cierpiacych…. slonecznie, serdecznie. i nie-cierpiacych tez…

    3. Grzegorzu ❤ ja osobiście bardzo lubię Panią Zofię ( proszę Grzesiu o namiary na ten wpis ❤ ) To pierwsza z osób, która mnie ,,obudziła'' i przestrzegła przed Plejami- wizje Pani Zosi- co zaznaczam dobitnie- odnosiły się do czasu przed zmianami na liniach czasowych, a więc są w nich katastroficzne momenty o przebiegunowaniu za pomocą CERNu- takie mieli plany- ale się nie zrealizowały- bo wszystkie ich negatywne zamiary właśnie ich dosięgają dzięki energii zwrotnej! Ja już pisałam, że na Duszy czuje się wspaniale- taki błogi spokój mnie wypełnia- ciało mnie boli, ale właśnie grypka dopadła najpierw Syna, później Córkę- a teraz mnie skopała- noc bardzo cięzka- i tak Grzesiu od jakiegoś czasu zbieram się zadac Tobie osobiste pytanie- gdzieś spotkałam w komentarzu i o ile dobrze pamiętam o niku GRZEGORZ- że ma ZZSK- czy ten wpis dotyczył Ciebie ?!
      TAW ❤ nie przesadzaj z tym wiekiem MŁODZIENIASZKU WSPANIAŁY! No nie wiem co napisać o ile dobrze pamiętam CIOCIA- MATKA CHRZESTNA?! To smutne- Trzymaj się ❤

      1. Elaszka, zdrowiej, zdrowiej wraz z rodziną jak najszybciej,
        życzę z serca.
        Kurację picia wit.C – 10 tys. jedn 2 razy dziennie, zastosowałaś.
        Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Rzeszowa.

      2. Witaj Elaszko, tutaj jest ten wpis, jest to aktualizacja tematu CERN, o którym piszesz : https://www.facebook.com/notes/eleonora-zofia-piepi%C3%B3rka/kasjopeja-panna-i-koniec-%C5%9Bwiata/2072662399426288/

        Ja cenie Panią Zofie za badania kręgów i tematu w Gdyni, coś dla siebie można wyciągnąć, choć jest strasznie „Jahvistycznie zaprogramowana” 😉

        Chyba nie mam ZZSK, nie wiem, nie byłem z 10 lat u lekarza 😉
        Kręgosłup daje mi się często we znaki, ale to raczej standardowe dla mojego znaku zodiaku.

        Małe przechorowanie to chyba dobry objaw, oczyszczania ciała z niepotrzebnej energii. Widocznie sobie nagrabiłem, bo jeszcze czuje jak mnie ten magnetyzm ciągnie do tyłu, podczas gdy duch skrzydła rozkłada 🙂

      3. Ten wpis to wlasciwie do Grzegorza.

        Przeczytalam to co Pani Eleonora Zofia Piepiórka· napisla. Bardzo interesujace.

        Chciala swoje spostrzezenia do tego dodac.

        Stalo sie to w ciagu ostatnich dwoch tygodni, ale nie wiem dokladnie w ktorych dniach. Wieczorami ( wczesna noca) w dniach od 09.09.17 do 15.09.17 widzialam ksiezyc ( w Bieszczadach) wschodzacy na wschodzie ( wydawal mi sie jakis zlowrogi) byl prawie w pelni, prawie cala jego „twarz” mozna bylo zobaczyc. Niedlugi czas potem (dwa,trzy dni) i nie wiem dokladnie gdzie (moglo to byc byc w opolskiem- albo juz w Niemczech) zobaczylam (islamski) polksiezyc po zachodniej stronie nieba i duzo wczesniej, na jasnym niebie. Nie jestem specjalista od obserwacji nieba, ksiezyca, ale przeszla mi przez glowe mysl- to jest jak w jakoms filmie klatastroficznym- bylam bardzo zdziwiona tak szybkim przejsciem ze wschodu na zachod i od pelni do „rogala”

        Ale nie twierdze, ze to nie jest normalne.

        Ale po przeczytaniu wczoraj w/w artykulu to uczucie „dziwnosci” mojej obserwacji ksiezyca wrocilo.

      4. Elizo ❤ to wszystko przez ten czarny bez 😉 – czekałam na pogodę, że się wybiorę po okolicy poszukać bzu! Najpierw padało, a później nas dorwało- no szkoła się zaczęła więc coś zawsze z tej szkoły się przypląta! My z córką trochę ciężej przechodzimy ze względu na nasze płuca- z odsieczą przybyły sąsiadki kochane- jedna przyniosła maliny- i sok z malin i jeżyny, druga z dzikiej róży- jest w uzyciu i wit C i soda i woda utleniona- ale skurczybyk jest ciężki- więc wczoraj potraktowałam go nalewką z wrotycza- no i uruchomiłam system obronny organizmu w postaci GORĄCZKI- wewnętrzna bitwa trwała długo, ale dziś jest lepiej! DZIĘKUJĘ ZA TROSKĘ KOCHANIE I SERDECZNIE POZDRAWAM ❤

      5. Grzegorzu ❤ Dziękuję za link, bardzo interesujący- dał mi do myślenia, gdyż ja również widziałam w nocy z 22 na 23 dziwne ułożenie gwiazd- ,, Duży Wóz'' był jakby odwrócony do góry nogami! Zupełnie inne rozmieszczenie gwiazd na niebie i chcąc znaleźć odpowiedź zestawiłam te informacje z moją ksiązką:
        WAGA- LIBRA – w czasach HIPPARCHA ( ojciec astronomii), czyli w polowie II wieku p.n.e w konstelacji tej był położony punkt ROWNONOCY JESIENNEJ. Punkt ten w wyniku precesji od tamtej pory cofnął się po ekliptyce o około 30 stopni i obecnie znajduje się w Pannie.
        Więcej informacji znalazłam w Gwiazdozbiorze Ryb:
        W konstelacji tej znajduje się obecnie punkt RÓWNONOCY WIOSENNEJ, przez, który przechodzi Slońce 21 marca. W czasach HIPPARCHA, czyli ponad 2 000 lat temu punkt ten znajdował się w Baranie, lecz w wyniku precesji cofnął się aż o 30 stopni. Zjawisko precesji powoduje cykliczne przemieszczanie się tego punktu po ekliptyce z okresem 26 000 LAT, zwanym ROKIEM PLATONA.
        CZYLI UKLAD GWIAZD SIĘ ZMIENIŁ I PANI ZOSIA MIAŁA RACJĘ! Kiedys gdzieś usłyszałam, ze Plejadianie zmienili OŚ NACHLENIA ZIEMI- czego niby bardzo żałowali i próbują to naprawć! I wczoraj takie olśnienie przyszło- bo oglądałam sobie leżąc- Starożytnych Kosmitow- akurat mnogo było info o Plejadianach, którzy stoja za większością porwań i to nawet całych cywilizacji- Majów czy cywilizacji Anasazi ( tereny Arizona, Kolorado, Utah, Nowy Orlean)- budowle tych cywilizacji były odzwierciedleniem GROMADY GWIAZD- PLEJAD! NEW MEXICO Kanion Chaco znaleziono tam około tuzina malowideł ściennych przedstawiających spirale! Indianie HOPI- twierdzą, ze to wrota czasoprzestrzenne! WROTA, PORTALE, BRAMY CZASOPRZESTRZENNE- o to idzie walka, o ich przejęcie- BRAMA LWA- 21 SIERPNIA- zobaczmy tereny PLEJADIAN I TE WSZYSTKIE ANOMALIE POGODOWE- właśnie są głównie skupione wokół tych terenów- czyli WALKA O PRZEJĘCIE ZIEMI TRWA W NAJLEPSZE!
        A co do Pani Zosi jest po prostu bardzo atakowana- w jej wizje wdziera się obcy współczynnik! O tym jest mowa tutaj:
        Bolesław Zarębski – 30 hipnoza z Danielem piramida w Gdyni, król Jahwe, Słowianie
        .https://www.youtube.com/watch?v=tUZFzEUbVuo
        I ciesze się, ze nie Masz zzsk- bo to zwykła ściema- po prostu przebudowa ciała się rozpoczęła- na pewne choroby łowi się przebudzających się do klinicznych eksperymentów!

      6. Z tą zmianą osi nachylenia Ziemi przez Plejów to ostro pojechałaś, Elaszko 😀 Nie zwalajmy wszystkiego na nich i nie przeceniajmy ich możliwości. Oni są głównie specjalistami od religijnych doktryn (np. podtrzymywanie mitu o ukrzyżowaniu Jezusa), religijnych zwiedzeń (tzw. cuda) oraz wysysu energii ze zbiorowych medytacji.

      7. Mnie tez sie wydawalo, ze nocne niebo ( gwiazdy na nim) wyglada jakos inaczej, ale jak juz pisalam nie znam sie na tym, nie wiem jak dokladnie bylo, dlatego nie wypowiadalam sie, nie chcac z siebie calkowitej wariatki zrobic.

        Ale skoro wiecej osob o tym pisze….

      8. Wiesz co TAW ❤ chyba to na ich stronie, ale naprawdę nie pamiętam- oni tam rzeczywiście wychwalają swoje możliwości aż pod niebiosy- patrz a ja celowo prowokuję, Abyś to Ty TAW ZWERYFIKOWAŁ- BO TWOJA WIEDZA JEST DLA NAS WŁASCIWĄ DROGĘ- więc Ostrzegaj przed kłodami- bo to ważne- oni próbują manipulować Słowianami ❤
        Ale na podstawie tego co było w książce jasno wynika, że to nie oni przechylili oś Ziemi- tylko czynniki naturalne! A tak na marginesie kiedyś próbowano obarczyć winą przechylenia Chinczyków i i budowę tamy 😉
        Dla przykładu podaje jak manipuluje się umysłem i kto za kim stoi łatwo odczytać- tu po końcówce:
        Artyści o iluminatach w przemyśle rozrywkowym
        .https://www.youtube.com/watch?v=QlVmu2a4mRM
        I tu inna ,,gwardia popaprańców'':
        Madonna twierdzi, że sekta oskarżona o SATANIZM Illuminati jest dobra i pomaga światu?
        .https://www.youtube.com/watch?v=MS4qoAth2Ug&t=1s
        WALKA TRWA NA WSZYSTKICH POZIOMACH ZYCIA, ale już nikt nam nie powie, ze istnienie iluminatów- to teoria spiskowa!
        Przecież o nich mówią już jawnie i otwarcie ,,WIELCY CELEBRYCI''! A jeżeli ktoś kto ma się za ,,obudzonego'' dalej babra się w religii stawiając jako cel i przykład to powstaje jasny obraz jego intencji!

  3. Z trudem piszę te kilka zdań z telefonu, bo i tu co chwila komunikat „strona uległa awarii”. Z komputera mam całkowicie zablokowany dostęp do bloga? O co chodzi, Taw?

    1. Szczęśliwa witam, „strona uległa awarii”, ciekawa sprawa. Widocznie za dużo wejść na bloga TAW?
      Dobrego słonecznego dnia, zyczę
      Całuski przesyłam

      1. Elizko, dziś już jest dobrze. Wczoraj miałam cały dzień problemy żeby z Wami pobyć. 🙂

  4. U mnie jest tak – fizycznie czuję się d. dobrze (jestem maratończykiem,wegetarianinem)ale pobolewa mnie głowa,chociaż nigdy mnie nie bolała a dusza niesamowicie spokojna,coś jest na rzeczy! Pozdrawiam

      1. 😁😁😁😁 To było bardzo lechickie TAW-ie, zabrało tylko ławy dębowej, kufli i ogólnego serdecznego śmiechu kompanii na te słowa. 😉 Hm, pisałeś, ze jednak wojna domowa i rzezie z rąk muzułmańskich będą Niemcom oszczędzone, tak? Jak zatem przebiegnie ten rozpad, ze Niemcy się z tym pogodzą?

      2. Powiem na wstępie, ze pewnych treści ,,jacka” nie podzielam- ostatnio zaatakował dla przykładu Pan Potockiego! Jest on dobrym źródłem tego co się u ,,sąsiadów” dzieje! I na tym się skupiam!
        Berlin 1 dzień po wyborach PRÓBA LINCZU POLITYKÓW A.F.D ! najeźdźcy podnieśli łeb !
        .https://www.youtube.com/watch?v=OotcmxQ2Mkk
        TAW, zapodaję z przyczyn oczywistych!
        „Pogłębia się kryzys w antyimigranckiej partii Alternatywa dla Niemiec (AfD), która dopiero co odniosła duży sukces w wyborach do Bundestagu. Najpierw szefowa ugrupowania Frauke Petry zapowiedziała, że wystąpi z partii. Niedługo później jej mąż, również ważny członek ugrupowania, zapowiedział taki sam krok. AfD zdobyła w wyborach 12,6 procent głosów i po raz pierwszy weszła do Bundestagu. To duży sukces dla tego ugrupowania, które jeszcze kilka lat temu znajdowało się na marginesie niemieckiej polityki.Powyborcza dezintegracja”WaPo”: Rosjanie grali na skrajną prawicę. Chcieli osłabić Merkel Rosja zagrała na… czytaj dalej » Od razu po zwycięstwie pojawiły się jednak problemy. W poniedziałek Petry wywołała burzę oświadczając nieoczekiwanie podczas konferencji prasowej kierownictwa partii, że wejdzie do klubu parlamentarnego AfD, ale będzie w Bundestagu niezależną posłanką. – To jasne, że wykonam ten krok – potwierdziła we wtorek Petry, cytowana przez agencję dpa, nie precyzując jednak kiedy dokładnie to zrobi.Również we wtorek wyjście z partii miał zadeklarować jej mąż Marcus Pretzell. Przekazał to agencji Reutera jeden z lokalnych działaczy AfD. Pretzell również zajmuje wysokie stanowisko w partii.

        Eksperci uważają, że Petry może podjąć próbę stworzenia własnej partii, jednak skala poparcia dla niej nie jest jasna. Nacjonaliści przejmują stery”.

      3. Ja czekam i czuwam, niedaleko Lechowego Pola. A co do wyborów w Niemczech, myslę, że musiało nastąpić jakieś fałszerstwo. Moi znajomi, znajomi znajomych, i wielu komentujących na różnych stronach, chciało oddać głos na AfD, a w Bawarii uzyskali „tylko” niecałe 9% głosów. A protesty w Berlinie? kilkaset osób w kilkumilionowym mieście.

      4. Ja też się cieszę z wygranej Adolfiny:) Zresztą to było od dawna jasne. Parę miesięcy temu gdzieś czytałem o tym, że Niemcy zbudowali (zaczęli już za czasów Schredera) system podziemnych tuneli i schronów niemalże wielkie podziemne miasto, w którym zmieści się z milion żołnierzy. Zadbali też o odpowiednie systemu nagłaśniające, z których miały być emitowane islamskie modlitwy, ogromne magazyny żywności halal, magazyny broni i inne. W Berlinie, a ściślej mówiąc pod Berlinem (jakieś 300-500 m) wybudowali podobno centrum dowodzenia dla kanclerza – wyposażone tak luksusowo że szok. O tym wszystkim wypowiadał się podobno jakiś inżynier, który brał udział w tych pracach przez wiele lat. Niedługo miał umrzeć na raka i przed śmiercią to wyjawił. No i tam było powiedziane tez że Niemcy są Sp. z o.o. i że Merkel została wybrana na prezesa na lata 2005-2021. No i jak widać to się sprawdza. Według planu totalna jatka w Niemczech miała się zacząć w 2019 r. z tego co mówił ten inżynier. Jednak to wszystko było w sytuacji gdy zakładali (byli pewni), że w USA będzie rządzić Hilarzyca Clintonowa. Ta jak wiadomo przegrała, rządzi Trump i on na ludobójstwo rdzennych Niemców się na pewno nie zgodzi. A Niemcy od 1949 r. są pod okupacją aliantów i ich kanclerz musi robić to co im USA rozkaże. Jeśli tylko spróbują zrealizować plan Trump wyśle wojsko USA do Niemiec i zmiecie tą ich islamską armię. Dlatego nie sądzę, aby taki kataklizm się wydarzył, ale jakieś zamachy na pewno będą. Co zaś do AfD to nie dziwię się, że Petry opuszcza tą partię. Jej nowy lider gloryfikuje żołnierzy Wehrmachtu i tych z I wojny światowej, czyli jest neonazistą. W tej sytuacji zrobiłbym tak samo jak pani Petry.

      5. Ja dzisiaj cos znalazlam w jezyku niemieckim. Zamieszczam teraz, bo chodzi o komentarze. Cos sie w Niemczech dzieje, pisze o tym drugo komentator. Teraz nie mam czasu, jak ktos zna niemiecki, to moze poczytac, ja po poludniu ( po pracy)przetlumacze ten wpis.

        link w pierwszym komentarz tez zawiera ciekawe informacje, ale jeszcze nie zaczelam czytac.

        Zamelduje sie pozniej.

      6. To mówisz pewnie o tej relacji rzekomej inż. Emilii Dominikas, wg niej w tym roku z podziemi miała wyjść islamska armia, wyrzynająca rdzenną ludność niemiecką. Osobiście bardzo sceptycznie do tego podchodzę, bo to jest bardzo grubymi nićmi szyte. Niemniej jednak, tego, że za Odrą będzie syf przed nachodźców jestem pewien, oni dostali te smartfony od Dżordża nie po to, żeby czekać 10 lat na działanie. Grupa Trzymająca Władzę nie odpuści, jak się idzie na dno, to się próbuje pociągnąć za sobą jak najwięcej niewinnych ofiar.

        O Polskę w szerszej perspektywie się nie martwię, ale nie wykluczam, że i u nas dojdzie do jakichś kilku mniejszych „incydentów”, bo nachodźcy sobie wynajmują u nas mieszkania, a też przeniknęło pewnie co najmniej kilkunastu banderowców, których ponoć nasi amerykańscy „sojusznicy” szkolą za Polską granicą na Podkarpaciu. Jeden „incydent” już zdaje się udaremniono w Wa-wie, dzięki szybkiej reakcji ludzi, którzy zadzwonili na policję, widząc ciapatego, idącego z nożem po ulicy.

        Co do Makreli, to dla Polski jest to bardzo dobry wybór. Nikt nie położy RFN tak szybko, jak ona 😀 W dawnej NRD już coraz śmielej działa Pegida, wcale nie zdziwię się, jak niebawem pojawią się tam separatyści z prawdziwego zdarzenia, bo te wschodnie Niemcy są dalej dość jednolite etnicznie i nie za bardzo „ubogacenie kulturowe” im się widzi, że tak do delikatnie ujmę.

      7. Laszko ❤ ja mieszkam przy granicy- i od jakiegoś czasu obserwuję wzmożone przeloty amerykańskich samolotów- widać, że są mocno obciążone- bo wolno lecą i są bardzo głośne!
        Ale to pewno to złoto (depozyt), które to USA zwróciła nazi za II WŚ!

  5. Dokładnie na tym polega globalna ściema czyli demoNkracja! Po to są właśnie do zmęczenia publikowane wyborcze prognozy, aby durny lud uwierzył w podany im na tacy wyborczy wynik. W ten sposób durne OWCE głosują racicami uwiarygadniają zafałszowany wynik i stale rozgoryczone nim beczą, a i tak stadem zarządzają OWCZARKI PASTERZA, bo przecież inaczej być nie może…
    Co do zaś bóli w mięśniach, to ostatnio stale pylą CHEMTRAILS, więc w powietrzu jest pełno wirusów na pożywce. Za czym w końcu dostaniesz ostrego kataru czy kaszlu, to najpierw Cię zaczyna rozbierać i wtedy trzeba właściwie zareagować!
    Ja robię zawsze to samo w różnych konfiguracjach:
    1. Sauna, spokojne pływanie min 500m, jakuzzi, uzupełniam płyny, łóżko i dobry sen
    2. 20-25 kropel H2O2 (Inwex) do dobrej wody ze szczyptą sody oczyszczonej
    3. do tego 2 do nawet 5 x 1000mg dobrej witaminy C
    4. Masaż rozgrzewający
    5. Dawno temu bańki…
    To zwykle stawia na nogi nawet w 6-12 rzadko do 36 godzin!

    1. Qurde blade moim wspaniałym i wypróbowanym opodyldokiem” jak to mawiał dobry wojak Szwejk jest nalewka mnichów Tybetańskich z naszego popularnego czosnku i spirytusu, polecam wszystkim przepis i dawkowanie.
      Po jej zastosowaniu wg ich zaleceń od 2007 roku nie łapię żadnych chorób przeziębieniowych, nawet nie wiem jak „smakuje” zwykły katar. 😀

      Jest to sprawdzony przeze mnie najskuteczniejszy naturalny antybiotyk, a już nalewka czosnkowo imbirowa to bomba lecznicza, też wypróbowana, bo ja mając 68 lat śmigam po mojej olbrzymiej czereśni jak wiewiórka. 😀
      A w dodatku od wiosny do jesieni chodzę boso. 😀

      Nie ma to jak nasze naturalne lecznicze wyroby z owoców, warzyw i ziółek, miodzik z mniszka jest przepyszny, zrobiłam w tym roku litr i litr nalewki na spirytusie.
      Adresu nie podam, bo produktu zbyt mała ilość. 😀 😀

  6. ostatnio sie zastanawialem, kim jestes taw, bowiem, mnie sie wydaje, ze jestes istota, ktora ma za zadanie obudzic duzo ludzi. pytanie, kim ja jestem,kim/czym to jest wszystko, oraz na co. nie rozumiem, zjakiegopowodu cale to zamieszanie galaktycznie. zjakiego powodu to wszystko sie dzieje, zamiast byc w ladzie od poczatku – ktorego nie ma.

    mialem dwa dni temu sen odnosnie mojej poprzedniej, prawdziwej milosci, gdzie spotkalem ja w mojej fantasmagorii, w ktorej rzekla; tej milosci nic nie zniszczy.
    zastanawia mnie, czy snom mozna wierzyc.
    kilka dni temu mialem prorocze sny, ktore przedstawily to, co sie wydarzylo w przyszlosci, w przeciagu, doslownie kilku godzin.

    pozdrawiam

    1. Ja nie jestem istotą misyjną, więc nie mam żadnych „zadań”. Po prostu, jak my tu wszyscy i wielu dookoła, dokładam swoją małą cegiełkę do całości.

      A co do snów, to są sny-komunikaty z Jaźni (czyli od nas samych na 5. gęstości) i wówczas mogą to bywać tzw. sny prorocze,

      a są też sny-wkrętki zdalnego programowania.

      Ja osobiście do kwestii snów podchodzę bardzo ostrożnie. Znam bowiem mnóstwo osób, które swoimi snami bardzo się podniecają, uwielbiają zamęczać nimi innych – a ich stan świadomości od 20 lat się nie zmienia…

    2. A ja miałam dzis sen, jakis głos mi mowił uwierz mu, on ma rację, ty to ty. Tylko ja nie słyszałam kto stoi za tym glosem. A moze stac wszystko….Dziwny sen.

      1. Prawdziwa miłosc jest podobno niezniszczalna, nie zniszczy jej czas, ludzie zli i nieludzie zli ani nawet smierc.

  7. Elaszka napisała: „… ja również widziałam w nocy z 22 na 23 dziwne ułożenie gwiazd- ,, Duży Wóz” był jakby odwrócony do góry nogami!”

    Bardzo często obserwowała nocne niebo, będąc na „banderozie”, po 23, nie ma świateł miasta i nie ma świateł z okolicznych domostw. Jestem w pełni przekonana, że przesunięcia naszej Ziemi względem gwiazdozbiorów jest ewidentne. Duży wóz, ze swoim dyszlem był odwrócony i przesunięty o jakieś 15 -20 stop. Szczególnie był tak widoczny od sierpnia.
    Grzegorzu, ja również dziękuję za podanie artykułu Zofii P. , interesujące spostrzeżenia..

    Ktoś mądry powiedział: „Żeby docenić dobro, trzeba doznać zła”, ale ta prawda może dotyczyć ludzi. Bo jak ją można odnieść do istot, które złem się karmią i zło gloryfikują.

    Elaszka, pożegnałaś grypę? Jak wyzdrowiejesz to rodzina również będzie miała dobre samopoczucie.
    Pozdrawiam słoneczko i zdrowia życzę.

    1. Elizo ❤ powiem tak nalewka z wrotycza podziałała, ale jeszcze organizm się oczyszcza- Syn już poszedł do szkoły, Córcia od poniedziałku- bo też taka końcówka- A ja powiedziałam, ze system za żadne skarby nie zmusi mnie do posyłania dzieci chorych- więc są do pełnego wyzdrowienia zawsze w domu- w tamtym roku na mnie ,,napadli''- wychowawczyni wespół z vicedyrektor- ale wyszło na moje- wara od moich dzieci- i się teraz przyzwyczaili! Myślę, ze intensywna praca przy ziemniakach nas troszeczkę osłabiła i wrota do choroby otworzyła 😉 I Grzegorzu ja również po dzieciach widzę zmianę- są typowymi antysystemowcami- jak kiedyś powiedziała Halinka ❤ nasza, która obecnie coś się nie odzywa, ale mam nadzieję, ze to wina przeprowadzki i z tym związanymi pracami i wkrótce da OZNAKI ZYCIA :D- wiec zupełnie nie przejmowali się powrotem do szkoły- tak spokojnie i na luzie!
      Elizo ❤ pięknie to przedstawiłaś: ,,Duży wóz, ze swoim dyszlem był odwrócony i przesunięty o jakieś 15 -20 stop.'' Tak dokładnie było- ale ja wtedy myślałam, ze mi się coś wydaje- teraz po wpisie Grzegorza nabrałam pewności- ze dobrze widziałam ❤
      SlowiAneczko ❤ jak znajdziesz troszeczkę wolnego czasu to pięknie proszę o przepis na nalewkę czosnkową. A poza tym bardzo Cię podziwiam za przepiękny hart życia i bardzo mi to imponuje ❤ Nasze Słowianeczki są najlepszym balsamem na smuteczki ❤
      Miodzik z Mniszka tez mam- pierwszy w życiu i naleweczkę z cudownej naszej rośliny ŻYWORÓDKI PIERZASTEJ 🙂
      Pozdrawiam SERCA ŚPIEWEM ❤

      1. Elaszko podaję przepis na leczniczą nalewkę mnichów Tybetańskich.

        20 dkg obranego czosnku , zetrzeć lub jak kto woli zmiażdżyć, zalać 200 ml spirytusu , macerować w szklanym naczyniu w ciemnym miejscu, najlepiej w drzwiach lodówki, przez 3- 6 tygodni, następnie zlać czystą nalewkę do szklanej butelki.

        Mnisi zalecają sposób dawkowania, który ja wypróbowałam na sobie i kilku chcących znajomych i co dało 100% skuteczności, a który podaję poniżej.
        Kuracja trwa 80 dni raz na 5 lat, u mnie skuteczność trwa do dzisiaj , a więc 10 lat.

        Zaczynamy od 1 kropli pierwszego dnia i stopniowo zwiększamy dawkę o jedną kroplę każdego dnia, i tak do 40-tego dnia, od 41-go dnia zmniejszamy dawkę o jedną kroplę aż do 1 dnia i jednej kropli, następnie przerwa 5 lat.
        Ja proponowałabym indywidualne podejście każdego co do stosowania, byle była skuteczność, u mnie jest 100% skuteczności odporności na jakiekolwiek choroby układu oddechowego, a nawet i innych chorób.
        Życzę Tobie Elaszko i wszystkim chorującym zdrowia i skuteczności nalewki w razie spadku odporności i chorób.

      2. SłowiAneczko Jesteś ,,balsamem, lekiem” na całe zło 😀 KOCHANIE BARDZO DZIĘKUJĘ- JESTEŚ WSPANIAŁA ❤
        BICIEM SERCA MATEŃKI POZDRAWIAM CIEBIE :)POCZUJESZ, GDY ZATOPISZ NÓŻKI W JEJ ZIELONYCH WŁOSACH ❤ Muskam CIĘ złocistym promieniem SŁOŃCA W PODZIĘCE ZA TWOJE PIĘKNE SERCE ANECZKO ❤

Skomentuj

