<https://youtu.be/x6FIWKI86qQ

Od godz. 18:15 (23.09.2017) na antenie TV Trwam i Radia Maryja trwa audycja „Rozmowy Niedokończone”. Od 21:30 kontynuacja audycji już tylko w Radiu Maryja. W czasie dyskusji otwarta antena dla słuchaczy.

Temat dyskusji:

„Prawa rodzicielskie a przymus szczepień w Polsce”

Małgorzata Dźwikowska-Bąkowska – od kilkunastu lat zajmuje się działalnością społeczną. Współzałożycielka Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach „STOP NOP”, w którym działa aktywnie od samego początku, wspierając rodziców dzieci autystycznych i dzieci z różnymi zaburzeniami rozwoju oraz osoby, które zostały w wyniku niebezpiecznych szczepień poszkodowane i zostawione przez państwo polskie bez jakiejkolwiek pomocy

Goście audycji:

  • Małgorzata Dźwikowska-Bąkowska (Ogólnopolskie Stowarzyszenie Wiedzy o Szczepieniach „STOP NOP”),
  • dr Bartłomiej Grysa (katolicki dwumiesięcznik ewangelizacyjny „Miłujcie się!”),
  • mec. Joanna Wąsik (adwokat o specjalności prawo rodzinne).

Spotkanie prowadzi o. Grzegorz Moj CSsR.

Kontynuacja audycji w Radiu Maryja od godz. 21:30,

gdzie telefonicznymi gośćmi audycji są również:

TAW

31 thoughts on “Ogłoszenie. Od godz. 21:30 w Radiu Maryja dyskusja NA ŻYWO nt. „Prawa rodzicielskie a przymus szczepień w Polsce”

  1. Czy to oznacza, ze kosciol w Polsce chce wyrazic swoje zdanie w tej bulwersujacej sprawie. Pani Premier tez chce omowienia sprawy.
    W jednosci sila. Im wiecej ludzi walczacych o prawa Lacha (nie mylic z oszukanymi chcacymi zadym na ulicach), tym bardziej widac, ze wladze sie cofaja. Na razie ledwo widocznie, ale lawina zaczyna sie tez od malego kamyczka.

    1. Kościół w Polsce ma w dupie zdrowie Polaków Rodaków Słowian, gdyż dla Watykanu Polacy są tylko owcami do dojenia i strzyżenia. A czy są to owce chore, czy zdrowe, nie ma dla nich najmniejszego znaczenia.

      Co zaś do Radia Maryja, to sprawa jest prozaiczna:

      ojcowie nie mieli po prostu wyjścia
      i w sprawie szczepionek musieli zacząć powoli zmieniać front,
      gdyż po słynnym show szefa Sanepidu na antenie tej rozgłośni
      (trzygodzinna reklama szczepionek)

      zostali oni postawieni pod ścianą,
      gdyż bardzo wielu zbulwersowanych słuchaczy
      przestało wówczas regularnie wpłacać na RM.

      https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2017/02/07/skandaliczny-proszczepionkowy-show-glownego-inspektora-sanitarnego-marka-posobkiewicza-w-tv-trwam-i-radiu-maryja/

      Tak więc JEDYNIE ZINTEGROWANA PRESJA WOLI LUDU
      jest w stanie cokolwiek w Polsce zmienić.

      1. zawiesiłam się, ale kończąc myśl krótko -Nie Tykaj Dzieci bo możesz zobaczyć Gada z zielonymi oczami … czy też nie wywołuj wilka z lasu… i nie chodzi o to że ja komuś groże 🙂 to taka dziwna siła Miłości …. wolna a jednocześnie Diabła do domu nie wpuści ….

      2. nie wiem czy dobrze wkleiłam słowa tyczą się pod filmikiem, przepraszam za rozkojarzenie ….

    2. To oznacza, że o. Tade boi się, że jak nie zabierze oficjalnego głosu w tej sprawie, to straci zasilanie finansowe. Zaś pani premier i całemu zarządowi Polską lecą w dół wskaźniki i musi przynajmniej coś nowego obiecać pospólstwu.
      I proszę nie wmawiać sobie, że robią oni coś dla zwykłych ludzi. Oni bronią tylko swoich stanowisk i pieniędzy.

      1. TAW poraw mnie jeśli się mylę… ale cuś mi się zdaje że wiedą iż pewność jest niepewna…

      2. Ja nawet nie śmiem marzyc, że obecny rząd coś tylko i wyłącznie dla narodu polskiego zrobi. Obserwuję ich zachowania, i mam takie samo zdanie jak wy. Jednak już kilka razy zdarzyło się, że ludzie o coś walczący, doprowadzili do zmiany stanowiska rządu, i o tym myślałam, pisząc o kamyku, który poruszy lawinę.

      3. Tak, Laszka, rząd warszawski ma prze…, gdyż znalazł się wreszcie między Scyllą nacisków korpo a Charybdą presji budzącego się wreszcie ludu…

        Już kilka lat temu pisałem, że Polacy będą budzić się od strony tematyki zdrowia. Później na ruszt Wielkiej Zmiany zostaną wrzucone i inne tematy (GMO, chemtrails, broń ele ktro mag ne ty czna, ingerencje obcych cywilizacji w Wielką Pobudkę Słowian itp., itd.).

      4. DZIECI TO NASZE NAJCENNIEJSZE KRYSZTAŁY MIŁOŚCI- i nie są własnością kogokolwiek- są naszą miłością- sensem i życiem! Ja mam wrażenie, że 500+ ma inne ukryte przesłanie- które stopniowo mało być wyartykułowane- a mianowicie dostępność do świadczenia tego miały mieć osoby, które szczepią swoje dzieci- wiele się słyszało, że wizytujące panie z ,,opieki społecznej”- potocznie nazywane- kierunkowały pytanie i dostępność do świadczeń właśnie poprzez czynnik SZCZEPIENIA! Nowoczesna już jawnie w swoim niedoszłym programie partyjnym- stawia świadczenie owe dostępne tylko dla osób szczepiących swe Dzieci! Temat szczepień- obowiązkowości- rodzi we mnie coraz większy krzyk- że – przepraszam za porównanie- JESTEŚMY NADAL AUSCHWITZ- TYLKO W INNYM WYMIARZE! Taki chichot mengele i hitlera!
        Ale im bardziej ,, biorą nas za mordy” w temacie obowiązkowości szczepień karząc i tłumacząc, że nieszczepione dzieci zarażają szczepionych- jest tak idiotyczne, gdyż dobitnie obrazuje- jak skuteczne są szczepionki:
        ,,Jeżeli nieszczepione dzieci stanowią zagrożenie dla zaszczepionych, to znaczy że szczepienia nie chronią przed zachorowaniem, a to z kolei znaczy, że nie istnieje żadne naukowe ani logiczne uzasadnienie dla szczepień!”
        A w swoim szaleństwie próbują nawet pod pretekstem odmowy szczepień odbierać prawa RODzicielskie, a nawet Rodzicom Dzieci! Ten obraz szalonego malarz RADZIWIŁLA odzwierciedla jak blisko jest ściana, której kąty się im zacieśniają- i nawet nieustające gadki, ,,cennik życia 500+” -przy rosnącej świadomości POTOMKÓW WIELKICH LECHITÓW sprawia, ze zaczynają zadawać bardzo kłopotliwe pytania:
        Telefon do premier Szydło ws. szczepień (21.09.2017)
        .https://www.youtube.com/watch?v=nzsqO6-4qj0

      5. DZIECI TO NASZE NAJCENNIEJSZE KRYSZTAŁY MIŁOŚCI- i nie są własnością kogokolwiek- są naszą miłością- sensem i życiem! Ja mam wrażenie, że 500+ ma inne ukryte przesłanie- które stopniowo mało być wyartykułowane- a mianowicie

        Elaszko proszę nie odbierz mnie źle ale na prawdę ? na prawdę dopiero to dziś trza było odkryć ? i nie chodzi o to o jaka ja cudowna matka , ja ciągle pisze coś między słowami , bo przepraszam za szczerość ale to q…a nie kościół a ja spowiedzi nie szukam , ileż to ja z systemem walczyłam to tylko ja wiem (walka o córkę ) 😉 nie , nie w tym temacie nie było w chodzenia z butami wiedziałam że ona tego w danym momencie nie rozumiała ale tu o kochana ( nie q… rwa ruszaj ) nie tykaj mi dziecka i nie mów mi tu swoich pseudo z dupy wziętych nauk bo ja wiem gdzie ty ją ciągniesz nie ma !

        i tak owszem ja też się ciagle zastanawiam jak tak głupia Istota stworzyła coś tak pięknego , szczepionki to kropla w morzu ale może faktycznie na dzień dzisiejszy najważniejsza .

      6. oczywiście to nie jest do Ciebie Elaszko ale ja pierdu nie masz pojęcia ile lat ja czekałam na ta chwilę i zaś nie rozumiałam dlaczego ja to widzę inni nie. Ciul z tym ważne że jest pie.dolnięcie a uwierz jest.

        bo dosyć już ileż można prawda?

      7. Kochana Myśląca Inaczej ❤ moja diagnoza dla Ciebie jest następująca: MYŚLĄCA WŁASCIWIE, MĄDRZE I ODWAZNIE WYRAŻAJACA! Wbito nam do głów, ZAKODOWANO, że szczepionki to dobrodziejstwo dla ludzkości- więc w trosce o Dzieci pilnowałyśmy skrupulatnie terminów szczepień- ale przy tak rosnącej boskiej świadomości ten kto dokonuje szczepień- I SZCZEPI I SIĘ ZASZCZEPIA- jak powiedział Pan HUBERT- musi mieć napisane na głowie- IDIOTA! Te czasy minęły bezpowrotnie! Ja tez walczyłam o Dzieci niemalże od chwili urodzenia- teraz to widzę dokładnie- i wiesz co żałuję, że nie PRZYPIERDOLIŁ MI KTOŚ PRZED SZCZEPIENIEM! Gdy działanie szczepionki się kończy- z każdym dniem Będziesz bliżej Córci- szczepionki mają swój termin działania- dlatego zmuszają do ciągłości! Spójrz na to inaczej- gdyby nie szczepionki- sprawa ich pochodzenia, zawartości, działania itd. DALEJ PEWNO BYSMY SPAŁY- zawsze szukaj KOCHANIE W KAŻDEJ SPRAWIE SŁONECZNEGO PROMYCZKA- bo inaczej oszaleć można, a przecież PO KAŻDEJ BURZY WSTAJE SŁOŃCE ❤ I teraz wyobraź sobie, że to czasy kiedy SŁOŃCE W NASZYM ŻYCIU BĘDZIE W TRYBIE CIĄGŁYM W PEŁNYM BŁĘKICIE! Bo jak Pan Tadeusz Powiedział:
        Cierpieliśmy nie za nasze winy, a nasze szczęście nie będzie nagrodą – Tadeusz Owsianko – 21.09.2017
        .https://www.youtube.com/watch?v=GRSIzOsnSo8&t=515s
        Bo Ojciec budując NOWY WSZECHŚWIAT potrzebuje PRAWDY- NASZEJ ŚWIADOMOŚCI- TO PODWALINY NOWEGO CUDOWNEGO ŚWIATA- a tak tylko będzie, jeżeli cały WSZECHŚWIAT ZOSTANIE UZDROWIONY Z WSZELKICH ,,ZŁYCH CHORÓB'' AŻ PO CZYSTY DIAMENT!
        Więc każdy z nas musi SZOKUJĄCĄ PRAWDĘ PRZEROBIĆ I ODZYSKAĆ UTRACONA ŚWIADOMOŚĆ- a jak widać na naszym przykładzie DA SIĘ! 😀

      8. Elaszko zawsze staram się dojrzeć tą całość ,ale każdy z nas ma jeszcze to coś swojego…. a co do dzieci to już inny temat …..;)

        A „on on „se gadać może …..;)

      9. Laszko piszesz: „mnie się marzy powrót do czystych wierzeń, słowianskich, ”
        My wierzyc nie musimy , bo MY SLOWIANIE WIEMY 🙂 i kazdy, kto juz uslyszal GLOS PRZODKOW otworzyl SERCA na WEDE i SWIATLO i MILOSC RODU

        Myśląca Inaczej, dziekuje za tan wielemowiacy FILM
        Pradawna Bogini Jaga JEST wsrod nas ❤

        .https://www.youtube.com/watch?v=Qcl0wbFApSA

    3. ,,Czy to oznacza, ze kosciol w Polsce chce wyrazic swoje zdanie w tej bulwersujacej sprawie.”

      Ależ oczywiście, będę chyba chamska, z góry przepraszam, ale czy nie widzicie, że monolit w postaci ,,WTYKANU” w sprawę Polski istnieje od dwóch tysięcy lat?

      Upada poddaństwo, inkwizycja, manufaktura, okres bezprawia, socjalizm, komunizm, demokracja – systemy społeczne zmieniają się, a oni- zarządcy religijni w każdym, ale to w każdym systemie spadają na cztery łapy, prężą kark … i rządzą.
      Jak to robią? To proste!

      Zawsze tak samo! Gdy Naród zaczyna być niezadowolony z rządów i zaczyna głośno o tym mówić, a zmiana jest wyczuwalnie nieunikniona, hieny stają po stronie narodu, wyłapują zarzewia zmian(jak to, w Białogardzie), stając się WIELKIM OBROŃCĄ NARODU zdobywają elektorat – cholernie ważny dla własnej przyszłości argument przetargowy, który sprzedają władcom, królom, premierom i partiom za cenę współzarządzania i bycia nie tyle opłacalnym co opłacanym.

      Radio Maryja zaczyna walkę ze szczepieniami i rządem! Koń by się uśmiał! Nawet ten trojański.
      Pierwsi podłapali falę sprzeciwu, by na niej popłynąć w następne lata.
      Niebawem Kościół jakże współczująco zacznie o tym bębnić. Oj, dyskusjom o krzywdach Polaków końca nie będzie, oczywiście w tonie taktu wobec rządu warszawskiego.

      To są kolumny monolitu od dwóch tysięcy lat!
      A wystarczy je podpiłować zadając pytanie: ,,Gdzie byliście w dniu, w którym Rodzice dziecka stali się przestępcami?”

      To ich nie dotyczy, bo to jeszcze nie ruch społeczny, na fali którego można uwić sobie gniazdko na przyszłe lata.
      Tak działa przynajmniej o tysiąca lat monolit watykańskiego patriotyzmu wobec mojego kraju nad Wisłą!

      Przepraszam za chaotyczność wypowiedzi.

      1. Krystyno przemowilas madra szamanko jak stary indianin wodz Apachow. Wiesz jak to wszystko funkcjonuje ,wiec nie bede komentowal nawet tego co pisalas zgodnie z moimi myslami.

        Jesli sami nie wezmiemy w rece wladzy, to dalej beda narzucac nam swoja wole,ktora MY ciemniaki mamy wykonywac ,bo wladza idzie z gory od Boga. Pisalem wczesniej ,ze konstytucja nie dziala tylko prawo korporacyjne ale konstytucji my Polacy sobie nie pisalismy a byla ona tez korporacyjna NKWD-owska. Z tej wladzy korporacyjnej bedzie tyle dla nich na ile im pozwolimy i bedziemy sie sluchac wszystkich dyrektyw z tuby medialnej i religijnej. Swoja droga tej gdybologi episkopatu ponad 1 godzine to przydlugi material ale wpadl mi cytat napisany pewnie przez ojca dyrektora ze ” rodzice maja prawo wyboru szczepionek i decydowac czym szczepia dzieci „”..hehe dobre ,zdaniem ojca dyrektora nie mozemy nie szczepic starymi szczepionkami i wadyliwymi ale sa lepsze szczepionki ktorymi powinnismy.

        Mam odpowiedzc do Was tam Radiu M…walcie sie i odwalcie, od Polskich Slowianskich dzieci i od Polakow. NIe ma jak to neomarksistowska papka wylazaca z gdybologi filozofow koscielnych polaczonych z medrcami bankowymi.

      2. mnie się marzy powrót do czystych wierzeń, słowianskich, Polski Kościół Narodowy. Może to kiedyś nastąpi. Polska-Lechia musi się od czarnej mafii uwolnić. To jest nastepna lawina, która juz ruszyła. Coraz wiecej ludzi odchodzi od koscioła.

      3. ,, Mam odpowiedzc do Was tam Radiu M…walcie sie i odwalcie, od Polskich Slowianskich dzieci i od Polakow. ”

        Kto nie składa przysięgi wierności Polsce, i służy dla obcych poza granicami mojego kraju – WON Z POLSKI!
        Nadszedł czas WIELKIEGO WYMIATANIA I SPRZĄTANIA.
        Z darmozjadów i szczurów.

      4. Socjalizm nie upadł tylko zmienił nieco oblicze. Zachód Europy to kraje socjalistyczne aż do absurdu. My też mamy socjalizm tyle, że w wersji narodowo-katolickiej. Ostatni przypadek rodziny z Białogardu jest tego doskonałym przykładem. W Norwegii chcieli odebrać matce dziecko za to, że nadużywa rzekomo paracetamolu i jest przemęczona, a u nas za to, że rodzice nie zgadzali się na szczepienie niemowlęcia i podania mu dożylnie witaminy K w postaci preparatu który jest niebezpieczny.

    4. Arkono Droga, obserwuję Twoje komentarze od jakiegoś czasu i widzę, ze Ty jesteś „bardzo słowiańska”. Jednak nie każdy na tym blogu taki jest.
      NIektórzy usłyszeli głos Przodków ale i tak nie do końca wszystko rozumieją. Ten głos był od dawna ale był zagłuszany.
      PIszesz, ze Bogini Jaga jest wsród nas. Po co przyszła? Czy zawsze była na ziemi czy akurat w tych czasach się pojawiła? Czy była gdzieś uwięziona? Czy ona jest tylko sobą czy kimś jeszcze? CZy można być mnogościa w jednym? Czy ktoś jej towarzyszy, stoi za nią?
      To wszystko to niekończąca się układanka. Próbuję odnalezc logiczny sens ale póki co nie udaje mi się.

      1. Arkono, wznowiłam rozmowy z Bogiem. Musiałam go przeprosić za parę gorzkich słów jakie skierowałam kiedyś w jego stronę.
        W ubiegłym tygodniu prosiłam go aby zmiótł z powierzchni ziemi całe zło, ludzi niegodziwych, złych i ich pomocników aby zostali tylko ci dobrzy aby zakrólowała miłosc, dobro i pokój. To tak w skrócie.
        Nie wiem czy powinnam w taki sposób z nim rozmawiać. Może źle robię. Nie wiem.

      2. Daria pisze : „W ubiegłym tygodniu prosiłam go aby zmiótł z powierzchni ziemi całe zło, ludzi niegodziwych, złych i ich pomocników aby zostali tylko ci dobrzy aby zakrólowała miłosc, dobro i pokój.”………..Dario witaj w KLUBIE, ja już ze 200 takich liścików napisałam i wysłałam do ŻRÓDŁA WSZECHRZECZY i wiem, że mi w końcu odpowie realnością na moje jedyne marzenie-pragnienie. ❤

      3. Ario, piszesz:
        „obserwuję Twoje komentarze od jakiegoś czasu i widzę, ze Ty jesteś „bardzo słowiańska”
        Ario Droga, jestem kim jestem, po prostu slucham, na ile potrafie (ni „bardzo” ni mniej „bardzo” 😉 ), GLOSU ZYCIA ❤
        Tez stawiam pytania, a czasami placi sie gorzka i bolesna cene (!) za szukanie odpowiedzi…
        A gdy o odpowiedz trudno, wsluchuje sie w SERCE…

        "NIektórzy usłyszeli głos Przodków ale i tak nie do końca wszystko rozumieją."
        Ario Droga, ta Droga to nie maraton ani olimpiada…kazdy idzie jak potrafi. Czego nie zrozumiesz umyslem, poczujesz Sercem. Ja tez odkrywam, a na Drodze sa tez falszywe "drogowskazy", ktore "tamci" poustawiali dla zmylenia. Tu wazna jest prawda wewnetrzna. Szerokij Drogi Tobie zycze 🙂

        Piszesz: "Nie wiem czy powinnam w taki sposób z nim rozmawiać. Może źle robię. Nie wiem."

        Zapytalas mnie, ale tak naprawde zapytalas siebie samej. Kazda rozmowa z Nim jest modlitwa. a kazda szczera modlitwa rozmowa 🙂
        Dedykuje Tobie , Ario
        .https://www.youtube.com/watch?v=B5ZAf9KxxEo

        ""Храни нас всех. Не только тех, кто прав. "
        "Chron nas wszystkich. Nie tylko tych, co prawi sa."

        …Przestrzen niech nam pomoze, "aby zakrólowała miłosc, dobro i pokój. To tak w skrócie." ale zauwazasz, ze na wideo jest duzo wojow z orezem…. Czyli "samo sie nie zrobi".

        "Chron nas wszystkich. Nie tylko tych, co prawi sa."

  2. Dokładnie. Mam nadzieję, że w końcu ludzie to zrozumieją.
    Wmawia się nam, że Państwo to my. A tak naprawdę wiemy kto zawiaduje państwem i jaki udział w tym ma zwykły obywatel.
    Podobnie wmawia się nam, że Kościół to wierni. A tak naprawdę to wierni mają głos wtedy, jak ustalają wielkość składek na tzw. inwestycje kościelne i uroczystości religijne. Poza tym owieczki żadnego głosu w Kościele nie mają a wszelkie wytyczne idą od purpuratów.

  3. O ironio losu artykuł na który się TAW powołujesz (czyli 39) konstytucji RP z 1997 r. tak naprawdę jest nielegalny i nieważny, bo cała ta konstytuta (cytując marszałka Piłsudskiego) jest nielegalna. Ciekaw jestem czy wiesz czy istnieje podobny zapis w konstytucji kwietniowej z 1935 r.?

  4. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19350300227 – napisali, że konstytucja z 1935 r. to akt prawny o statusie cyt. „przedwojenny nieobowiązujący”. Jednak nigdzie nie ma informacji jaka jest podstawa zniesienia obowiązywania tej konstytucji. W aktach powiązanych jest tylko wskazana konstytucja marcowa z 1921 r. Krótko mówiąc dla każdego prawnika i człowieka potrafiącego wyciągać proste wnioski logiczne jest jasne, że sami sobie przeczą i wobec braku podstawy prawnej zniesienia obowiązywania konstytucji kwietniowej ta wciąż obowiązuje. Ciekaw jestem jak długo jeszcze to państwo będzie nielegalne?!

    1. Powołują się zawsze na służące IM , nie POLAKOM-RODAKOM MOIM PRAWO, tworzą prawo wykonawcze do prawa, które nie nieprzestrzegają, tworzą jego interpretacje. Ta dwoistość prawa jest dla Polaków zabójcza i służy do ich deprawacji.

Skomentuj

