Tomasz Matkowki, Biała mafia, Wydawnictwo WGP, Warszawa 2017, s. 416.

<https://youtu.be/VNqoN3nP7II

Redaktor Janusz Zagórski z Niezależnej Telewizji o systemowej egzekucji dokonanej tej nocy na 4-letnim Antosiu w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej. Systemowa depopulacja Polaków RODaków Słowian trwa codziennie. Czy pozwolimy na dalszą eksterminację NaRODu Polskiego?

Jerzy Zięba o możliwości uratowania życia Antosia, możliwościach leczenia sepsy w ciągu kilku godzin oraz o mafijnym systemie medycznym w Polsce, który przejawia się między innymi poprzez:

  • oszustwa badań klinicznych,
  • fałszowanie dokumentacji medycznej,
  • stosowanie antyludzkich procedur medycznych wbrew Deklaracji helsińskiej,
  • zakażanie pacjentów sepsą w polskich szpitalach:

<https://youtu.be/4gyAU_xcd18

Wieczorne nagranie z 30.08.2017 r. – czteroletni Antoś jeszcze żył…

<https://youtu.be/eAjOuqX_5ek

11 thoughts on “Ruszają pozwy zbiorowe wobec Białej Mafii. Systemowa egzekucja na 4-letnim Antosiu w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej

  1. TAW, czy dojdzie już ostatecznie do rozpadu PiS w listopadzie? Bo znajomi mi nie wierzą, co mówię o szczepionkach, NWO, GMO, chemstrails i inne.

    1. Damian, już Ci kiedyś radziłem: nie dyskutuj z mugolami, szkoda Twojej cennej energii 🙂

      W listopadzie kłopoty będzie miał przede wszystkim Prezes. A sam PiS – tak jak i cała śp. III RP – „istnieje już tylko teoretycznie”…
      PiS to już tylko Wspólnota Żłobu, bo na pewno nie idei, jak u jego zarania bywało. A więc wcześniej czy później… musi się rozpaść. Już murszeje…

      Wszystko co niewzorcowe (co nie służy Życiu), musi się rozpaść.

      1. Pamiętam TAW- jak Mówiłeś, że tak się będzie działo, że wiele tak Pięknych Istot jak Antoś po tych cholernych szczepionkach będzie odchodziło- to bardzo smutne!

  2. Elaszko Piękna( tak na marginesie ja w te samoloty i techno srechno oszczepem , nie pytaj dlaczego sama nie wiem hahahaha i w otchłań) ogólnie warto rozmawiać ja często mówię do Was, a drzewa przekazują pamięć 🙂 dlatego są tak cenne bo one pamiętają , pamiętam jak pierwszy raz poczułam strach mojej Matyldy (jabłoni ) to był szok dosłownie , ona przekazała mi swoją pamięć , obiecałam jej co obiecałam … od tamtego dnia mnie chroni kiedy stąpam bosą nogą koło niej nawet ziemia ma tam inne ciepło …

  3. aaaaale dobra słuchajcie doopa z tym wszystkim bo ja normalnie widziałam niebieskooką -Aniołka ! a potem tak szłam szlakiem i widziałam tyle dzieciów że szok ale to dziecie było bardzo, bardzo wyjątkowe …. zaczeło się Kochani 🙂 i to za naszego życia 🙂

    1. Oj i ja widziałem w tamtym roku, niebieskookiego bobasa. Zapamiętałem z tej sceny oczy najbardziej. Myślę, że te oczka są przenikliwe na iście kosmicznym poziomie. 😉

      1. Tak te oczy są przepiekne , ogólnie z mojej perspektywy było to ciekawe doświadczenie , jak zobaczyłam tego Aniołka wryłam się normalnie w ziemie i z taką ciekawością przygladałam się jej ona zrobiła to samo i tak chwilę obserwowałyśmy z zaciekawieniem , potem spostrzegła moje cudowne dziecie i uraczyła ją tak pięknym uśmiechem , którego nie jestem w stanie opisać ale dla mnie było to też cenną informacją .

  4. Ja parę dni temu miałem dziwny sen. Szedłem gdzieś poboczem drogi szybkiego ruchu (wyglądała na jakąś krajową) i nagle po przeciwnej stronie drogi zobaczyłem jak idą jakieś dziwne istoty, których ciało wyglądało tak jakby pokryte było igłami świerkowymi i zaczęły wchodzić na jezdnię. Po chwili z nieba przyleciał jakiś kosmita i wylądował na poboczu. Wyglądał podobnie jak stworek z filmu E.T. i zaczął coś mówić o tym, żeby ludzie się nie bali, że oni nie mają złych zamiarów i chcą uwolnić ludzkości prawdę o istnieniu istot pozaziemskich. Zapowiadało się ciekawie, ale co było dalej nie wiem bo zadzwonił budzik.

  5. Slava slovianie dłuższy czas czytam tego bloga ale nie pisuje.Mam jedno przesłanie nie volno skurwysynon odpuszczać.sam byłem 1.5roku temu w takieh sytuacji że jak bym ich posłuchał to bym ostał się kaleką.4kregi wywalone skrzywioba miednica i leva noga. vbita 3cm w miednice .a o to recepta kręglarz a od środka pijavki kasujące stan zapalny i mnogo miodu siąsid jest przczelarzem .Można .imafia nie zarobiła na mnie Słava wszystkim

Skomentuj

