<https://youtu.be/jqYzje2OhgU

Przekaz Elżbiety Krzyżaniak-Smolińskiej.

6 thoughts on “Symptomy przebudzenia – Elżbieta Krzyżaniak-Smolińska

  1. Ciekawy przekaz. Nie zgadzam się jednak z wątkiem dotyczącym wybudzania osoby, z którą żyjesz. Chodzi mianowicie konkretnie o podążanie własną ścieżka świadomości. Co w przypadku, gdy wszelkie granice zostały przekroczone, co gdy sztuczne utrzymywanie osoby w uśpieniu, by wyższe byty mogły dokończyć swą „przygodę”, przeradza się w patologiczne oddziaływanie wszystkich członków w rodzinie? Przecież utrzymywanie tak chorej sytuacji w przypadku osób będących w różnych gestościach, jest niczym nielegalne doświadczenia na żywych istotach… gdzie tu karma, gdzie równowaga, gdzie wyższe postrzeganie rzeczywistości?

  2. A ja jestem uzależniona od TRAWECZKI- JAK IDĘ W BUTACH, TO MNIE PALĄ- zrzucam ogumienie i hasam boso- wraz ze mną cała RODzinka ❤ Dąbka mam takiego sędziwego ok. stuletniego- WSPANIAŁY PRZYJACIEL I OPIEKUN- CUDO 🙂

      1. A ja z Twoim ❤ – Przesyłam Tobie Pozdrowienia i Podziękowanie za to co Robisz dla DOBRA LUDZI I CAŁEJ PLANETY ❤ Oczywiście Mój Dąbek bardzo chętnie to czyni, widać wszystkie Dęby CIĘ KOCHAJĄ 😀

  3. Las jest cudowny. 🌳🌲🐿🐞🕷🐜🐌 Chroni nas.
    Ja zawsze się odradzam w nim na nowo.
    dziwne bóle w ciele
    gleboki smutek niewiadomo skąd
    bardzo dotkliwe uczucie samotności
    monolog wewnetrzny
    gniew, zlosc, wybuchowosc
    budzenie sie w nocy miedzy 2 a 4
    bardzo gleboka bolesna chec powrotu do domu
    wszystko było
    Taw, dziękuję za przedstawienie nam Pani Eli.

Skomentuj

