<https://youtu.be/7HQZ4iAwLk0

Przekaz Andrzeja „Ryby” Tomickiego.

14 thoughts on “Kamienie mówią… Wsłuchaj się w nie

  1. O tym, jak bardzo ważna jest mowa i przesłanie kamieni, naprowadziła mnie Pani Zofia Piepiórka – jak potężną siłę mają i jakie wielkie zadanie – KAMIENNE KRĘGI – ukryta moc drzemiąca w końcu doczekała się zauważenia! Jak widać na powyższym przykładzie – SIŁA SŁOWIAN – wzrasta z każdym przesileniem – JAK GRZYBY PO DESZCZU POWSTAJEMY Z WIEKOWEGO SNU – odrzucamy nam nałożone cienie!
    JESTEM wolna – czuję swą boskość – iskrę, potęgę, od kiedy zwaliłam z umysłu, ciała i serca egregor-RELIGIĘ – wysysacza życiodajnej energii i połączyłam się z PrzyRODą – WCZORAJ CAŁA GROMADA ŚWIERSZCZY CYKAŁA, ZAKŁÓCAJĄC SKALARNE FALE – podwórko ZIELONY BASTION – tu większość Ptaków schronienie znalazła – ŚPIEWEM NAM POMAGA W TYCH TRUDNYCH PRZEJŚCIOWYCH CHWILACH ❤

      1. KOCHANY TAW ❤ Dziękuję Wiesz za co 😉
        Pan Marek napisał ( PRZEPIS NA ZDROWIE) : ,,Odkąd spróbowałem regionalnego napoju Kurpiów, którym jest piwo kozicowe, nie pije innego piwa''
        Do zrobienia orzeźwiającego napitku potrzebujemy:
        1 l jagód jałowca
        3-4 szyszki chmielu
        2 dag drożdży
        ok. 0,75 kg cukru
        5l wody
        Jagody z jałowca rozgnieć i gotuj z chmielem przez 30 min. Przecedź, do odwaru dodaj drozdze i cukier. Wymieszaj, przykryj
        szczelnie naczynie i postaw w ciepłym miejscu na 2 doby. Dosłodx do smaku i rozlej do butelek.
        Pite z umiarem ( max. 2 szkl. dziennie) wspiera leczenie kamienicy moczowej.
        Wiem TAW, że Jałowiec Lubisz więc Pomyślałam o Tobie 😀

      2. Plewie , podlewam wśród os , pszczół i bąków normalnie se tak wchodze między nimi , nic mi nie robią , nikomu nie zrobią jeśli nie poczują się zagrożone , do tego nie potrzeba ewolucji……

      3. żadne zwierze was nie zaatakuje …. o nie , nie mogę już…. znacie rasę o tzw potocznie nazwie amstaf ? taki zabójca(śmiech) kiedyś znalazłam sie w miejscu gdzie matka tak wielka amstafica że fiu no mi siegała do pasa , miała potomostwo , wszystko w zagrodzie , jak zobaczyłam te maleństwa, to był moment wskoczyłam do zagrody wyściskałam wszystkie , wycałowałam łącznie z matką ….. one nie atakują gdy nie czują zagrożenia proste

    1. Wczoraj uzadlila mnie w reke…. osa. Doraznie pomogly oklady z zimnej wody i octu.
      Od kilku miesiecy pije napar z ostropestu i czystka, ktory jak sie okazuje, ma rowniez dzialanie antyhistaminowe. Rezultat? Po 3-4 godzinach rumien i uczucie pieczenia zniknely. A pamietam czasy szkolne…. Czasami zaczerwienienie i opuchlizna utrzymywaly sie przez co najmniej kilka dni.

    2. JESTEM wolna – czuję swą boskość – iskrę, potęgę, od kiedy zwaliłam z umysłu, ciała i serca egregor-RELIGIĘ – wysysacza życiodajnej energii -Elaszka jak to zrobiłaś?

    1. ŚpiewPtaka,

      nie wiem, czy wiesz, ale nasze Stowarzyszenie Narodowych Waryjotów posiada nawet swój hymn:

      .https://youtu.be/b4DN7TVekbw

      Artysta Grześkowiak musiał być nie lada dostrojony do pola energoinformacyjnego, skoro już w latach 60. XX w. sczytał z niego info o wpływie państwowej edukacji („może był w szkole zbyt pilnym uczniem”),
      jawnych i tajnych eksplozji atomowych („może to wszyćko bez te atomy”)
      oraz środków ochrony roślin („może to bez te nawozy śtucne…”) na zaburzenia centralnego układu nerwowego człowieka.

  2. Kamienie mówią, ostatnio jeden piękny biało zielony krzyknął do mnie „zabierz mnie ze sobą”. To zabrałam go, ale teraz juz się nie odzywa. Chyba chciał zamieszkać ze mną.🙂

  3. Moje doświadczenie od niedawna z kamieniami jest trochę inne. Nie mówią do mnie ale ostatnio, kiedy byłam nad morzem na kamienistej plaży widziałam mnóstwo kamieni w kształcie serca. Może to naiwnie brzmi, ale przy 5 przestałam je zbierać, bo miałabym pewnie pare kilo. W ogóle mam tak często, że widzę na ziemi kształt serca. Np. na kałuży zamarznięty lód, a ostatnio nawet kawałek plastiku na ścieżce przypominał mi serduszko❤💖💗 pozdrawiam sercem☺

Skomentuj

