<https://youtu.be/z7cBJCXqJS4

 

82 thoughts on “Leczenie się Słońcem. Światło słoneczne jest lekarstwem – Jerzy Zięba

      1. TAW DOPRECYZUJĘ ZATEM- Ministrem Zdrowia mianowanym przez Premiera Jerzego Ziębę 😀
        Hubert Czerniak daje lekcję redaktor Gozdyrze i studentom medycyny – Thug Life #zaorane
        .https://www.youtube.com/watch?v=FKORPlwG3wo
        A KTO BĘDZIE PREZYDENTEM- JZ ?!
        No i wtedy zacznie ,,wymierać” martrixowy twór zwany SAMORZĄDOWE WYBOTY- SAMO SIĘ NAPISAŁO, ALE COŚ W TYM JEST WIĘC POZOSTAWIŁAM -WYBORY- miało być 😉
        Słoneczne rozmowy dla Zdrowia i Urody- oczyszczenia z matriksowego syfu- najlepszym lekarstwem, ja łączę oprócz bosego chodzenia z błogim leżeniem NA ZIELONEJ TRAWCE 😉

      2. TAW – jestem pod wrażeniem – myślałam, że zapytasz, kto to taki JZ – a TY JUZ DIAGNOZA – WSPANIALE SCZYTUJESZ, WIESZ 🙂
        Ta myśl mi się tak zRODziła kilka dni temu – to odbieram jako potwierdzenie i bardzo się RADuję ❤
        Wspaniale przedstawia się bliska przyszłość 😀

      3. Nie napisałem, że JZ zostanie prezydentem, napisałem, że życzę nam tego z całego serca 💗 🙂

        Nie ma jeszcze takiego wpisu na linii czasowej.

        Natomiast jest wpis o Premierze Jerzym Ziębie, dokonany przez niego samego 21 kwietnia tego roku. Tego właśnie dnia ruszyły Polskie Młyny Boże…

      4. JZ Wyraził już chęć kandydowania w wyborach! Tak pojętna ISTOTA TO WSPANIAŁY KANDYDAT NA PREZYDENTA 🙂
        Wiele osób w obliczu tego, co się dzieje, które dalekie były od błotnistej polityki – zdecydowały się kandydować w wyborach 2019 – dobre przykłady to Panowie Jerzy Zięba i Hubert Czerniak – JZ z TYMI CUDownymi Istotami MA WSPANIAŁY KONTAKT – WIĘC WSPÓŁPRACA ZAPOWIADA SIĘ WSPANIALE, a wraz z nią przyszłość POLSKI ❤
        Do tematu będziemy wracać 😀

  1. Czy ktoś zna rodzaj zioła, coś ,cokolowiek co nie wkracza w organizm a mu pomaga ?

      1. Taw, nie wiem czemu ale wiadomości do mnie nie dochodzą , moja przyjaciółka , bratnia dusza …. nazwij jak chcesz … cierpi .. i ja cierpie śniłam o tym …. ale , boli ją nie chce brać leków , ale ja nie znam niczego przeciwbólowego , w sensie nie tabletki

      2. W jakim sensie wiadomości do Ciebie nie dochodzą?

        Co do bólu, wiesz, ból bólowi nierówny, bo są różne jego przyczyny – i to przyczyną trzeba się zająć…

        Doraźnie możesz wypróbować to:

        http://sekrety-zdrowia.org/zamiast-tabletek-domowy-skuteczny-srodek-przeciwzapalny-i-przeciwbolowy-z-kurkuma-w-roli-glownej/

        Ja wyeksperymentowałem na bliskiej osobie, że np. na bóle reumatyczne pomaga kuracja z 4 kuleczek Jałowca dziennie.

      3. Jest koles na yt co sie wyleczyl z wszelakich autoimmune chorib u zydkowvw telawiwie procedura chyba 600 zl zabija bowiem kostne gram ujemne bakterie ktore sie chowaja i namnazaja w kosciach, jak ktos się jeszcze boryka z chorobskiem to znajde filmik

      4. TAW z tymi kuleczkami Jałowca jak długo trzeba postępować do odczuwalnych efektów, mam staruszka z taką dolegliwościa, dziś zakupiłam mu ziółko tylko nie chce aby sie zniechęcił, muszę mu mniej więcej podać czas stosowania…pytanie pewnie bez sensu, bo każdy inaczej reaguje 😦

      5. Z Jałowcem jest taka zasada: pierwszego dnia – jedna kulka, drugiego dnia – dwie, trzeciego – trzy, czwartego i kolejne dni – cztery.

        Kulki muszą być porządnie rozgryzione. Można wcześniej rozgnieść je kombinerkami lub młoteczkiem, bo moździerz raczej sobie z tym nie poradzi.

        Przed połknięciem trzeba bardzo długo żuć. Przed połknięciem trzeba bardzo długo żuć. Przed połknięciem trzeba bardzo długo żuć.

        Przyjmować najpóźniej do popołudnia, bo wieczorem już jest za późno.

        Ta cała procedura w przypadku Jałowca jest bardzo ważna, zwłaszcza gdy dotyczy starszych osób.

        Młodzi mogą jeść Jałowiec codziennie, starsi powinni robić przerwy od czasu do czasu. Jak ktoś ma świadome ciało i żyje w Uważności, doskonale wie, co kiedy, jak oraz jak długo przyjmować. Starsi ludzie są zaprogramowani, nie mają kontaktu ze swoim ciałem, a więc i z duszą, więc trudno tu o czymkolwiek mówić. A prowadzenie kogoś za rączkę jest najczęściej ściąganiem na siebie kłopotów.

        Na ten czas mam info, że starsi ludzie w przyjmowaniu Jałowca powinni robić przerwy. Każdy ma inny oganizm, więc trudno tu o uniwersalny przepis. Mój pacjent ma 66 lat i Jałowiec może jeść codziennie. Ale nie każdego to dotyczy.

        *

        Na reumatyzm – Podagrycznik pospolity. Można z niego zrobić np. zupę.

        Jak rozpoznać Podagrycznik:
        .https://youtu.be/lWLanGxJEDk

        Kwiat Podagrycznika:
        .https://youtu.be/HIBqg4nyB-s

        Liście Podagrycznika:
        .https://youtu.be/uAhPYg0g2jw
        .https://youtu.be/6btBfzpVzVg

    1. Myślę, wierzę, że warto mieć w domu – zioła i rośliny o silnej, korzystnej energii… np. Żyworódka, Aloes, Paproć, Rozmaryn /już dawno wyczytałam – że jest dobrym strażnikiem na parapecie w sypialni/ – też Mięta, Geranium… wiadomo np., że jeśli paproc usycha – to zbiera en.choroby z domowników… podziękować Jej i wstawić kolejną…

      1. Nie tylko ,świnki morskie np też …. ja odkąd się w prowadziłam na nowe mieszkanie czyli dobre wieki temu mam wrażenie jakbym mieszkała na jakiejś żyle …. nie chcą tu rosnąć kawiaty a na starym ieszkaniu pytano co robisz ? w sumie nic , kochałam je i już , tu zwierzęta źle się czują i ja to jakoś też czuje , nie kupię świnki więcej …. a na tarasie rośnie wszystko …. ale od dziś ,,,,, tez zobaczymy….

      2. Tylko zeby balkon sie za bardzo nie odstabilizowal od tej stabilizacji

      3. O dziękuję za informację 💗 u mnie rosliny rosna jak glupie poza jedna tzw anginka trzy razy probowalam hodowac i trzy razy usychala a u mojej babci rosla az milo moze wiesz czemu tak?

      4. Rośliny trzeba czule dotykać, pieścić, rozmawiać z nimi, programować je pod swój wzorzec energetyczny.

        Ja przedwczoraj chyba ze 20 minut obcowałem intymnie ze swoimi pomidorami. Chyba coś przeczuwałem podświadomie, bo dziś wszystkie leżały po wczorajszej niszczącej nawałnicy – ale żadnen z nich się nie złamał!… 🙂

        *

        Uratowałem kiedyś z klatki schodowej, wyrzucony tam, uschnięty badyl Anginki. Pięknie się rozkrzaczył i rośnie radośnie! 🙂 💚

      5. „daj tam kilka dużych kamieni – to ustabilizuje przestrzeń. Wokół mnie same głazy od dzieciństwa. Odkąd to niedawno do mnie dotarło, ciągle o tym myślę…”
        Nasi Dziadowie budowali DOMY na podwalinach z kamieni…ogromnych kamieni !
        stad :KAMIEN WEGIELNY

  2. jej ból fizyczny a mój psychiczny , boli ją bo jest chora a ja wiem że ją trace i to jest mój ból .

    Co do wiadomości dochodzą 2 na 10 🙂 np z 1 artykułu

    1. Ona umiera Taw (nie rak) ale nikt jej tego nie powie … jej ciało cierpi bóle w okolicy no ….nie przebudze jej nie ma szans , choć jak lwica walcze serce swoje wie … ale ona tak cierpi ….

      1. Nie ma czegoś takiego, że „umiera”, poderwij jej pupkę i wyciągnij ją na bosy spacer 🙂 👣

        Puść jej dzisiejszą Nelly Radwanowską oraz Jerzego Ziębę o Słońcu 🔆

        Ingerencja Przyjaciela z poziomu serca potrafi zdziałać cuda, więc wierzę, że się uda, bo jesteś wysoką świadomością… 🔆

    2. Dziś strona koszmarnie się ładuje, przez cały dzień. Jak przeglądam w telefonie to nie widać niektórych komentarzy.

    3. Ale nadal nie rozumiem: czyje wiadomości do kogo nie dochodzą?

      Myśląca Inaczej, postaraj się wyrażać swoje myśli trochę precyzyjniej, bo dużo energii zabiera mi ciągłe dopytywanie 🙂 Dziękuję.

      1. Wiadomości z twojej strony Bloga 🙂 każdy komentuje a do mnie dochodzi 3 info na 10 komentujących 🙂 pod danym artykułem 🙂 kurde chyba już jasno napisałam , temt co myślicie o Tawie 25 komentarzy a u mnie z tego 10 . OOO no chyba już wszystko jasne hehehehehe

      2. Nie dochodzić do Ciebie, to mogą mejle, ale nie komentarze.

        Komentarz pod wpisem albo się ukazuje – i jest dla wszystkich widoczny, albo się nie ukazuje. Ja wszystkie Twoje komentarze puszczam na przestrzeń. Nie lądują w spamie ani w koszu. Więc najwyżej mogą do mnie w ogóle nie dochodzić, ale to już nie ode mnie zależy 🙂

        Aby mieć pewność, że komentarz od Ciebie wyjdzie, zanim zaczniesz pisać, najpierw poczekaj, aż CAŁA strona się załaduje. Dopiero wówczas startuj z pisaniem 🙂

  3. Jeśli masz bezpieczny balkon, daj tam kilka dużych kamieni – to ustabilizuje przestrzeń. Wokół mnie same głazy od dzieciństwa. Odkąd to niedawno do mnie dotarło, ciągle o tym myślę…

    mi dziś ktoś coś 🙂 beszczelnie podciągnął (jakiś kabel) mój pies jak nigdy warczał ….. pytam co to a oni mi prosto w twarz a podsłuch 🙂 może żart , a może nie zobaczymy …. ciekawe że tylko pod moim balkonem 😉

      1. I widzisz to wszystko w sensie wiadomości nic , ciągle sprawdzam strony ….

    1. To jak rusztowanie pod biurem leppera =_=, polska to kraj mordercow, co drugi polak mysli ze bicie ponizanie i mordowanie jest normalne, pobicia w polsce to standart, potrzebujemy policji z usa do zaprowadzenia porzadku w polsce

      1. Gmo ja nie widzę wokół siebie aby ludzie uważali to za normalność więc jaki co drugi ? I że Policje skąd ? USA teraz to mnie rozbawiłeś , najbardziej potrzaskany chyba kraj , oni sobie tam dają radę ? z czym ? To już chyba w Angli zrobili pod tym względem większy spokój .

        Dopóki w ludziach w ich sercach nie nastąpi zmiana, żaden rząd , żadna policja nic nie zmieni .

      2. mam porownanie to mowie mozesz sie zloscic jak chcesz -_- , w stanach dostac po gebie nie mozliwe a w polsce to chleb powszedni, malo cywilizacji u nas niestety, szczegolnie u chlopaczkow, dziewczyny sa ok w polsce

  4. Nie ma czegoś takiego, że „umiera”, poderwij jej pupkę i wyciągnij ją na bosy spacer 🙂 👣

    Puść jej dzisiejszą Nelly Radwanowską oraz Jerzego Ziębę o Słońcu 🔆

    Ingerencja Przyjaciela z poziomu serca potrafi zdziałać cuda, więc wierzę, że się uda, bo jesteś wysoką świadomością…

    Taw, ja uważam, że nikt nikomu nie ma prawa zaglądać, podłączać się w czakram, ale Tobie daje pełne tego prawo…. jestem jaka jestem …. ale dziś nie o to chodzi zobacz dlaczego myślę co myśle i czuje co czuje , mówie że walczę jak lwica …..

    1. Pod warunkiem że pozwolą ci mnie zobaczyć , w tym wszystkim zapomniałam o tym …. mój błąd

    2. Ja nikomu w pole nie zaglądam, nawet za pozwoleniem. Czasami tylko bezwiednie sczytuję, czym sama przestrzeń pulsuje i buzuje.

      Jeśli jest to Twoja przyjaciółka, to masz pełne prawo udzielenia jej informacji oraz wzięcia za rękę i propozycji ozdrowieńczego spaceru 🙂

      1. Czyli niczego nie zakłóce … dziękuję 🙂 to jest moja rodzina to że nie od tej samej mamy jak to mówią, a pffy, dla mnie to siostra . A skoro nie wchodzisz w przestrzeń( ja już jestem poza ta pułapką) ciągle ktoś do mnie mówi w Twoim imieniu hahahahahaha 😉 tylko że czym jest dziś umysł ?jeśli nie zakłamaniem który sami stworzyli ? wiem że zrozumią ci co rozumią .

        Pozdrawiam i dziękuję Wam Kochani za wszystko :3

    1. To jest działanie nad spowolnieniem i wyciszeniem pracy mózgu, nad doprowadzeniem go poprzez stan alfa do hipnotycznego stanu theta. O ile w stan alfa, czyli głębokiej relaksacji, może być wprowadzony każdy, to doprowadzenie klienta do stanu theta nie w każdym przypadku jest możliwe. Wówczas, aby nawiązać kontakt z szerszymi poziomami informacyjnymi klienta, używa się (za jego świadomą zgodą) sensytywnej osoby pośredniczącej.

  5. Kochana ciągle podlegasz iluzji więc czym jest hipnoza ? ja nie wiem czemu ,ale uważam, że to jest złe wyjście nie mówi mi to rozum , tylko to coś we mnie , jesli poddasz się hipnozie moim zdaniem to ci wmówie wszystko co chce a ponadto już żyjesz w hipnozie wiec?

    mam wrażenie jakby moje serce było obcym do niczego nie pasującym organem we mnie czyli ciało , umiesz to wytłumaczyć , więc po cholere mi hipnoza raz jeszcze ?:)

    1. Jak każda inna technika, nie jest ona dla każdego.

      Ja osobiście uważam, że w wykonaniu mistrza tej klasy, co Calogero Grifasi, jest to jedna z najszybszych i najskuteczniejszych technik terapeutycznych.

      1. ,, razie mamy co mamy, jak babkom zniknie okres wydluzy nam sie zycie do 800 lat zniknie ksiezyc znaczy okupacja skonczona i bedzie mozna zaczac zyc, ”

        Są podania – nie zaliczam ich do dowodów twardych – mówiące o tym, że ,,kiedyś” ludzie żyli właśnie po 600, 800, a nawet 1000 lat.
        Czy to, Gmosiu, oznacza, że ci ludzie wykorzystywali swój mózg w o wiele większym procencie niż my, którym jakieś badziewia nałożyły blokady?
        Na to wygląda, to tak jak byś dziecko urodzone w rozwiniętej cywilizacji zamknął w klatce i izolował od wszelkiego postrzegania i doświadczania, które rozwijają mózg.
        Mówi się, że na Ziemi żyły cywilizacje o nieosiągalnym dla nas stopniu rozwoju.
        Czy to fakt?
        Czy te 800 lat to było nasze 80 rozciągnięte w czasie?
        To trochę, patrząc ziemskim okiem, głupie, żeby dorastać 200 lat!, albo na końcówce starzeć się tyle samo czasu.
        Jak to było?
        Czy człowiek dojrzewał do dorosłości w czasie takim jak my?
        A następnie miał mnóóóóstwo lat na ,,dojście” do 80% pracy mózgu?
        Czy jeszcze inaczej: przez okres dojrzewania wchodził w te 80%?

        Jak wyglądałoby twoje, moje, życie, gdybyśmy żyli 800 lat?
        No nie mów, że to byłoby, jak wczesniej wspomniałam, rozciągnięcie w czasie.
        W noc, która trwałaby dziesięć razy dłużej niż nasza za…..ał byś się na śmierć 😀 😀 No chyba, że żółwiowe tempo 😀 😀

        Żartuję sobie, ale potraktuj moje pytania poważnie …
        O co by w takim życiu chodziło? Co wiedziałby i widział człowiek z tak rozwiniętym łbem?

        Mówisz: jak zniknie księżyc…
        Jak to jest możliwe i kiedy to się stanie, za ile moich wcieleń?
        Czy nie ma w Kosmosie innych baranów, którzy przejęli by po księżycowych dalszy wysys? Wszak zaprogramowani jesteśmy do roli dojnych krów. Coś w rodzaju skolonizowanej Afryki.

        A może to tak jest, że skoro my dla swoich potrafimy być świniami i kolonizować ich, to ziemski kolonizator-wysysacz też dostaje godne za nadobne? I tak wszyscy wszystkich na szczebelkach ru…..ją 🙂
        A!, jeszcze tylko jedno pytanie: czy to prawda, że wokół Ziemi ,,wiszą” ogromne statki kosmiczne?
        Jeśli tak to czyje i jakie mają nastawienie do Ziemi?

        Pozdrawiam.
        PS. Gdybym żyła 800 lat, z pewnością przez sto zadawałabym ci POLArniaKU pytania 🙂 🙂 🙂
        I nie mów: ,,cicho, wiem” 🙂

      2. nie wisza zadne statki chyba ze reptyle bawia się w hologramy na niebie, reptylska planeta ksiezyc wszystko posyla do bozi to nawet zeusowi z saturna i jowisza nie probuja tu wlatywac czasami jaki zreinkarnuje tutaj zeby nam cos podpowiedziec pchnąć rzeczy do przodu, tesla np i wielu innych swiatlych, moce mielismy większe cos jak xmeni np czuliśmy kolory w ciemności telepatia, nadaja programy zebysmy nie dotrwali powyżej 100wy bylibyśmy zagrozniem dla nich bo byśmy dochodzili do rzeczy np wieza babel a tego nie chcą, reptyle chcą żeby było jak jest wszystko incognito , księżyc ma być stary przyjacielski i poczciwy -_- maja nas porywac gwlacic zabijac cicho sza, to sie nie moze wydac kto porwany ma by miec naklejke psychiczny… itd itp., wszystko to samo w ciągu tych 800 lat po prostu więcej czasu na rozwijanie rzeczy np telepati itd., laski np dużo lepiej z telepatia generalnie chodz u mnie tez sporo tego np slysze tel w glowie znim ktoś zadzwoni ale tylko od bliskich niestety, potrafie przewidywać gdzie kto jest czy będzie np laski -_-, to takie szczatkowe umiejetnosci bo przyblokowane, no w 800 lat można więcej wymyslec baba jaga na miotle latajaca np to nie sciema, gadżety mielismy dużo lepsze, nie wygladalismy w koncowce na dziadkow i babcie to na pewno no i chorob nie mielismy, labolatoria yahwe stworzyly wszystkie pasożyty swiata aids raki weneryczne i nie wiem czy to nam czasem nie zżera genomu za wcześnie, może to tylko programing, tego nie wiem, dluzej bylisny dziecmi mlodziezom to na pewno, noc trwala tyle samo wiec tyle samo masowania się -_-, ciekawe co by np Mozart zrobil czy einstein w 800 lat albo taki Wodecki albo taki ja czy ty mam nadzieje ze się przekonamy wcześniej czy później jak nasi przepędza nam to srebrne szkaradztwo z nieba co wielu czesto gesto nie pozwala spac, może mamy skrocone zycie bo na ssia energetycznie tylko ?, od 1960 roku zaczelismy odbjac saturn i jowisz, saturn jest już nasz jowisz prawie, już tylko mars niedługo i ziemia -_- , cos pan zrobil z nami bo stwierdza w swojej biblii ze będziemy zyc 120 lat tak by nie wspominal o tym jakby cos nie zbroil a może to zwykle zaprogramowanie z drugiej strony nawet nasi bracia i siostry delfiny zyja tez tylko 60 lat…, skrocil wszystkim zywot ? w pslamach yahwe napisał ze księżyc odleci wiec znaczy ze lata i odleci jeżeli lata, plan jest taki ze po wybiciu ostatniego białego i czarnego i przejeciu ich ziem przez zydoazjatow gornikow yahwe beda wyciagac z ziemi co potrzebują glownie metale szlachetne i beda to robic jeszcze przez 1000 lat przynajmniej później jak wyssą wszytsko rozwala ziemie dla zatarcia sladow i przeskoczą na inny kwiatek, w naszym ukl slonecznym sa tylko reptyle szaraki i cory i synowie człowieczy jak nas nazywają ladnie, boja się po po po p policji zeusowej bo będą wszyscy ukarani za swinstwa co nam już tu robia 13500 at, trzymają zakladnikow w księżycu stad zeusowi boja się zalatwic księżyca ponadto duże kawałki moglyby spaść na ziemi i wtedy już po nas i po ziemi, jakbys zyla 800 to bys sama sobie na wszystko odpowiedziala

      3. ,, cos pan zrobil z nami bo stwierdza w swojej biblii ze będziemy zyc 120 lat tak by nie wspominal o tym jakby cos nie zbroil a może to zwykle zaprogramowanie z drugiej strony nawet nasi bracia i siostry delfiny zyja tez tylko 60 lat…, skrocil wszystkim zywot ? ”

        Gdzieś czytałam, że biblijny pan nie musiał grzebać w genach każdego stworzenia i rośliny.
        Zmienił skład atmosfery ziemskiej zmniejszając % tlenu.
        Dawniej obfitujący w tlen metabolizm w organizmach żywych powodował ich prawidłowy rozwój, w tym wzrost; olbrzymie drzewa, paprocie, dinozaury, żuczki jak dzisiejsze krowy, ludzie giganci. Optymalne warunki biologiczne.

        Jesli nawet po pieprznięciu jakiejś asteroidy(krater niby w Arizonie) miały wyginąć dinozaury, to dlaczego roślinność, która się przecież odrodziła, nagle przybrała karłowate kształty w stosunku do czasów, kiedy po ziemi łaziły dinozaury i miały co żreć???
        Stadko dinozaurów roślinożernych wpieprzyłoby las wokół mojej chaty na jedno śniadanie.
        Dlaczego po erze dinozaurów nagle też zmniejszyła się masa roślinna i nastałe po nich gatunki zwierząt były małe?
        Asteroida mogła wytłuc jakieś gatunki zwierząt, ale gdyby w atmosferze ziemskiej nadal istniałaby obfitość tlenu i odpowiednia wilgotność, roślinność nadal utrzymywałaby wielki wzrost, w końcu domniemana zagłada dotyczyła tylko wielkich zwierząt.
        Więc ta bajeczka o asteroidzie nie jest kompletna.
        I jeśli już mowa o ingerencji z zewnątrz, to nie wybiórczo, ale całościowo potraktowano Ziemię jako inspekt, w którym można wpływać na warunki życia.

        Jedynym logicznym wytłumaczeniem był wysys tlenu z atmosfery, który powodował karłowacenie flory i fauny.
        Słyszałam też taką teorię, że tlen nadal jest ,,pobierany” z ziemskiej atmosfery. Może to bzdura, ale wiele teorii spiskowych stało się rzeczywistością.

        Dziękuję, Gmosiu, za wszystkie odpowiedzi, a zwłaszcza za czas jaki zechciałeś poświęcić dla mnie.
        I takim cię kocham 🙂

        Miłego dnia!

      4. Dinosaury to inwentarz reptylski dino yahwe z jego gmo labolatoriow cos jak kury i krowy dla nas, zeusowi je wybili bo zagrazaly wszystkiemu innemu, tlenu jest 21 proc caly czas ale bywa i 10 pod wieczor w duzych miastach od samochodow ktore spalaja go jak cygan wiewiorki, stad miastowi czesciej choruja, abstra hujac w stanach dlatego np elektryczna tesla zaczyna bzykac po drogach co by tlenu nie ubywalo i syfu nie przybywalo u nas nawet delera tesli nie ma, bawet j karp zyje i 150 lat wiec ktos tu k majstrowal przy guzikach nie powiem kto ale jak jeb ne w ten reptylski ryj…

    2. ,, ,, Kochana ciągle podlegasz iluzji więc czym jest hipnoza ?”

      Pozwoliłam sobie ,,usłyszeć” to pytanie 🙂
      Ciekawe. Próbuję coś zrozumieć.
      Czym jest iluzja? Opisem, nazwą, zdjęciem rzeczy , zatrzymanym w kadrze ułamkiem sekundy zdarzenia. Nigdy samą rzeczą, nigdy zdarzeniem.
      Rzeczy i zdarzenia nie mają nazw i znaczeń. Nazwa, znaczenie powstają w przestrzeni między obiektem a obserwatorem, odbiorcą.
      W zależności od tego co chce i może(przy pomocy filtru postrzegania składającego się z nabytych informacji i zapisanych w pamięci zdarzeń) widzieć obserwator, to takie powstaje widzenie.
      Jedna rzeźba w galerii dla tysiąca par oczu inicjuje tysiąc widzeń.
      Samo dzieło jest beznamiętnym, kamiennym blokiem, z którego kunszt rzeźbiarza odrzucił zbędne kawałki.
      Tak WIDZIAŁ TO artysta – a więc interpretacja – w kształcie zawarł swoje postrzeganie, a te z kolei zradza tyle różnorodnych widzeń, ile par oczu patrzy na rzeźbę.

      W sztuce, w Naturze wszystko służy wrażeniom, które w banku zgromadzonych wcześniej informacji natychmiast wyszukują nazwy, określenia dla inerpretacji.

      I to jest świat iluzji, bo nie dotykamy istoty rzeczy, a jedynie ją postrzegamy.
      Ktoś mógłby mi zarzucić, że nie mam racji, bo akurat komuś udało się złapać przysłowiowego Boga za nogi.
      A czy komuś udało się w 100% wykorzystać możliwości swego mózgu?
      Dlaczego człowiek jako bodaj jedyny byt na Ziemi nie zaprzęga do pracy całego mózgu, a jedynie jego znikomą część?
      Czemu ma służyć ten nadmiar?
      OK, geniusze 20-30%. Jaka będzie istota ludzka, u której pracować będzie 90% scalaków?

      Bo przecież ten nadmiar niewykorzystanych szarych komórek to nie skalpel pozostawiony w brzuchu zoperowanego pacjenta.
      Ta ,,nadwyżka” ma swój cel.

      Dla mnie, jak na razie, jedynym wytłumaczeniem tego stanu rzeczy jest taka możliwość, że człowiek doszedł do stu procent, złączył się z Absolutem i ponownie rozpoczął wędrówkę poprzez wcielenia, mając już odpowiednio do tego przygotowany pojazd biologiczny.

      CZŁOWIEK TU NA ZIEMI JEST ISTOTĄ Z PRZYSZŁOŚCI SAMEGO SIEBIE.

      Przyjrzawszy się algorytmom i prawom kosmicznym, jakim podlega istota ludzka w projekcji materialnej – np. narodziny dnia i jego schyłek zakończony snem, narodziny człowieka i schyłek jego życia(żyć) – nie ma powodu, aby sądzić, że poza ziemskim planem prawo kosmiczne funkcjonuje zgoła inaczej.
      Może być inaczej odbierane wyższym potencjałem postrzegania, ale w swej strukturze zachowuje ciągłość.
      W przeciwnym razie doświadczania i rozwój człowieka tu na Ziemi nie miałby sensu ani ,,zahaczenia” o dalsze, wyższe poziomy.

      Tak jak dla człowieka życie składa się z dni, tak dla duszy dni te są jej wcieleniami w materialne byty.
      Swój astralny żywot wieńczy transformacją w ENERGIĘ ABSOLUTU, by ponownie narodzić się duchem ożywiającym materię, doświadczając w ten sposób ruchu, przemian, transformacji – ISTOTY ŻYCIA, KREACJI ISTNIENIA.

      Stąd już na planie ziemskim mowa jest o CUDZIE ŻYCIA, które samo w sobie jest CELEM.
      CUD – Czas Uduchowiania Duszy 🙂 ( tak mi teraz przyszło do głowy 🙂 )

      Moim zdaniem bardziej rozwinięta dusza z materialną formą przejawu, tworząca istotę ludzką wykorzysta o wiele więcej przestrzeni mózgu ciała, niż dusza rozpoczynająca ponowne życie wcieleń, w których może nabierać różne prędkości i osiągi.
      Stąd na wszelki wypadek otrzymuje ,,bilet docelowy” w postaci 100% możliwości mózgu ciała, które wybierze na swoją rezydencję.
      I jak dla mnie formy, jakie ożywiają dusze nie zamieszkują jedynie naszej planety, a miliony innych.
      Z pewnością istnieją planety, na których istoty relatywne do Ziemianina wykorzystują np. 70-80% elektryczności mózgu i żyją życiem, o jakim wciąż prymitywnej(udupionej w swym rozwoju przez wrogie siły) ziemskiej ludzkości się nie śniło.
      [Jak już Kopernik odkrył, że nie jesteśmy jedyną planetą, tak my wiemy, że mieszkańcy Ziemi w rankingu z innymi planetami stanowimy przedszkole, które niektórzy nazywają łez padołem, co uważam za mocno krzywdzące określenie Gai. ]

      Takie wyjaśnienie, według mnie, zawiera w sobie logikę – oczywiście taką, na jaką stać nasz umysł, wszak wykorzystujemy go w ograniczonym zakresie i wszystko może być nie takie, jakim się wydaje.
      Ach ta wszechobecna iluzja!

      Ciekawa jestem Waszego, Kochani, zdania w tej ,,materii”, by wiedzą waszą wzbogacić, a być może zmienić swój ogląd zawarty w moich przemyśleniach.

      Jeżeli różnorodność postrzegania tworzy iluzję, to wiedza przejęta od innych może szlifować, krystalizować soczewki.
      Soczewki, w których iluzja ustępuje miejsca dla rzeczywistego oglądu, gdzie rzeczy już się nie wydają, lecz ukazują swą prawdziwą istotę.

      Serdecznie Was pozdrawiam i miłej niedzieli!

      1. Jestesmy jedyna okupowana i manipulowana planeta przez czarne imperium ksiezycowe w naszej galaktyce wiec na razie mamy co mamy, jak babkom zniknie okres wydluzy nam sie zycie do 800 lat zniknie ksiezyc znaczy okupacja skonczona i bedzie mozna zaczac zyc, poki co raczej paranoiczna szybka wegetacja slub chrzciny pogrzeb

      2. Nie tylko Ziemia, nie tylko Mars i Saturn,
        nie tylko CAŁY nasz Układ Słoneczny,
        ale nawet mniej więcej 1/4 naszej Gakaktyki jest pod okupacją.

        A w samym centrum Procesów Wyzwoleńczych Galaktyki są właśnie… Polacy!… 😀🔆

        Jeśli SAMODZIELNIE nie wyzwolimy Polski

        (przekonacie się, że NIKT nam w tym nie pomoże, żadni Plejadianie, żadni Syriuszanie, żadni Andromedanie, żadni Zeusowi),

        nie wyzwoli się też i planeta,

        bo niby jaka inna heroiczna nacja jest do tego zdolna?…

        A jeśli nie wyzwoli się Ziemia,
        tym bardziej nie zrobią tego i inne przejęte planety…

        *

        (Wiem, że tu się różnimy 🙂
        Nie polemizuję, przedstawiam jedynie swoją wersję).

      3. Wg ghrees tylko nasz ukl sloneczny jest pod reptylami a dokladnie 4 wew planety, dwie saturn jowisz odbilismy bo okupiwali 6 wew, to jest ich ostatni bastion chcieli sobie zrobić reptylski świat ze swoimi reptylskimi azjatami niby sie mnoza i przejmuja wszystko ale bez wynalazczosci bialego czlowieka nie maja szans, zreszta jak kazda inna ciemna rasa prosperuje w miare tylko w bialych krajach, pozostawieni wsrod swoch wracaja do kamienia lupanego plus minus, nawet nie potrafia swoich bogactw wydobywac musza bialych prosic o to

      4. „jak babkom zniknie okres wydluzy nam sie zycie do 800 lat zniknie ksiezyc znaczy okupacja skonczona i bedzie mozna zaczac zyc, poki co raczej paranoiczna szybka wegetacja slub chrzciny pogrzeb” – coś w tym jest Gmozabija. Jeszcze się człowiek nie nacieszył dzieciństwem czy młodością a już musi zapieprzać ku chwale systemu. Masz rację szybka wegetacja jak na jakiejś taśmie produkcyjnej. Chyba raczej chciałeś powiedzieć – Ślub, dziecko, kredyt. 🙂

      5. 80 to za malo kazdy to czuje nawet na ruchanie nie starcza czasu plus ksiezycowi pozarazali nas wenerycznorakowymi wirusami zeby odstraszac od seksu i rozmnazania, a seks w gumie to nie seks

      6. Krysiu Z Lasu 🙂 i tu najpierw wytłumaczę moje pojęcie Iluzji bo przecież ,ile nas tu ,tylu ma swe zdanie i w zasadzie każde może być właściwe .

        Iluzja, uważam, iż ktoś nas zahipnotyzował i kiedy Ty to pięknym swym umysłem rozłupujesz ja tupie sobie głośno, bo zwyczajnie jak zwykle nie wiem skąd, ale wiem że tak jest .

        Człowiek bedzie Krysia zawsze próbował nadać bieg swej myśli i szukać zrozumienia tam gdzie pojąć całości nie można , ja pomiędzy biegiem za Sercem które jak balon ,ciągnie mnie za sobą ku niebu , wciąż sznurkami się przywiązuje do mebli , by za daleko nie odlecieć , by stąpać jeszcze twardo na ziemi .

        Twa teoria o powrocie od Absolutu jakże piękna ,ale jak ją przełożyć Kochana na rzeczywistość ? Tylu na raz ogłupiałych , i nie że w sensie obrażania .

        Co do nie użytku naszego mózgu , no właśnie ja raz po raz wracam do wiedzy naukowej w tym temacie , może się coś nowego pojawi ale nie , są różne teorie minn taka że człowiek by ogłupiał jakby użył w 100 % swój mózg , co jest bardzo ciękawą teorią ale to zaś tylko teoria.

        A ja myślę że ktoś świadomie i z pełną premedytacją utrzymuje nas w tym zamyślę , bo nie wiem skąd znowu wiem , ale człowiek jest Istotą O wiele Bardziej Piękną , O wiele Bardziej Mądrą , O wiele Bardziej Rozwiniętą i boją się ? abyśmy tego nie dostrzegli .

        Co Do 800 lat życia 🙂
        Przypomniało mi się jak ktoś kiedyś rzekł do mnie : wyobraź sobie że na świecie będzie kidyś Raj i ty możesz w nim tez być , a mi po tym ręce opadły , myślę sobie że co ? życie wieczne ? za jaką karę ?

        A dziś chce mi się z samej siebie śmiać , bo zrozumiałam że człowiek żyjąc w Iluzji, iż życie do niego należy zwyczajnie zapomniał jak żyć i czym życie jest .

        Ja Blog Tawa nazywam naszą małą piękną wioseczką( tak w myślach ) , powiedz Krysiunia jesteśmy se jakcy jesteśmy, każdy Inny i każdy Piekny i Każdy ma tu swój potencjał, że nie dalibyśmy Razem lat 800 ?:) Mogło by nam i 800 lat braknąć.

        Pozdrawiam

    3. Wybór iluzji należy do nas.
      Wg mnie hipnoza moze byc nowym spojrzeniem na iluzję, ktorej wszyscy podlegamy. Wszyscy jestesmy w niej pograzeni, kazdy w innej.
      „Iluzja nie jest czymś, co znosisz, lecz czymś, co wybierasz. Iluzję można wykorzystać, jeśli się wie, że to iluzja, a można wiedzieć, że to iluzja, jeśli się ją wykorzysta. To okrężny proces, jak samo Życie.”

  6. Nie dochodzić do Ciebie, to mogą mejle, ale nie komentarze.

    No tak Taw tylko że musze to sprawdzać a ja nie mam do Ciebie pretensji tylko mówię że nic mi na poczte jak nigdy nie przychodzi … od ilu piszemy godz ? dwóch ? no kuwa i na maila nic ? albo co pół godz ? są takie komentarze co w ogóle do mnie nie docierają a potem o cholera ktos co mnie pyta a ja nie wiem 🙂 a nie że to Twoja wina nawet przez myśl mi to nie przeszło 🙂

    1. A, w końcu Cię zrozumiałem… 😀

      Ja nigdy w życiu nie używałem opcji powiadomienia na mejla o nowych komentarzach (bo się nigdzie nie udzielam), stąd nie wiedziałem, o co Ci może biegać 🙂

      Dzięki za doprecyzowanie 💗

      1. hahahahaha no może nie ale jest instruktaż jeśli chcesz by wiadomości do Ciebie dochodziły (komentarze) potwierdź 😉

        Cholera że ja taka skąplikowana jestem ? hmmmm może to dobrze hahahahahaha niech się męczą nade mną 😉

  7. „Jeśli ktoś się za mnie podaje, to nie jestem ja. Goń takiego byta w cztery wiatry!… 💥😀”

    Ale ja To wiem , mam coraz większe przekonanie (może złe) że oni od czegoś odciagają uwagę może mi, a może większości atakowanych ?

    już tylko siedze i zastanawiam się co Controlnica jeszcze umie ….

    1. Nie myśl o tym, bo myśleniem wzmacniasz to. To już końcówka, musimy to jakoś wytrzymać. Na odchodnym jeszcze chcą nas porządnie wymłócić… 😀

      Przyroda nas ratuje, tam szukajmy pomocy. Integracja z Ziemią, z Drzewami, Ziołami, Zwierzętami…
      Wczoraj z mojego zoo uciekł jeden Kot, przemocą wdarł się do mego pokoju (czego nigdy nie robił) i kamiennym snem usnął na mojej poduszce. Spał ponad godzinę. Oczywiście od razu wiedziałem, że Przestrzeń przysłała mi ochronę… 💛🐱🔆😀

      Oczywiście tej nocy spałem jak dziecko i miałem cudne, kolorowe, sny-doznania z pięknymi kobietami… 😁

      Koty to czyściciele przestrzeni, oczyszczają, ekstrahują miejsca, w których przebywają.

      1. moj kicia mnie leczyl przez lata, zawsze czul jak cos zle ze mna az mnie przerazalo zawsze jak zadal zeby sie klasc na mnie bo wiedzialem ze bede mial prz ejebane

  8. mam porownanie to mowie mozesz sie zloscic jak chcesz -_- , w stanach dostac po gebie nie mozliwe a w polsce to chleb powszedni, malo cywilizacji u nas niestety, szczegolnie u chlopaczkow, dziewczyny sa ok w polsce

    Ani mi się śni złościć , złość się sam:P

    Owszem nie powiem że tego u nas nie było , bo było i jest w jakiejś tam części jeszcze , ale ja jakoś nigdy nie bałam się chodzić ul. ponadto to znika , coś się zmienia GMO , a co do USA to ja też swoje wiem , zależy od miejsca w którym się jest , ponadto to co zaczeło sie dziać w Polsce skąd wyszło ? ja mam zawsze jeden i ten sam kierunek USA

  9. „A jeśli nie wyzwoli się Ziemia,
    tym bardziej nie zrobią tego i inne przejęte planety…”

    Wiem że zrozumiesz, mając jakieś 13-15 lat powiedziałam do swojej mamy w głebszym temacie niż codzienna proza życia: czekając na sprawiedliwość z „Góry”, szybciej się śmierci doczekasz ….

    te słowa jakiś czas temu wróciły do mnie jak Bumerag ….

  10. dziewczyny sa ok w polsce

    hahahahaha GMO jakiś moment w temu a są jeszcze tego pozostałości to ja nie wiem czy byś tak powiedział za kudły by cię wzieły i po chodniku przetargały .

    Ciekawe zjawisko bo to falami jakby przeszło.

    1. wiesz no sa takie co poluja na duzego wacka i kase, ale jest sporo normalnosci jeszcze wsrod dziewczynek jednak

      1. Gmo siu nie to miałam na myśli 🙂 role się pozamieniały faceci w fartuszki a one po mordach ale to coś też nie tędy było … widziałam raz filmik ktoś mi pokazał jak dziewczyny obijały ale w taki sposób inną dziewczynę , ktoś nagrywał w tłumie , męski głos a cała reszta patrzy , wszystko na terenie szkoły, ale widziałam jedną z tych dziewczynek jakby coś w nią wstapiło dosłownie a może tak było ?

      2. Ja zawsze mowie albo jest ruchanie albo przemoc, jak zabraniaja komukolwiek beda miec zbite mordy i trupy

  11. A Wenus? czy jest jakieś tam życie też? a jeśli tak to czyje?

  12. Ja zawsze mowie albo jest ruchanie albo przemoc

    Ruchanie że bycie w ruchu ? czy jak ?Gmo ja myśle ze my już tego ruchania się na wszystkie sposoby to z lekka mamy dosyć 😉

    I mimo to że dłoń …… nie oszuka 😉 może dziś se ulżyj

    1. sy sy sy sama se se se u u u ulżyj, prze prze prze praszam ja ja jak się się zde zde zde nerwuje to się się się ja ja jakam

Możliwość komentowania jest wyłączona.