Szkoda, że NAJWAŻNIEJSZE OD DWÓCH TYSIĘCY LAT APOKALIPTYCZNE FAKTY HISTORYCZNE dokonywane w tej chwili na greckiej wyspie Rodos przez Szamana Tańcującego z Wiatrem są dokumentowane w jakości nie nadającej się niestety do publikacji…

Ale może tak miało być, by in statu nascendi (w chwili dziania się) dowiedziało się o tym procesie jedynie kilkanaście osób, a nie kilkanaście milionów…

Dzieje się, Kochani!…

Mury matrixa wkrótce z hukiem runą…

Upadł Babilon, narodził się Człowiek 🔆

TAW

11 thoughts on “Praca nad rozmontowaniem egregora chrześcijańskiego na jego fraktalu prawosławnym. Apokalipsy dzień trzeci…

  1. bardzo ciekawe te ostatnie odcinki,o auschwitz wzmianka arcyciekawa ale jakosc rzeczywiscie wymaga dużego samozaparcia by tego wysłychać-ja słycham szamana jadąc autem w trasie i jak bosakuje to na głosnikach samochodowych sie po prostu słuchać nie da 😦

    1. Tak, o Auschwitz jako Wielkim Kosmicznym Eksperymencie napomykam już tutaj od dłuższego czasu…

      *

      Obmyślam też, by zrobić Ogólnopolską Petycję do Szamana z prośbą, by umieszczał na YT również Wersje Oryginalne swoich filmów, a nie tylko te z podwójnego przemiału (puszczane z głośników komputera przez Livestream.com – i wgrywane na YT dopiero z Livestreama).

      W efekcie powstaje produkt niespełniający wymogów publikacji, który dociera do kilkunastu, kilkudziesięciu, góra kilkuset osób. A to jest przekaz do milionów, bo treści są bezcenne.

  2. Koniecznie trzeba dać znać Szamanowi aby coś zrobił z jakością dźwiękową swoich filmów.
    Ja się poddałam. Spróbuję jak będę sama w domu w ciszy zupełnej.🙂

  3. Szaman skomentowal wczoraj proces transformacji i mowil, ze kolejne miesiace beda obfitowaly w wysyp ludzi, ktorzy utracili kontakt z rzeczywistoscia. Na okreslenie tego procesu uzyl slowa zombienie (chodzace trupy). TAW, jak ty to widzisz? Jak to sie bedzie manifestowac? Czy tu chodzi o skrajnie dziwaczne zachowania prawie na granicy choroby psychicznej, czy po prostu o poglebiajaca sie przepasc miedzy obudzonymi, obserwujacymi i tymi, ktorzy nic nie kumaja?
    Dzieki

    1. Na przykład moja siostra z matrixa wpada w szał w czasie rozmowy ze mną. Ostatnio w czasie spokojnej rozmowy telefonicznej nagle zaczęła po prostu na mnie krzyczeć…

      Będzie coraz większa niezgodność wibracyjna między nami a ludźmi matrixa. Stąd ja odcinam się już nawet od rodziny, by nie zasilać ich obłędu (nie twierdzę, że jest to idealna i uniwersalna metoda, ale mnie ratuje) 🙂

      Dlatego uważam, że obecnie (w tym newralgicznym czasie, od którego zależy wszystko) wchodzenie w niepotrzebne dyskusje z ludźmi „nakręconymi” jest rzucaniem pereł Wedy przed wieprze… Skoro nie zrobili tego do tej pory, oni już nic nie zakumają.

      1. Z tego tez powodu unikam rozmow z moja matka, choc przykro mi, ze ona sobie wiele rzeczy nie uswiadamia. Odbija sie tylko jak pileczka pinpongowa miedzy PiSem, ktorego nie znosi, Kosciolem, ktorego rowniez nie znosi, a PO, (czy dawniej SLD). W wyborach bierze udzial tylko po to, aby nie przeszli pisowcy. Sadze, ze ciezko jej bedzie wyjsc poza Kaczynskiego i Kosciol. Tlumacze, aby starala sie zachowac dystans i …. nic nie pomaga. Ostatnio w liscie wyslala mi wycinek artykulu antypolskiej Gazety Wyborczej!! krytykujacego PiS. Wyborczej podobno nie czyta. Rece opadaja, ale widocznie taka jej …. droga. Przynajmniej probowalam. Moze chociaz z moim mezem sie uda!
        ———————-
        TAW, czy to prawda, ze kobiety z grupa krwi 0 RH- (reptylianska??) maja wygaszone DNA?

      2. Ja osobiście nie wkręcam się w opowieści o grupach krwi, nie rezonuje to ze mną.

        Wszyscy mamy nieaktywowane jeszcze pierwotne, wzorcowe DNA. Ja je aktywuję codziennie Pierwotnymi Kodami Źródła 🔆

      3. A ja odkąd przestałam recytować Pierwotne Kody to skończyło się dzwonienie w uszach a było to już bardzo uciążliwe. I jak nie wierzyć, że ktoś to robi celowo z premedytacją.

Skomentuj

