„A gdy odejdę…”

Wolni Słowianie swoich bliskich będą spalać na drewnianym stosie, nie w matrixowych krematoriach, lub będą ich chować na własnej Macierzy, na swoim Siedlisku, nie w obcej ziemi, z wymyślonymi przez gady nagrobkami.

Na miejscu pochówku wyrośnie tylko trawa, kwiaty lub Drzewo RODowe…

TAW

Śpiew ptaka

mushrooms-1540074_1280A gdy odejdę już z tego świata

I będzie mój pogrzeb

To nie chcę ni płaczu ni zawodzenia

Niech śpiew radosny usłyszę

Bo uśmiech chcę mieć na twarzy

Do końca

Chcę, by potomni żyli swoim życiem

Nie wspominali mnie zbyt długo

I niech wszyscy będą uśmiechnięci

Do życia uśmiechnięci

Ono się nigdy nie skończy

Tak jak i ja nigdy nie umrę

Bo uwierzyłem w wieczność

Jeśli naprawdę zechce mnie ktoś pożegnać

To niech zacznie żyć

Wtedy będzie to dla mnie radość

A grób niech będzie prosty

Bez udziwnień i upiększeń

Bez kwiatów

Niech urosną na nim z biegiem lat

Jak zechcą

Lublin, 28 maja 2017, g. 23:42

View original post

27 thoughts on “„A gdy odejdę…”

    1. Zawarte w wierszu przesłanie jest niezwykle głębokie – jest apoteozą Życia, które nie ma końca. Utwór dotyka najważniejszych spraw Wszechświata, czyli naszego w nim miejsca i wielopoziomowych (wieloaspektowych, wielogęstościowych) sposobów przeJAWIenia.

      1. Tak, ma głębokie przesłanie.
        Śpiew Ptaka, masz talent.

        Czy jest jakaś różnica dla duszy pomiędzy spaleniem ciała a jego pogrzebaniem?

      2. Witam Cię Szczęśliwa w ten piękny wreszcie słoneczny jeszcze majowy dzionek.
        Moim zdaniem odejście z tej Pięknej Planety Ziemi jest naturalną drogą urodzin i umierania, tak jak zasianiem i zbiorem plonów, dlatego nasz ziemski skafander-
        ciało ulegnie degradacji, a czy to będzie pogrzebanie, czy spalenie, to dla Duszy jest wg mnie nieistotne, gdyż jest ona życiem wiecznym , po zebraniu życiowych nauk i tak opuszcza nasz ziemski wymiar, by udać się do Żródła/Boga o ile tu na Ziemi przerobiła zadanie, które sobie wybrała przychodząc TU.
        Dla Duszy liczy się tylko uzyskanie w pełni Boskiej Świadomości.

      3. Śpiew Ptaka, piękne Twe wiersze … błękitne.. ale to błękit o poranku złocisty, przejrzysty…

      4. Witaj Aneczko
        U mnie słońce było cały tydzień i nadal jest.
        A jak odkryć to swoje zadanie do przerobienia, właściwego przerobienia.

        pozdrawiam Ciebie i wszystkich gorąco

      5. Szczęśliwa, przychodzimy tu na Ziemię, aby przez ziemskie życiowe doświadczenia osiągnąć pełnię naszej utraconej świadomości, czytaj: boskości, tj. odzyskanie w pełni pamięci naszej Duszy, aby móc wrócić do Źródła, czyli do mieszkania naszego Boga Ojca, i tylko to powinno być naszym celem, bo czyż każdy z nas nie pragnie być tam, gdzie jest spokój, szczęście, radość i wieczny RAJ? Wg mnie tak.

      6. Ania, ja pragnę. To już wiem za czym tak bardzo tęsknię od maleńkości, za Źrodłem- domem Boga.
        Dziękuję Ci kochana.
        Kiedyś przy dobrej kawie dokończymy tą rozmowę.😉

      7. Szczęśliwa ja jestem gotowa każdego dnia, czekam tylko na boski sygnał wezwania mnie, na razie z Bogiem Ojcem obcuję na co dzień w moim ziemskim RAJU. ❤

  1. CUDowny Talent- tak piękny jak ŚPIEW PTAKA o poranku ❤
    Tak od dwóch lat narastało we mnie przekonanie, że nie chce po śmierci wylądować na cmentarzu- gdzie księża wydziwiaja przy pogrzebie, później żądają wszelakich opłat- ale to nie o to chodzi- ja po śmierci chciałam właśnie tego o czym i tak spocząć 🙂 Myślałam, że jestem rąbnięta 😉 teraz wiem, że to były początki przebudzenia 😀 KOCHAM WAS ❤ DZIĘKUJĘ ZA TO PRZESŁANIE!

  2. Cieszę się, Elaszka, że utwór trafił. Tau. Hejo. P.s. dziś za moim oknem od rana bez przerwy śpiewa pleszka. Jest niezmordowana w swoim śpiewie. Tylko brać przykład. Pozdrawiam. 🙂

  3. Witajcie kochani. wspaniale slowa. zalozylam sobie konto facebooku, no i tam spotkalam wielu znajomych i cala dalszą rodzine. wlasciwie na ten facebook weszlam dzieki Witkowi. czytam jego wpisy. nawet rozmawialam z nim dzisiaj przez tego skajpe. on jest dla mnie jak brat.

    1. Tak, Witek robi piorunujące⚡🚀💥💨💡💫 wrażenie na kobietach… 😜

      Kobiety czują tę organiczną Moc, jaka z niego tryska…

      Już wkrótce wszyscy Słowianie będą dzikimi herosami 🐑🐂🐴🐃🐯🐻🐺

    2. Może wpłaćmy Witkowi parę złotych na konto. Prosił o to, dane do przelewu pod ostatnim filmem.

      Halinko, czy zgadzasz się z tym, co mówił Witek, aby nie ciągnać za uszy swoich bliskich ku przebudzeniu?

      1. Tak Szczesliwa, ta wiedza, którą przekazuje Witek, jest w mojej pamieci komorkowej.. to, co on mowi, jest prawdą.

      2. A jak wydobyliście ze swojej pamięci komórkowej te pokłady prawdy? Jest jakiś sposób?
        Ale nie żal Ci Halinko, że inni zostają w tyle?

      3. Sposób na dostęp do Prawdy/Prawedy/Prawiedy/Prawiedzy jest tylko jeden:

        nieustannie oczyszczać swoje pole, biopole,

        by było maksymalnie drożne na spływ i absorbcję wzorcowych, macierzystych, organicznych, źródlanych algorytmów Życia.

        A co do tych, którzy „zostają w tyle”, to kwestia naszych filtrów postrzegania. Patrząc z ich perspektywy, oni wcale nie są „w tyle” – oni są w swoim procesie. Ich jabłka jeszcze nie dojrzały, więc naszym „żalem” czy frustracją ich indywidualnych procesów nie przyspieszymy… 🍏

  4. Życie, które nie ma końca- wieczna muzyka.
    To przepiękny utwór.
    .https://www.youtube.com/watch?v=6hwkrl698V0
    Jak wysłuchałam go po raz pierwszy to się poryczałam.

    „Z dźwięku nasz kosmos w blasku skąpany.
    dla życia piękna nam ukazany.
    Ze światła dusza każda utkana,
    cząstką jest Boga, nam darowana.
    Z dźwięku ma dusza, z dźwięku zrodzona,
    Boga miłością trwa rozpalona,
    w Jego istocie moja rozkwita,
    w jedno stopiona- Wieczna Muzyka.”

  5. Tak, oczyszczanie pola wokół siebie pomaga odnowic pamięć komórkową. ale również czytanie wiedzy. Jezeli dana wiedza jest w nas, to bardzo szybko ją pojmiemy i poczujemy drżenie naszych komórek. Ja oczyszczam teren stale, bo takie mam zadania. Kazda istota zywa sama musi dojsc do tego, co ma robic.

  6. PODSTAWOWE PRAWA WSZECHŚWIATA – Roman Nacht – NASZE MIEJSCE NA PLANECIE ZIEMIA – 30.05.2017 r.
    .https://www.youtube.com/watch?v=msRwXTIvACw

    Wieczność jest naszym naturalnym stanem świadomości, nie powiedziano nam tego, nie rozbudzono tego w nas.
    A My jestesmy wiecznie młodzi, wiecznie piękni, żyjemy wiecznie w nieskończoności.

  7. A gdy odejdę bedę jak odłamna gałąź miłości…
    Pochowaj mnie w swm ogrodzie ,
    Bym zakwita na nowo….

    A ja w tym ogrodzie rozrosne ….
    Ciesząc swym widokokiem
    Przyjmę każdą łze rosy….
    I stanę się liściem tulącym

    Będę domem dla ptaków
    I wspomnieniem nieopisanym ….
    Będę
    gdy wszystko przeminie….

Skomentuj

