(fot. Jakub Żukowski/Agencja Gazeta)

FATIMSKA BALLADA DO NARODU

Matka Boska się wkurzyła
i się w Polsce wywróciła.

Podbiegł Jędrek – harcerz-chwat,
bo jest z Matką za pan brat.

Boską Matkę chwycił z troską,
gdyż zachwycon Matką Boską.

Rzekła Matka Andrzejowi:
„Ja to robię Narodowi,

święta mowa to Przestrzeni:
w waszym kraju się odmieni…

Nie na darmo’m się rypnęła,
tu się dzieją wielkie dzieła…

Wielka Zmiana bowiem pędzi
– jak wynika wprost z orędzi.

Ja wskazuję wam, co trzeba,
gdy modlicie się do nieba

przed stuleciem pewnej sprawy,
którą UFO dla zabawy

wam tam sprytnie zmajstrowało
i się setnie ujarało

z waszej błogiej naiwności,
jaka waszym sercu gości.

TO NIE JA W FATIMIE BYŁAM!
– ta wywrotka potwierdziła.

Pewien cichy, skromny chwat
głosi wam to już od lat.

Nie słuchacie tego zucha…,
w kraju nadal zawierucha…”.

TAW

30.04.2017 r.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,21749446,andrzej-duda-uratowal-swiety-obraz-prezydent-znow-wykazal-sie.html#Prze

99 thoughts on “Fatimska ballada do NaRODu

      1. Tak, ale tylko na bosaka 👣 😀 😛

        Będziesz dawał świadectwo Wielkiej Zmiany!… 😉 😀

        Ja też się tak kiedyś wybiorę. Stanę tuż pod ołtarzem i będę patrzeć głównemu celebransowi prosto w oczy – ciekawe, czy się spoci…

        (Mój przyjaciel podobnie perwersyjnie testował kiedyś na Życińskim…)

        Dziękuję, Damian, za inspirację 🙂

    1. Ja proponuję chodzić do kościoła, a chodzenie to wykorzystywać do najlepszych celów. Miejsca te są zazwyczaj mocno naenergetyzowane, szczególnie w czasie różnego rodzaju modłów. Energia ta obecnie prawie nigdy nie jest do końca zagospodarowana, więc ktoś, kto umie nią się posługiwać, może dowolnie ją wykorzystać. A tej potrzeba wiele, choćby do rozwoju Słowiańszczyzny 🙂

      1. Kościoły gwałtownie pustoszeją. Wie to już każdy proboszcz w Polsce, bo z dojnego owczego🐏 cyca coraz słabiej kapie…

        Inteligentni księża zapisują się już na studia zaoczne, bo wiedzą, że niedługo skończy się żerowanie na niewiedzy baranów 🐏🐏🐏🐏

    1. Nie zostanie udowodnione, gdyż Polska jest rządzona przez pejsatych. Czy sądzisz, że byłoby im to na rękę, by Polacy dowiedzieli się o tej chwalebnej historii?
      Niewiedza społeczeństwa polskiego jest celowo przez nich podtrzymywana.

  1. TAW, czytam i podziwiam Twoje zdolności poetyckie.
    Rzekła Matka Andrzejowi:
    „Ja to robię Narodowi,
    święta mowa do Przestrzeni:
    w waszym kraju się odmieni…
    Nie na darmo’m się rypnęła,
    tu się dzieją wielkie dzieła…
    Wielka Zmiana bowiem pędzi
    – jak wynika wprost z orędzi.

    Objawienia zaobserwowano na małym skrawku ziemi należącym do rodziców Łucji, nazywanym Cova da Iria, i znajdującym się dwa i pół kilometra od Fatimy na drodze do Leirii.
    Teraz – pełna komercja.
    Władze Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej w Fatimie, w celu przejrzystości dochodów, ujawniły stan posiadanych przez tę instytucję nieruchomości, a do do placówki należy:
    – teren o powierzchni 72 tys. m2, z czego 30 tys. m2 to główny plac, na którym odbywają się modlitwy.
    – teren w Valinhos i Aljustrel, który jest ściśle związane z objawieniami z 1917 r. oraz osobami trójki jej uczestników: Franciszkiem i Hiacyntą Marto, a także Łucją dos Santos
    – cała sieć handlowa, wynajmowana handlowcom, w tym 88 sklepików przy fatimskich,
    – 14 parkingów oraz 1013 łóżek w pięciu budynkach dla pielgrzymów.
    do których w 2017 . ma dotrzeć ponad 8 mln osób z całego świata.
    Władze sanktuarium wspierają liczne dzieła charytatywne i podejmują akcje służące diecezji Leiria-Fatima oraz portugalskiemu Kościołowi.

    Zastanawiają mnie czarne oczy NMP z Fatimy. Oczy figury (http://fatima.pl), to tylko źrenica i tęczówka w jednym, bez bielma. TAW, możesz to jakoś wyjaśnić. Pomyłka malarza?

    Serdecznie pozdrawiam wszystkich.
    Wyjeżdżam na trzy dni witać wiosnę. Przy okazji zrobię miód
    z mniszka, wg przepisu Rozsądnej Ani.

      1. Ja jednak wole polskie soboty i niedziele i slowianskie konce tygodnia…
        Jak to mowia… 😉
        Udanego ZIOLOBRANIA zycze, byscie dzielic sie z sasiadami i podroznymi i strawa i napitkiem mieli czym ❤

      1. Dzięki, udany być musi. Nagotowałam, bo rodzina przyjeżdża na „rancho”. Czy wypocznę, no nie wiem, ale miód na pewno zrobię.
        TAW, co do czarnych oczu, to nie śmiałam nawet o tym pomyśleć, cha, cha. Z tekstów jakie dzisiaj wstawiasz, wynika, że humor Ci dopisuje.
        Szczęśliwej i Śpiewającemu Ptakowi również. Dobre dni idą.
        Życzę choć dwóch dni słońca. Pozdrawiam Was serdecznie.

      2. 🐿 🐿 🐿 🐿 🐿 🐿 🐿 🐿…jakie sliczne; dzieki 🐿 Tobie Szczesliwa mnoza 🐿 sie tu u TAWa jek 🐿 grzyby po desczu 🙂 🐿
        🐿

    1. Elizo,
      Przyjemności z wiosennego powitania i mniszka zbierania,
      a w przyszłości smaczności i zdrowotności z wypróbowania,
      oczywiście miodku Mniszkowego, ale wpierw pszczelego,
      by smakować i wyleczyć z wszelkich chorób Ciebie i każdego.
      Łyżeczka mniszkowego miodku do herbaty z rana dodana,
      doda Ci Mocy i siły , będziesz nie do pokonania 😀
      TY zbieraj mniszek, ja będę pokrzywę,
      którą zaleję spirytusem i wetrę w mą grzywę 😀

  2. hipnoza i uzaleznienie od patriotyzmu jak cpun od narkotyku tyle co maja do zaoferowania elity religijno-polityczne.Ty obywatelu slowianinie masz byc gotowy na haslo,chwycic za bron i spelnic swoj obowiazek patriotyczny jak to robili juz powstancy w roznych okresach,zolnierze na wojnach a kule masz przyjac na klate bo tak wymaga potrzeba korporacji .Masz nie byc bogiem do siebie ze swoja wola tylko trybikiem w tym teatrzyku purpuratow do spolu z bialymi kolnierzykami.Jesli myslisz ze spelniasz wobec nich jakis obowiazek to jest zgubiony i Twoje dzieci rowniez.Ile pokolen ludzkosci juz ci psychopaci wymazywali a pozniej spali blogim snem spelnionego obowiazku.

    1. Ja nic nie sądzę o takich głupotach wyssanych z palca jakiegoś pseudo-jasnowidza z zapędami ideologii świadków jehowy, niemądralo.
      Natomiast nie podoba mi się Twój coraz bardziej zaczepny i dominujący ton Twoich wypowiedzi względem nas – mądrali. Zauważyłem, że coraz częściej atakujesz tu piszących. Zbastuj trochę, bo moja tolerancja dla zaczepek ma wąskie granice (ci co mnie znają – wiedzą o czym mówię).

      1. Moje wypowiedzi nie są zaczepne. To, że ten komentarz czytasz trzy razy zawdzięczasz adminowi TAW, który upublicznił wszystkie moje próby wstawienia tego samego komentarza.
        Niestety dopiero za czwartym razem się zapisał.

  3. Hej, mądrale, a co powiecie o takim info?

    Następny Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.
    Orędzia Ostrzeżenia

    Czwartek, 12.04.2012, godz.11.27

    Moja najdroższa córko, wciąż wielu ludzi na świecie odrzuca Mnie i ma to związek z opinią publiczną.

    Tak wielki mrok zstąpił na wszystkie Boże dzieci, że tylko niewielu ma odwagę publicznie głosić Moje Słowo.

    Wierzący obawiają się słownych zniewag i złośliwych szyderstw, które musieliby znosić, gdyby otwarcie wypowiadali Moje Święte Słowo.

    Nawet pobożnym wyznawcom brak odwagi, aby powstać i walczyć przeciw złym przepisom wprowadzonym w ich krajach, które przeczą Słowom Mojego Ojca.

    Kapłani są zakłopotani obawiając się zbojkotowania, gdy są postrzegani jako stający w obronie Prawdy Mojej Nauki.

    Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ze względu na wstyd, który muszą znosić z powodu nikczemnych grzechów ich niektórych własnych zakonów, uważają za niemożliwe, aby ich głosy zostały wysłuchane.

    Kiedy odważni wyświęceni słudzy decydują się powstać i bronić Prawdy Moich Nauk, strasznie cierpią. Są oskarżeni o brak tolerancji, brak współczucia, brak miłości i brak poszanowania praw człowieka.

    Widzicie dzieci, Prawda Mojej Nauki wypowiadana przez Moje wyświęcone sługi, traktowana jest jak kłamstwo.

    Zamiast tego jako prawda przedstawiane są kłamstwa, te przekręcone wersje Prawdy zawartej w Piśmie Świętym.

    Szatan odniósł zwycięstwo nad tyloma duszami, w tym liderów wewnątrz Mojego własnego Kościoła, co spowodowało, że wielu niewinnym ludziom trudno jest ślubować wierność Mojej Świętej Woli.

    Jakże zostałem opuszczony i zepchnięty na bok dla umożliwienia, aby kłamstwa, osadzone w umysłach Moich wyświęconych sług, zostały przez większość zaakceptowane.

    Te nikczemne kłamstwa rozszerzają się jeszcze dalej.

    Prawda Mojego Pisma Świętego, zawarta w Księdze Objawienia, została zinterpretowana przez wiele Moich Kościołów. Jest tak wiele odmian, z których wszystkie oparte są na ludzkiej interpretacji.

    Mój umiłowany Papież Benedykt XVI jest ostatnim prawdziwym Papieżem na tej ziemi.

    Piotr Rzymianin jest Moim Piotrem, pierwotnym Apostołem, który będzie rządził Moim Kościołem z Niebios pod przywództwem Mojego Przedwiecznego Ojca. Następnie, kiedy Ja przyjdę panować, w Powtórnym Przyjściu, będzie on rządził wszystkimi Bożymi dziećmi, kiedy wszystkie religie staną się Jednym, Świętym, Katolickim i Apostolskim Kościołem.

    Moja córko, Ja mówię tylko Prawdę.

    Muszę cię ostrzec, że pojawi się teraz wielu nowych, samozwańczych proroków, którzy zaprzeczać będą Mojemu Świętemu Słowu dawanemu tobie, prawdziwemu prorokowi czasów ostatecznych.

    Najpierw będą przekonywać wierzących, że ich słowa pochodzą ode Mnie.

    Ich słowa będą ostrożnie dobierane, a ich znaczenie będzie niejasne i trochę zagmatwane. Słabość ta będzie przez wielu oddalona i zaakceptują ich przekazy, gdyż będą się wydawać zgodne z Pismem Świętym.

    Kiedy wiele dusz zostanie uwiedzionych, rozpocznie się atak.

    Oni, Moja córko, wysyłani są dla przygotowania Bożych dzieci na przyjęcie następnego Papieża, który przyjdzie po Moim umiłowanym Wikariuszu, Papieżu Benedykcie. Ten Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.

    Jego wyborcy są wilkami w owczej skórze i są członkami tajnej masońskiej i złej grupy kierowanej przez szatana.

    W ten sposób szatan będzie próbował zniszczyć Mój Kościół.

    Niestety, ten fałszywy prorok przyciągnie licznych zwolenników. Ci, którzy mu się sprzeciwią, będą prześladowani.

    Działajcie dzieci, dopóki możecie. Demaskujcie kłamstwa, które zostaną zaprezentowane przez tych, próbujących przekonać was o autentyczności fałszywego proroka.

    Bądźcie silni. Bądźcie wierni Mnie, waszemu Jezusowi. Nigdy nie wątpcie w Moje Święte Słowo.

    Księga Objawienia jest prawdziwym Słowem Boga. Ona nie kłamie.

    Jeszcze nie wszystkie tajemnice w Niej zawarte są wam znane. Ja ujawnię wszystkie poprzez Marię Bożego Miłosierdzia, choć Prawda będzie gwałtownie atakowana i traktowana jako herezja.

    Pamiętajcie o jednej ważnej lekcji. Moje Słowo, kiedy Ja byłem na ziemi, kiedy przybyłem po raz pierwszy, było traktowane jak herezja.

    Moje Słowo, dawane wam teraz, na Moje Powtórne Przyjście, będzie również jako takie traktowane przez wierzących, w tym Moje wyświęcone sługi, którzy reprezentują Mój Kościół na ziemi.

    Szatan złoży w ofierze wiele dusz zaspokajając swoje ostatnie pragnienie spowodowania jak największego smutku.

    Bądźcie pewni, że to będzie Kościół Katolicki, założony przeze Mnie i postawiony pod wodzą Mojego ukochanego apostoła Piotra, który ucierpi najwięcej w czasach ostatecznych.

    Uważajcie na siebie w każdej chwili. Proszę, odmawiajcie Modlitwę Krucjaty (44) – O siłę, aby bronić swej wiary przed fałszywym prorokiem.

    „Drogi Jezu, daj mi siłę skupienia się na Twoich Naukach
    I głoszenia zawsze Twojego Świętego Słowa.
    Nigdy nie pozwól mi skusić się do wielbienia fałszywego proroka,
    który spróbuje zaprezentować się jako Ty.

    Zachowaj silną moją miłość do Ciebie.
    Daj mi łaski rozeznania, tak abym nigdy nie zaprzeczył
    Prawdzie zawartej w Piśmie Świętym, bez względu na to, jak wiele
    Kłamstw będzie mi przedstawianych dla zachęcenia mnie do odwrócenia się od Twojego Prawdziwego Słowa.
    Amen.”

    Prawda jest napisana w Piśmie Świętym.

    Księga Objawienia nie ujawnia wszystkiego, dlatego właśnie teraz przychodzę Ja, Baranek Boży, otworzyć Księgę dla świata, aby ujrzał.

    Nie można zaufać jakiejkolwiek ludzkiej interpretacji odnośnie 1000 lat.

    Ufać musicie jedynie Bożemu Słowu.

    Wasz ukochany Jezus

    1. No i co? Nic nie powiecie?
      A tych info jest dużo więcej np.
      ostrzezenie(.)net/wordpress/2011/04/17/nowy-porzadek-swiata-plan-kontroli-waszych-pieniedzy-i-waszej-zywnosci/
      albo
      ostrzezenie(.)net/wordpress/2010/11/15/globalna-wladza-antychryst-i-znamie-bestii/
      (Przypominam, że znamie bestii to czip RFID)
      Szkoda, że nikt nic nie napisał..Liczyłem na więcej zainteresowania
      z waszej strony..

      1. Tutaj nikt się tym już nie jara, bo my mamy wiedzę, że nwo jednak nie przejdzie:

        https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/category/nwo-sie-sypie/

        Lawina Wielkiej Zmiany z jażdym kolejnym dniem coraz bardziej wzbiera – i jest już nie do zatrzymania… Wiesz, ilu Polaków RODaków Słowian subskrybuje Jerzego Ziębę poprzez:
        1) FB,
        2) YT oraz
        3) mejla?…

        A co do czipów, to mnóstwo Polaków jest już i tak zaczipowanych poprzez szczepionki (szczególnie te na „grypę”).

      2. Nie wiem. Ilu Polaków subskrybuje dr. Ziębę?
        Może mi napiszesz?

        A propos szczepień też tam jest orędzie:
        ostrzezenie(.)net/wordpress/2012/11/15/globalne-szczepienie-jedna-z-najbardziej-nikczemnych-form-ludobojstwa-doswiadczanego-kiedykolwiek-od-smierci-zydow-pod-rzadami-hitlera/
        i a propos nwo też:
        ostrzezenie(.)net/wordpress/2011/07/08/ojciec-przedwieczny-powstrzyma-nowy-porzadek-swiata-przed-ostatecznym-przesladowaniem-jego-dzieci/
        Także ta wiedza jest zdaje się nieco zbieżna z waszą, co nie znaczy, że macie racje..

      3. Kto był bliżej praWedy (prawdy), zweryfikuje oczywiście (już weryfikuje) sama czasoprzestrzeń.

        Ilu Polaków subskrybuje Jerzego Ziębę? – Setki tysięcy Polaków!
        Wkrótce wbije pierwszy milion,
        a dalej pójdzie już jak z bicza!…

        Tej

        Lawiny

        nikt

        już

        nie powstrzyma… 😀

        (Na przekór wszystkim opóźniaczom i malkontentom).

      4. MARK W NWO się nie wciągniemy, bo my już wiemy, że się rypło!- a wiesz dlaczego- bo PRAWDA NICZYM IMADŁO zagina przestrzeń, a SERCA rozsiewają nasiona wolne od gmo- NASIONA MIŁOŚCI, a imadłem pracują ŚWIADOMI!!
        Pozaziemskie technologie były industrializowane w Górach Sowich przez Towarzystwo Vril
        .https://www.youtube.com/watch?v=LKNIdyUSgG4
        A obecnie się realizuje SPRAWNA UCIECZKA- tez powtórka z rozrywki (bazy na Antarktydzie)
        TAW ZWRÓĆ PROSZĘ UWAGĘ NA MAPKĘ ( 1:08)

      5. W NWO się nie wciągniemy, bo my już wiemy, że się rypło!
        – a wiesz dlaczego? – bo PRAWDA NICZYM IMADŁO zagina przestrzeń,
        a SERCA rozsiewają nasiona wolne od gmo – NASIONA MIŁOŚCI,
        a imadłem pracują ŚWIADOMI!!

        Kocham Cię za te słowa, boginko Ty moja ❤ 😀

      6. Oczywiście, że nwo jest i działa, ale jeszcze nie wiesz o tym, że jedno z praw mechaniki przestrzeni mówi, że energia kreacji podąża za uwagą obserwatora, więc wygrywa ta opcja, którą uwagą/energią swą zasilasz.

        Różnimy się jedynie tym, że Ty się biernie poddajesz rzeczywistości, a my ją świadomie tu kreujemy. Ty zasilasz masę upadłości, my tworzymy masę koherentną. Ten nasz maleńki ogródek jest potężnym generatorem kreacji nowej rzeczywistości.

        Jeszcze nie wszyscy mają narzędzia, by to ujrzeć, ale zapewniam Cię, że są tacy, którzy już to widzą. Mało tego – do nas dołączają… 💛

        A to tylko maleńki kamyczek Wielkiej Lawiny…

        Zdajesz sobie sprawę, co się będzie działo już wkrótce?…

        Już całkiem niedługo… pod naporem naszej koherentnej masy krytycznej… puszczą tamy… 😀

      7. Broń jądrowa służyła i służy tylko jako straszak na nieświadomą populację. Nigdy nie mogła być i nigdy nie będzie użyta na szerszą, planetarną skalę, gdyż gra w matrix ma swoje sztywno zaprojektowane ramy czasu i przestrzeni, poza które nigdy nie mogła wyjść i nigdy nie wyjdzie.

        To jest temat rzeka, ale nie chce mi się dziś tego rozwijać.

        NOWYCH WOJEN

        NA PLANECIE ZIEMIA

        JUŻ WIĘCEJ NIE BĘDZIE ❤ 💛💚💙💜

        Te, które jeszcze trwają, będą powoli, sukcesywnie wygaszane.

        https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/category/wojny-nie-bedzie/

      8. Mark,

        proszę Cię, nie podsyłaj nam już wojennych linków. Kto jest zainteresowany wojną, doskonale wie, gdzie ją znaleźć.

        Za linki o nwo też już dziękuję. Na tym blogu jest bardzo bogaty dział nwo. Kto chce, trafi.

      9. „A co do czipów, to mnóstwo Polaków jest już i tak zaczipowanych poprzez szczepionki (szczególnie te na „grypę”).”

        No a jak je zneutralizowac ??,
        jak pomoc osobom pod wplywem czypow ?
        TO JEST WAZNE, bo trzeba odkrecic to co zlo uczynilo, uwolnic osoby w kajdankach energetycznych…

    2. To są jakieś kłamstwa. Jezus nie zakładał kościoła katolickiego, bo ten powstał w IV w n.e. Jezus był wolną istotą i chciał przekazać nam żebyśmy szanowali siebie i innych i żyli w miłości i współistnieli z innymi istotami na te planecie. Wszelkie religie ze swoimi doktrynami i dogmatami znieważającymi ludzi to absurd.

      1. Oczywiście, że Jeshua NIGDY nie zakładał religii, kościoła itd. Zamiast czytać manipulacje biblii to prosze Mark zastanów się nad tym – On nigdy nie kazał się sobie kłaniać ! Nigdy nie pozwalał uczniom padać przed sobą na twarz ! Nie kazał się modlić do niego ! Nie dał kultu bałwohwalczego swej matki, uczniów, jakiś świętych, itd. ! JESHUA NAKAZAŁ MÓDLCIE SIĘ DO OJCA KTÓRY JEST …. !!!!! Jeshua był kuszony, zmuszony do oddania pokłonu bogu pustyni – yahwe – odmówił, bo TYLKO BOGU JEDYNEMU „POKŁON” ODDAWAĆ BĘDZIESZ ! Mark o biblii i KK oraz innych religiach wiem wiele, tworzyłem Imperium Watykanu i miałem dostęp do takich pism, że… A potem modliłem się na językach w klasztorze przez długi czas i jak wielu otrzymałem Ducha Prawdy, którego Jeshua przekazał, stając się oświeconym – zmartwychwstałym swoim uczniom, wtedy Duch zamieszkał we mnie i ukazał mi Agape – miłość i oblicze Ojca. Wielu upadnie i zapłacze gdy nieżądnica babilońska – Watykan, upadnie i wyjdzie na jaw wielkie zwiedzenie… Zapytaj Boga, który w Tobie jest, a Duch Prawdy objawi Ci kto kryje się pod imieniem yahwe, kto mordował, tresował, posyłał na wojny izraelitów ? Bóg milości, dla którego byli dziećmi, ich Ojciec ? Duch powie Ci – ja i Ojciec jesteśmy jednym, jaki Ojciec taki Syn, NIKT Z WAS NIGDY NIE WIDZIAŁ/NIE POZNAŁ OJCA TYLKO PRZEZ SYNA POZNACIE OJCA !!! – No więc jaki był Jeshua, czy taki jak starotestamentowy „ojciec” ? Odpowiedzi musisz sam w sobie szukać, tą podróż ku prawdzie każdy sam odbywa, by z niewoli PRAWDA go wyzwoliła. Mark masz na myśli NWO, ale na podstawie której apokalipsy, którego objawienia, z którego wieku ? Pawła, Piotra, Marii,…, czy Jana, którą po modyfikacjach i przekłamaniach tłumaczeń, przyjęto do kanonu biblii – jarzma dla niewolników imperium babilońskiego, reinkarnowanego i jakim wciąż od tysięcy lat jest…a kolejnym po greckim, perskim, rzymskim, francuskim, niemieckim… wcieleniem/kontynuatorem jest watykan, z cesarzem/papieżem. Nie ma mocy nad nami antychryst, bestia, nwo,…, albowiem agape-miłość i poznanie boga, którym jesteśmy stało się naszym udziałem. Jeshua powiedział – bądźcie jak ja, wtedy droga, prawda, życie objawi wam Ojca Jedynego który jest w … – Nasza współjaźń, współświadomość, jedność objawia stwórcę nam/nas. Duch Prawdy na różnych etapach ewolucji samoświadomości dawał różne imiona oświeconym, był czas, że było ich wielu i zwano ich „wołchwowie” – wiedzą i energią czynili/stwarzali obdarzając w jedności z każdym stworzeniem istoty oświeceniem/świadomością… leczenie i inne „magiczne” czynienie było dla nich przy okazji (tak jak dla Jeshua), a nie celem ich czynienia… Celem była świadomość i stwarzanie, dziś nazwałbyś to, celem ich było zbawienie/przebudzenie wszystkich i wszystkiego do jedności w świadomości stworzenia.

      2. Biblia jest sfałszowana. Choćby księga wyjścia, gdzie jest mowa o tym jak pan powinien traktować niewolników. Czy istota taka jak Bóg/Stwórca dzieliłaby ludzi na panów i niewolników? Nie. Dlatego ja jestem sceptyczny wobec Bibilii, co nie znaczy, że cała jest zakłamana. Na pewno wiele fragmentów jest prawdziwych, ale nie czytałem całej bo szkoda mi czasu. Przeczytaj zachowane fragmenty ewangelii Marii Magdaleny, a zobaczysz dużą różnicę.

      3. MARK ❤ ostatni raz poświęcam Tobie moją drogocenną energię! W przeciwieństwie do Ciebie nie mam wgranego już programu niewolniczego- JESTEŚ MI DROGI, dlatego z troską o Brata- proszę zrozum, że nwo to był projekt wysysu energii tak samo jak religie (są fajne meteriały, które tu daję z naklejką nwo – gdyby to było możliwe wymazałabym ten durnowaty napis – jednak tak po myśli stwierdzam, że jest on w tej chwili symbolem UPADKU anty-życie CYWILIZACJI i ich marionetek – zatem lepiej brzmi z dopiskiem śp. nwo 🙂
        Proszę jeżeli się do mnie zwracasz to nie używaj złośliwości w postaci @ , bo to niezbyt męskie zachowanie raczej głupkowate!
        Dlaczego tak rozpaczliwie i nachalnie wracasz to śp. nwo- my znamy jego aktualne oblicze w postaci różowej świnki w różowych balerinach będącej w ciągłym kontakcie z urządzeniem zwanym klopem- to efekt nieposkromionego apetytu iluminati- a oni jak wiadomo jak nie będą mieli co jeść to ,, swoich konsumują''- co w tej chwili z racji odcięcia ich korzeni gwałtownie postępuje i odnotowuje się ich wzmożone ,,odloty''- niejaki Elon Musk próbuje swoim falkonem przebić się i udrożnić odwrót!
        Różowe świnki w odwrocie i na klopie pięknie przedstawia NASZ UKOCHANY PAN TADEUSZ <3:
        Istota wszechwieczna, spotkanie 1 – Tadeusz Owsianko
        .https://www.youtube.com/watch?v=EETwA4As7Vs&t=1338s
        a to dla Ciebie- odkryj SIEBIE:
        My ich energetycznie nie karmimy czasami robimy wyjątki dla NASZYCH SIÓSTR I BRACI W POBUDCE ❤
        Gayatri Mantra w Masywie Ślęży – Dominika Dominiak – premierowy pokaz teledysku na Kongresie NTV
        .https://www.youtube.com/watch?v=YABcrFD2Wrg

      4. Elaszka,
        małpa@ przed nickiem oznacza tylko adresata, do którego się zwracamy. Cieszę się, że ta, stosowana na innych forach, praktyka na naszym Forum Slavorum na szczęście się nie zakotwiczyła… 😉

        Co do innych tematów, wiesz Elaszka, mnóstwo poszukujących istot (wraz z całym swoim oprogramowanien) w najbliższych miesiącach się tu pojawi. Musimy delikatnie z nimi postępować, by ich tu nie straumatyzować, bo…

        gdzież pójdą?
        kto ich przygarnie,
        gdy rozlecą się owczarnie?…
        😉

      5. Liderzy upadajacego cesarstwa rzymskiego musieli jakos zabezpieczac sie przyszlosciowo a jak zawsze religia dobra jest na kontrolowanie mas co przelozyla sie na panstwo frankonskie z cesarstwa rzymskiego.Pozniej juz zostal tylko marsz na wschod w kierunku slowian ,bo od poludnia sie nie dalo.Ilez to istnien ludzkich musialo zginac aby takie pasibrzuchy sukienkowe mogly jezdzic do Watykanu i po kolanach calowac swojego lidera .

      6. Czy może mi ktoś powiedzieć co ta kobieta wyśpiewuje? Bo tak jak staram się mniej-wiecej rozumieć tak tu nic….

      7. Mogę powiedzieć tylko za siebie.

        Ta mantra przez kilka lat wisiała na tym blogu po prawej stronie od początku jego powstania.

        Kiedy nie znałem jeszcze jej tekstu i odbierałem ją tylko i wyłącznie czysto wibracyjnie, moje ciało za każdym odsłuchaniem (wersja Devy Premal) wpadało w niezrozumiały dla mnie, dziwny spazmatyczny rezonans, a z oczu łzy dosłownie mi się lały.

        (Co znaczy wielusetwiekowa Moc wgrana w genetyczną pamięć komórkową!…)

        Potem przez wiele godzin czułem się oczyszczony
        i lekki jak piórko…

        Mam tak do dzisiaj…

      8. Ja tam jednak prosto kobita wole polskie klimaty, pamiętam jak pół polski śpiewało jak ” słodkie czekoladki” chciały nam się tu za przeproszeniem wjebać bez mydła i zobaczyli środkowy palec 🙂

  4. Nasz kochany TAW pieknie pisze rymowanki. Nie zwazajac na różne zachcianki.
    Serce otwarte w rozterce.
    mysli o slowianach budzacych się w podziece
    Lec niebieski orle obodz slowian w Google
    nasza Ziemia podziekuje wszystkim
    ktorzy są miłością swoim bliskim.
    Moi kochani, moja wlasna rymowanka dedykowana dla naszej gwiazdy bloga Taw

  5. Serdecznie dziękuję Taw. mysli tworcze zawsze nachodza mnie, jak tylko jest wolna przestrzeń. Dzisiaj ladna pogoda, wiec bede siala warzywa. pozdrowienia dla wszystkich. 🌟💝💝💝💝💝

  6. Ja sobie na Trawie poleżałam, Drzewa poprzytulałam i HALINCE ❤ zaśpiewałam: Warzywka pięknie urosną dla Wspaniałej Dziewczynki i Jej Ukochanej RODzinki 😀
    To prawda jest CUDownie przy budzącej się, rozkwitającej Wiośnie- Pięknego dnia Kochani- POZDRAWIAM SERDECZNIE WSZYSTKIE GWIAZDY TEGO CUDOWNEGO BLOGA I TĘ CO NAM TU POZWOLIŁA – TAW, do Ciebie kieruje te słowa – rozbudzić SERCA i umysły, i światłem ogrzać, rozbudzić SIŁĘ SLOWIAŃSKICH SERC ❤

      1. Dr Czerniak jest na pewno jednym z odważniejszych lekarzy, niemniej podobnych mu do Polskiej Akademii Zdrowia zapisanych jest już sporo 🙂

  7. Elon Musk nie wyklucza, że jakiś tajemniczy obiekt mógł uderzyć w rakietę SpaceX
    .https://www.youtube.com/watch?v=d1eeFYmlHwQ
    UFO Destroys SpaceX Rocket On Launch Pad?
    .https://www.youtube.com/watch?v=cfE733B6Kmc
    Трансляция пуска Falcon 9 (Миссия NROL-76)
    Nadawana na żywo 4 godziny temu
    .https://www.youtube.com/watch?v=X000wmfzJN0
    ALE JUŻ WRÓCIŁ 😀
    .https://www.youtube.com/watch?v=qXzyrTQoNYs
    ŚCIEMA TAKA SAMA JAK Z FATIMĄ (obecnie jest blokada!)
    Zdaniem fizyka jądrowego kosmici objęli Ziemie kwarantanną
    .https://www.youtube.com/watch?v=XclAc3gDPQU&t=2s

  8. Genialna rymowanka 🙂 Komentarze też świetne 🙂
    A pro-po „miodku z mniszka” to już sezon się zaczął ? 😉

    Genialnie że słoneczko wyszło i robi się cieplej bo ja czekam na sezon „bzu” 😀

    Dobrego Dnia Wszystkim życzę.

    1. Małgorzato , jeszcze pełnego wysypu kwiatów mniszka nie ma , bo zbyt późno w tym roku do nas wiosna przybyła, ale gdy tylko maj słoneczkiem zabłyśnie, to i wysyp mniszka i innych ziółek jak „żródełko wytryśnie”.
      Czekasz na zapach bzu majowego, czy kwiaty na herbatkę z bzu czarnego ? 😀

      Pozdrawiam serdecznie

  9. Podziekowania dla Elaszki !jak się.niebo z chmur oczyściło. to jest wiecej radosnych ludzi .
    Wszyscy czytelnicy bloga
    Trzymajcie się mocno na nogach.
    Bo hybrydy nami rządzą
    Do niewoli naszej darzą
    My SLowianie naród. wolny
    Do zniewolenia nie sklonny
    Hybrydy podpuchy nam robią
    Myślą ze wielce nam dokopia
    Ale slowianie nie idioci
    Polacza swe serca w dobroci
    I zwycięża miłością boska
    Blogoslawienstwo wniosa trosko

  10. http://www.anonews.co/meditators-collapsing-quantum
    Świadomość kształtuje rzeczywistość (kwantowy wpływ świadomości na zdarzenia i kształt świata materialnego – najnowsze badania fizyków. Puśćcie sobie link przez tłumacz google).
    Krysiu, Aniu, Bogdanie – pamiętacie co pisałem kiedyś u kogoś?
    Moje słowa materializują się w niesłychanym tempie 😉

  11. Zmienię temat. W TV mówili dzisiaj, że Macron zaczął coś gadać w kampanii o reformie UE, a jak się to nie uda to rozważy Frexit. Oj widać grunt się pod nogami Rothschieldom musi palić skoro takie rzeczy kazali gadać swojej marionetce w kampanii przed II turą:).

      1. Oczywiście, że nie wierzę. Chodziło mi wyłącznie o to, że zmienił retorykę w kampanii, co musi oznaczać że dotychczasowa „proeuropejska” mimo medialnej propagandy zawodzi. Liczy, że jak będzie gadał bardziej podobnie do Le Pen to odbierze jej głosy.

  12. Cześć,

    Ostatnio studiowałem wypowiedzi Trehlebov’a najbardziej mnie intryguje to co mówił o alternatywnych rzeczywistościach:
    „chcesz pokoju to szykuj się na wojnę”, jeśli gościa dobrze zrozumiałem to to na co się szykujesz/planujesz nie przychodzi bo rzeczywistość wybiera tę drogę którą nie objąłeś swoim umysłem/przygotowaniem/planowanie tzn. dąży do zaskoczenia Ciebie.

    Co o tym sądzicie? W sumie u siebie w życiu znalazłem takie zależności ale zawsze myślałem że życie robi mi na odwrót lecz nie zawsze to się zgadzało, ale teraz jak na to patrzę z innej perspektywy to życie zawsze mnie chciało zaskoczyć czymś nowym :D, zauważyłem jeszcze że decyzje spontaniczne często okazują się trafione, ale jeszcze to badam.

    Czekam na wasze zdanie w tym temacie.

    Pozdrawiam, 🙂

    1. Wg mnie, chodzi o zintegrowaną na poziomach, a więc JEDNOZNACZNĄ decyzję. Jeśli masz plan A oraz (na wszelki wypadek) plan B – na ogół realizuje się plan B. U mnie tak to działa.

      Co zaś do decyzji spontanicznych, wszystkie moje najlepsze wypady zagraniczne właśnie do takich należały (ale decyzja raz podjęta była do końca zintegrowana, nie miałem planów B). Jeśli decyzja jest zintegrowana i kolejne jej fazy w czasie (pomiędzy decyzją a startem projektu) realizujesz na wysokiej wibracji wewnętrznego podniecenia, nie na takiej siły we Wszechświecie, która by Ci mogła przeszkodzić. „Kto przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego [Złotego Wieku] (Łk 9, 62).

  13. Aaa sorki za post pod postem 🙂 ale jeszcze sobie przypomniałem temat Karmy, Vikarmy i Akarmy:

    Jeśli chcemy się wyzwolić z systemu karmicznego to musimy stosować akarmę, czyli zakańczać nasze relacje karmiczne z ludźmi i nie tworzyć nowych, teraz pytanie jak tego dokonać?

    Z tego co Trehlebov mówił, zrozumiałem że żeby zakończyć karmę w relacji z innym człowiekiem, to wystarczy podziękować i pójść dalej? – zachować neutralność? „Dajesz mi coś dobrego to super, ale nie muszę tego odwzajemniać bo to jest Twój wybór?”
    Tak samo jak ja komuś zrobię coś dobrego to nie oczekuję nic wzamian? Po prostu chciałem to zrobiłem a Ty idź dalej rób swoje?

    Oraz podobnie z Vikramą, samemu jej nie tworzyć unikać najlepiej a jak mnie dotyka przez inną osobę to sobie po prostu odpuścić? Czy zareagować lustrzanie? Coś wspominał trehlebov o tym że nie chodzi o akceptację zła ale w takim razie jaki powinno się zachować stosunek do tego? To co mi wewnętrzny głos podpowiada to jeśli nie mogę odpuścić wziąć tego na siebie to odbić ją ale na niższym poziomie niż samemu oberwałem, aby Vikarmę amortyzować i wyciszać?

    Pozdrawiam, 🙂

    1. Odrzuć poznania mędrców, próbujących podać definicję i smak wzruszenia tęczą widzianą ze szczytu przypruszonego majowym śniegiem… Zamknij oczy i poczuj, a bóg będący Tobą poprowadzi Cię uczuciem nie myślą zbitą z matrixowych liter zapisujących prądy filozoficzne, nurty parapsychologiczne, ruchy religijne… Gdy „zgłupiejesz” wylej krzyk świata ze szklanki porannej kawy, zaparz ziele rumianku i nagietka, podejdź do otwartego okna i wtedy Brat Wiatr Ci wszystko objawi, a Siostra Słońce zaprowadzi Cię do PRAWDY. Nie szukaj, nie szalej z pośpiechu niezrozumienia, cierpliwie poczekaj na energię porannego deszczu oświecenia.

  14. Krysiu,

    jest mi strasznie smutno, ale ostatnio z komentarzami dzieją się cuda na moim smartfonie (od ponad 3 m-cy prowadzę bloga ze smartfona) i stała się rzecz straszliwa. Twój wielki i piękny esej wpadł najpierw do spamu, a gdy go wyławiałem… … … – skasował mi się… 😢

    Gdyby rzecz dotyczyła krótkigo komentarza, można by go odtworzyć, ale to był poemat!…

    Krysiu, gdybyś go miała jeszcze zapisanego jakimś cudem – podeślij raz jeszcze…

    Bardzo mi głupio, przepraszam… 😦

    ****
    OGŁOSZENIE DO LOŻY KOMENTATORSKIEJ!

    KOCHANI,
    Archiwizujcie przez kilka dni swoje komentarze, w razie czego. Dziękuję.

    1. TAW nie przejmuj się, Krysia jak to wszystkie Krysie, są zapobiegliwe i przewidujące, wszystkie swoje wpisy pisze w swoim notatniku, a skąd to wiem, ano stąd, że mnie tego właśnie ONA nauczyła :D, na pewno wrzuci swój mądry jak zwykle wpis, drugi raz.
      TAW Ty nie boj 😀

    2. No właśnie chyba w całym necie się pieprzy, bo jednym razem wpisy wklepują się od ręki, a innym razem pojawia się wielka czarna, zasysająca d….a, w której komenty zamieniają się w antymaterię. (już od wczoraj ,,wbijam ” swój wpis).
      Po telefonie od Ani dziwnie szybko przeszło.
      Ania to chyba czarownica… yyyy, chciałam powiedzieć czarująca 😀 😀

      Pozdrowionka.

      1. Krysia, dobrze, że jesteś zapobiegliwa… 🙂 Dziękuję i jeszcze raz przepraszam 💛

        Trudności w pisaniu komentarzy wynikają z faktu przeciążenia strony, gdyż Komentatorzy nie dają kropki przed linkiem do YT – i strona bardzo długo się ładuje.

        Przed rozpoczęciem pisania komentarza trzeba poczekać, aż cała strona się załaduje.

  15. Podsumowanie pewnej dyskusji z mnichem kat-olickim przekonanym, że wszystko wie z Biblii

    Dualizm:

    Dualizm to oddzielanie Boga od siebie – i zakonnik w takim stanie tkwi – jest gotów nawet do walki ze mną w imię swej wiary w swego jedynego prawdziwego Boga – jak faryzeusze byli gotowi do walki z Jezusem by mu udowodnić herezję – i udowodnili Temu, który w dualności nie żył – bo widział we wszystkich Chwałę Bożą i widział we wszystkich siebie samego. I ja od grudnia 2000 roku dzięki łasce Boga, Jezusa i wszystkich Zbawionych czyli zjednoczonych z Bogiem żyję w niedualności lecz w Jedności – dostrzegam Boga i Naszą Wspólną Chwałę w sobie i we wszystkich i we wszystkim co stworzone – widzę w każdym i we wszystkim siebie jak widział Jezus i jak widzą Mistycy znający Prawdę. Oto prawda o Jednym Jedynym Prawdziwym Bogu/Bogini – bo w Chwale Boga, która mieszka we wszystkim – we wszystkich duszach, w całym stworzeniu – i wszystko mieszka w tej Chwale Jednym Jesteśmy – Jednym Jednym Jednym Bogiem. Czy już pojęłaś – pojąłeś tajemnicę Jednego Boga/Bogini ?!

    Wszyscy Jesteśmy ucieleśnieniem Boga/Bogini – Pełni bezinteresownej MIŁOŚCI

    Pozdrawiam. Jacek – Mieczysław Jacek Skiba

    PS
    http://chomikuj.pl/mjacek2013/Dokumenty [tu są aktualne materiały, trzeba się zalogować aby pobrać za darmo], http://www.przeslanie.com – moja strona, http://jacek2016.blog.pl – mój blog, https://plus.google.com/u/0/108181152670139080095 – Google+

  16. Fatimska ballada cd. – tym razem za temat, który TAW NAGŁOŚNIŁEŚ -Kto zarabia na sprzedaży polskich dzieci na ofiary rytuałów satanistycznych- nagłaśnia Aleks Berdowicz
    Tematy mega ciężkie:
    -rozdzielanie rodzeństw i ich wywóz za granicę
    -adopcje zagraniczne łamią podstawowe prawa człowieka
    -politycy ignorują wszelkie zgłoszenia o wywozie dzieci za granicę
    -Watykan – kolebka satanizmu
    -konfiskata dziewczynki przez sąd w Jaworze
    -nazwiska ludzi winnych zaniedbań w sprawie wywożenia dzieci za granicę
    -ustawa korupcyjna Bronisława Komorowskiego
    -współpraca Kościoła z uprowadzającymi dzieci za granicę
    -rytuały satanistyczne na kotach
    -logo Światowych Dni Młodzieży 2016
    -co roku ginie w Polsce około 3000 dziewcząt
    -czym się zajmowała kancelaria prawna Andrzeja Dudy
    http://porozmawiajmy.tv/kto-zarabia-na-sprzedazy-polskich-dzieci-na-ofiary-rytualow-satanistycznych-pawel-bednarz/
    WIEM, ŻE oni CZYTAJĄ TAW więc może coś dotrze!!!!

  17. Prezydent Andrzej Duda – mój list z 03 05 2017 roku

    Od: „jacek”
    Do: listy@prezydent.pl;
    Wysłane: 19:23 Środa 2017-05-03
    Temat: List do mojego wydawcy – do wiadomości Pana Prezydenta

    Pozdrawiam Pana Prezydenta RP Andrzeja Dudę i Jego Małżonkę w imieniu Nieba i proszę o pilną reakcję na poruszony w filmikach temat.

    Jacek

    PS. list:

    Panie Janie

    Przesyłam szokujące filmiki i to co mówi Pan Paweł Bednarz z fundacji im. Dobrego Pasterza. Myślę, że linki do tych filmików oraz adres i idee fundacji trzeba też umieścić w proj. książki ‚Walka Światłości z Ciemnością na Końcu Czasów …’

    Pozdrawia zielono i wiosennie i prawie słonecznie

    Jacek – Mieczysław Jacek Skiba

    PS

    Dean Warwick – Gdzie znikają dzieci PL
    .https://www.youtube.com/watch?v=FCZ4hwnviLk

    Fundacja im. Dobrego Pasterza – Rytualne mordy dzieci – Hampstead UK

    .https://www.youtube.com/watch?v=iuS7zBdw0BU

    Fundacja im.Dobrego Pasterza – Pedofilia, handel dziećmi i satanizm w Kanadzie.

    .https://www.youtube.com/watch?v=FINagt2K48U

    Fundacja im.Dobrego Pasterza – Przyzwolenie na zabijanie – Dzieci zapomniane (tylko dla dorosłych).

    .https://www.youtube.com/watch?v=TTwGjD6EzHM

    Kto zarabia na sprzedaży polskich dzieci

    http://porozmawiajmy.tv/kto-zarabia-na-sprzedazy-polskich-…/

    Strona Pawła Bednarza: http://www.FundacjaDobregoPasterza.pl

    Facebook.com/FundacjaDP

    Zobacz również co się dzieje z dziećmi „adoptowanymi” za granicą:

    PS http://chomikuj.pl/mjacek2013/Dokumenty [tu są aktualne materiały, trzeba się zalogować aby pobrać za darmo], http://www.przeslanie.com – moja strona, http://jacek2016.blog.pl – mój blog, https://plus.google.com/u/0/108181152670139080095 – Google+

    Ze słów RA

    … Jest to jednak walka równych. Grupa [STO] jest świadoma, że nie może, na równej stopie, pozwolić manipulować sobą żeby pozostać czysto pozytywną , gdyż wtedy – chociaż czyste – znalezienie się, jak byście to powiedzieli, pod obcasem tak zwanych mocy ciemności nic by nie dało. A zatem ci, którzy mają do czynienia z tą wojną myśli, muszą być raczej defensywni niż przyzwalający, aby ochronić swą pożyteczną służbę innym. Tak więc nie mogą oni w pełni zaakceptować tego, co Grupa Oriona pragnie dać, gdyż jest to niewolnictwo.

    …Jedynym użytecznym skutkiem [tej walki] jest zbilansowanie energii dostępnych tej planecie tak, że te energie nie wymagają silnego zrównoważenia w tej przestrzeni/czasie, co przekłada się na zmniejszenie ryzyka planetarnego unicestwienia.

    Możemy dostrzec tu naczelną zasadę równowagi. Dla tych, którzy wierzą, że Miłością jest „akceptacja niewolnictwa” – co oznacza odpowiedzieć na manipulacje, a tym samym służyć grupie STS – staje się jasne, że takie postępowanie oznacza pozbycie się swojej efektywności jako kandydatów na STO, ponieważ przestaje się wówczas być „czysto pozytywnym”! Akceptując manipulację, staje się po drugiej stronie barykady !

Skomentuj

