WICI! Polacy RODacy Słowianie, Orzeł wylądował! Zbieramy się wszyscy jak jeden mąż i uwalniamy Polskę z wszystkiego tego, co nam obca przemoc wzięła! WICI!

Polacy RODacy Słowianie,

Orzeł wylądował!

Dziejów Kołem… zakręcił.

Wici!

Wici!

Wici!

Wici!

Uwalniamy Polskę

z wszystkiego tego,

co nam obca przemoc wzięła!

Wici!

Wici!

Wici!

Wici!

<https://youtu.be/iHSZwjZMrYM

<https://youtu.be/WXjR2Q2rNi0

Na Wolny OgólnonaRODowy Wiec Wszystkich Wolnych Polaków RODaków Słowian wzywa mjr Adolf Kudliński.

Wici!

Wici!

Wici!

Wici!

TAW

51 thoughts on “WICI! Polacy RODacy Słowianie, Orzeł wylądował! Zbieramy się wszyscy jak jeden mąż i uwalniamy Polskę z wszystkiego tego, co nam obca przemoc wzięła! WICI!

  1. Trzeba założyć fundację Słowiańską oraz uruchomić projekt odrestaurowania grobów Królewskich na Łysej Górze.

    1. Tak, idźmy w tym kierunku❗❗❗❗

      Jest jednak mały problem, o którym nikt nie wie:

      Łysą blokują… Plejadianie.
      Nad Łysą jest zawieszony statek.

      Ale oczywiście każdy – nawet najmniejszy kroczek z naszej strony – przybliża nas do celu…

      1. TAW, kiedyś pisałeś, że masz patent na chemitrails. Może trzeba zrobić taki wiec / zlot na Łysej i ten patent zastosować na statek Plejadian…

      2. Z nimi lepiej nie igrać.
        Najlepsza (i jedyna możliwa) jest metoda drobnych kroczków. Po prostu róbmy swoje – każdy co może i na ile może. WIEC jest dobrym początkiem. A na WIECU gościem będzie Wielki Duch. On podpowie, co czynić dalej…

      3. Czuje , ze jest ktos/cos co moze „odblokowac. na zasadzie nie tyle SILY, co , powiedzmy :katalizatora czy enzymu (???), ktory spowoduje ciag pewnych zdarzen…
        Aby te zdarzenia zaistnialy, potrzebny jest ten czynnik (cos jak 5 ELEMENT, kto widzial film, zalapie)

      4. A skąd wogóle wiadomo, że wisi tam statek? Przecież można bez problemu zwiedzać Łysą Górę.

      5. Tu chodzi o działania na poziomach subtelnych typu:
        zdalna hipnoza (naród śpi),
        przekierowywanie zainteresowań i talentów na boczne tory,
        podgrzewanie kultu rzekomego drzewa krzyża (którego nawiasem mówiąc, nigdy nie było, gdyż nie było żadnego ukrzyżowania Jezusa),
        gra na umacnianie tam egregora katolickiego,
        ale głównie chodzi o generowanie zniechęcających wibracji (usypianie naRODu).

      6. ..Łysą blokują… Plejadianie.
        Nad Łysą jest zawieszony statek.”

        Plejadianie są pozytywni w stosunku do konstruktu istoty, zwanej człowiekiem.
        Wiszą pewnie nad ,,Łysą”(czakram energetyczny), by w najbliższych miesiącach zsynchronizować energię Ziemi.
        Z pewnością są to dla nas czasy przełomu.

        Nawet na ,,Łysej” energię chcieli przejąć sukienkowi.
        Z pewnością za przyczyną statku Plejadian zrobi się komuś łyso – i to skutecznie …

      7. Plejadianie są tak pozytywni w stosunku do konstruktu istoty zwanej człowiekiem, że doskonale bawią się, podrzucając temu konstruktowi na wieleset lat wkrętki typu Guadalupe, Fatima czy Medjugorje…

      8. Ja podobnie jak TAW nie wierze w żadną dobrą intencje zielonych ludzików – w tej grze o tron jesteśmy tylko MY (Arianie/Lechy/Słowianie itp) oraz oni (reszta świata i wszechświata)

      9. Ładnie to ująłeś – jesteśmy zupełnie osamotnieni, sami wobec zniewolonej dużej części galaktyki. I wszystko jest teraz w naszych polskich rękach. Gdyby Polakom teraz się nie udało, los Gakaktyki byłby przesądzony – aż do kolejnego obiegu ewolucyjnego.

        To, w co tutaj gramy, jest więc rzeczywiście grą o najwyższy Kosmiczny Tron…

        Już więc całkiem niedługo przekonamy się, który to Naród jest rzeczywiście Wybrany…

      10. „Poruszyłeś bardzo ważny temat, wart osobnego wpisu. W wariatkowie siedzi mnóstwo naszych braci i sióstr Przebudzonych Polaków RODaków Słowian. Polscy naziści w białych kitlach faszerują ich śmiercionośną chemią. Musimy ich stamtąd jak najszybciej uwolnić. A najpierw nagłaśniać temat.”

        To, co napisales, jest arcywazne !

        Spora ilosc Wrazliwych i Szlachetnych osob „uciekla” tez w nalogi, bo nie jest ZROZUMIANA przez otoczenie, a kolejne oszustwa, cwaniactwa, przekrety, brak szacunku w otoczeniu ,itd. spowodowaly DEPRESJE, a potem uzaleznienia od papierosow czy trutkow…

      11. do ziemi nic nie wlatuje i nie wylatuje poza okupantami szarakowymi i reptylskimi, naokoło ziemi zaiwania wieza strzelnicza (ksiezyc) ktora wszystko zestrzeliwuje, jak ktos potrafi nalezy niszczyc psychotronike ksiezycowa zeby to g reptylskie nie wyrobilo na zakrecie i opuscilo nasza orbite raz na zawsze, reptoidy nawet nie potrafly tego swojego g zaparkowac 13600 lat temu i nasi zeusowi naiwni im pomogli bo grozilo zderzenie z ziemia, pierwszy raz sami probowali zaparkowac go 20000 lat temu ale sie im nie udalo dopiero z pomoca naszych, w gorach (nie na gorach} zyja szaraki nasi w srodku ziemi pod magma pod piramidami także mieszka reptylstwo

  2. Muszę przyznać, że coś się dzieje w miescie Braniewo blisko okregu kalingradzkiego: o 14-tej nie bylo prądu i wszystkie hipermarkety byly nieczynne, a jak włączyli prąd, to dalej nie można bylo kupić produktów spozywczych ani paliwa zatankowac

      1. Odpowiadam na wpis mówiacy o tym że nad Łysa góra jest statek Plejadan.
        Za taki tekst mozna posiedzieć ze 6 tygodni w wariatkowie. To prawie to samo co mówi Popko o miescie Orrin nad Polską. Myslę ze tego nie chcesz – [choc nie jednemu przydałby sie taki urlop]
        Faktem jest ze deszczówka z klasztoru na Łysej Górze odprowadzana jest do krypt. W jakim celu? Mógłbym udowodnić ze chodzi o pieniadze, ale powiem ze chodzi o odcięcie nas od tradycji. Tam właśnie są krypty grobowe wielu słowianskich władców. KK mówi nam o poszanowaniu pamieci zmarłych, a sam jednocześnie niszczy ta pamięć. Wynika z tego że kłamią bo szanują tylko [swoich]. Reszta jest dla nich bydłem. tylko że ja wyjatkowo wysoko podnoszę głowe – nawet jako bydlątko i nie daję soba manipulować

      2. Bogdan56,
        Poruszyłeś bardzo ważny temat, wart osobnego wpisu. W wariatkowie siedzi mnóstwo naszych braci i sióstr Przebudzonych Polaków RODaków Słowian. Polscy naziści w białych kitlach faszerują ich śmiercionośną chemią. Musimy ich stamtąd jak najszybciej uwolnić. A najpierw nagłaśniać temat.

        Część pacjentów to regularne ofiary programów kontroli umysłu,
        część to ofiary mafii wywłaszczeniowej,
        a reszta jest po prostu niewygodna dla matrixa, bo za dużo wie.

        Są tam też i tacy, którzy na własną prośbę uciekli w chemię, nie mogąc w swej słowiańskiej wrażliwości znieść nieprawości panującej na tej planecie.

        Chorych w klasycznym sensie tego słowa (fizyczne dysfunkcje neurologiczne) jest tam zaledwie kilka procent.

        Przez pewien czas mieszkałem tuż przy Szpitalu na Sobieskiego, więc temat ten mam doskonale sczytany energetycznie.

        [Ciekawostka. W szpitalu tym pani prof. Maria Dorota Majewska prowadziła swoje przełomowe badania nad szkodliwym wpływem na mózg rtęci ze szczepionek. Do dziś prof. Majewska jest jedynym polskim profesorem mówiącym naRODowi prawdę nt. szczepień!]

        Dziękuję za wywołanie tematu 💚

        Co do Łysej, wiem, że to brzmi jak bajka, ale to nie są bajki. Już wkrótce temat będzie pulsował jeszcze bardziej, gdyż jest to temat apokaliptyczny, tzn. związany z założeniem i zdalnym pilotowaniem Kk na naszej słowiańskiej ziemi.

      3. Michale „Biały Wilku” zapamiętaj to na zawsze, Ty jesteś już na zawsze wolny, odkąd to tylko sobie uświadomiłeś, nikt i nic nie ma mocy nad Tobą, tylko Ty sam, przecież jesteś „Bożą Iskrą. Słuchaj się zawsze swojego wewnętrznego „komputera” umysłu połączonego z sercem, to tam masz zawsze właściwe odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i dylematy. Może Tobą ktoś inny z zewnątrz „rządzić”, ale tylko wtedy, gdy Ty sam na to dasz swoją zgodę. Ja kiedykolwiek mam jakiś problem do rozwiązania, idę do ogrodu, przytulam się do mojej ukochanej jabłonki odmiany RUBIN, zamykam oczy i myślami rozmawiam z nią o moim problemie, wracam do domu i po jakimś czasie rozwiązanie jest w moim wewnętrznym komputerze, i jak myślisz, kto podsunął mi rozwiązanie mojego problemu ? 😀 ..sam sobie odpowiedz.

  3. Pan Adolf ma gadane, przyznaje, ale jedno głupstwo walnął – „tych 100 będzie rządziło Słowianami” – Ja nie chcę i nie pozwolę aby ktoś mną rządził, Ja chcę (no i pewnie Pan Adolf to miał na myśli) abym miał wolność i mógł sam decydować o sobie; o tym czy będe nosił broń, o tym czy będę jeździł autem itp.

    Ale nie dam nikomu głosu, kto posługuję się stwierdzeniem, iż będzie mną rządził! Głos dam temu, kto pozwoli mi samostanowić o sobie!

    1. Jeśli dobrze pamiętam, w słowiańskich wiecach brała udział jak byśmy dzisiaj powiedzieli słowiańska, lechicka szlachta i ona decydowała, nie wszyscy Lechici. Ale, żeby obecnie taka szlachta się wyłoniła, to musi minąć co najmniej kilka pokoleń.

      Ja się tylko obawiam, żeby nie było jak po rewolucji październikowej, że jedna „burżuazja” zostanie zamieniona na inną, tylko inaczej się nazywającą. Bo obawiam się, że wsród tych stu posłów nie wszyscy będą prawdziwymi patriotami.

      1. Tak, to jest stara chazarska metoda: zasiedlać agenturą nowo powstające partie. Ale tu nie będzie im łatwo: cele nasze oraz ich są zbyt rozbieżne, by mogli na dłużej tu zagościć – wyłuskamy ich w ciągu roku. Tzn. sami się zdemaskują.

      2. Wystarczy, że wprowadzą zasadę, iż takiego posła będzie można odwołać poprzez głosowanie. Żadnych immunitetów, a pensja poselska to minimalna krajowa plus koszty utrzymania biura.

        Ale unikać słów, w których mówi się, że ktoś będzie nami rządził – mam alergię na takie stwierdzenia; i pewnie nie tylko Ja 🙂

      1. Kochani Arkono i Biały Wilku ❤ Powiem Wam na podstawie moich ,,dwu-kadencyjnychdoświadczeń samorządowych''- nie chcę być źle zrozumiana, nie o to chodzi, chcę zobrazować na podstawie własnych doświadczeń mechanizm ,,rządzenia'' na szczeblu samorządowym tym najniższym ( radni, wójtowie, burmistrzowie, starości): otóż stworzyliśmy z sąsiadami Komitet Wyborczy Wyborców i właśnie podkreślam bezpartyjny- jako radnej było bardzo trudno mi pośród ,,partiokratów'' jak to mówi Pan KUKIZ- wśród nich ( okropni ludzie- tylko swoje interesy- biedę wręcz wyśmiewano- ludzi chorych, biednych nazywali ,,niepełnosprawni życiowo'')- cały czas kłody, jako że moją ,,mocną strona było pisanie petycji- to stało się głównym narzędziem mojej ,,pracy''- wójt miał wściek, gdy tą metodę wdrażałam- wezwano mnie na dywanik- wzięłam się na sposób i pisałam, a jemu udostępniałam ksero- po czasie zrozumieli, ze nie maja szans i się uspokoili- i o IRONIO- wykorzystano ,,okręgi wyborcze KUKIZA- wezwanie pocztowe na posiedzenie na którym ustalano granice okręgów do mnie dotarło po czasie- wieś podzielono na dwa okręgi według ich przemyślanej strategii( wiem co dały okręgi jednomandatowe- jak i tak jest dwóch radnych, tak jak było uprzednio!)
        Do czego zmierzam nad mniejszymi mieli łatwość manipulacji- posłużyli się umorzeniami podatków czy pomocą z GOPS, NAUCZYCIELKAMI, DYREKTORKĄ ZE SZKOŁY, KSIĘDZEM ITP.) i to jest to o czym do Krysi pisałam o ,,podziękowaniu''- gdy ja potrzebowałam wsparcia jednego dniu tj.w dniu wyborów nie otrzymałam go- pod petycjami miałam mnóstwo głosów, a w dniu wyborów połowę z tego- dali się przekupić umorzeniami i zazdrością- teraz żałują, a ja może ,,frajer'', ale nie odmawiam, gdy przychodzą po pomoc!

        Kolejna sprawa wycinka Drzew – ona uzmysłowiła mi, że nie jesteśmy jeszcze gotowi funkcjonować bez najmniejszej choćby ,,OPIEKI''- uważam, że należy zmniejszyć ilość samorządowców- to w większości pijawki- ich kolesiostwo poraża wręcz- niejednokrotnie mi grożono- niejedną sprawę sądową przeszłam, nawet Komorowskiego do pionu postawiłam i pewne ministerstwa- dlatego to co przeszłam mnie ukierunkowało i później pomogło mi zrozumieć, gdy już po 8 latach odzyskałam rozsądek w jakim g…. ie siedziałam i to było przykre- zdrada naprawdę wartościowych ludzi- teraz, gdy dane mi było poznać mechanizm świata choć w ułamku- widzę świat zupełnie inaczej- i to, że odzyskałam bezcenny czas- spokój od bieżących spraw pomógł mi rozszerzyć zakres mojego widzenia i poznania- dlatego uważam, czuję, wiem, ze już czas na zmiany, ale oni pod ścianą, odcięci od korzeni, od koryt, od źródeł mamony są niebezpieczni i musimy być czujni i STOPNIOWO wprowadzać zmiany, gdy nasi bliscy jeszcze prosperują na wgranych programach, po ich odblokowaniu ,, rządzący'' nie będą potrzebni ❤

        TAK MICHAŁKU, wrzuciłam ten filmik, bo po powyższym opisie – wyczuwam kanalie na odległość i w moim odczuciu i Pan LIROY, Pan Kukiz i wielu innych – nie tylko z KUKIZ 15, w PiS-ie też widzę wartościowych ludzi (sercem odczuwam) dla przykładu Pan Jaki – ONI jeszcze nie mogą wykazać się pełną wiedzą znajomości ,,sznurków pociągających'', ale takie filmiki jak P. PAWŁA BEDNARZA – drobne szczegóły zawarte w nim wskazują Ich rozeznanie (TAW już dawno nam go pokazał) – ja przypominam, bo do życia – każdej dziedziny życia zostały powołane pewne osoby np. P. Socha- szczepionki, P. Bednarz – pedofilia, TAW – RELIGIA (to oczywiście podstawowe wytyczne, ale wiążące inne informacje dotyczące i wypełniające, spinające je w całość). NIEZALEŻNE MEDIA, BLOGI zostały ukierunkowane i obarczone odpowiedzialnością weryfikacji i wdrażania i szeroko pojętej INFORMACJI jako ,,BRONI NOŚNEJ''- NAJSKUTECZNIEJSZA BROŃ bezinwazyjna -INFORMACJA – NOIŚNIKI SZEROKO POJĘTEJ WIEDZY i w tej chwili- ogromna odpowiedzialność i potężna MOC spoczywa na tych osobach, dlatego my jesteśmy KROPLAMI – bardzo potrzebnymi – przekaźnikami wspomagającymi tych powołanych do wyższych celów na te okoliczności- później WOLNI SŁOWIANIE NIE BĘDĄ POTRZEBOWAĆ ,,POMOCY''- ważne obserwować , wsłuchiwać się w każdy nawet z pozoru najmniejszy, najdrobniejszy szczegół to jest teraz KLUCZOWE- tam są nośniki POZNANIA ❤
        ,,Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem.'' Owidiusz

      2. Dziękuję, Elaszka, za Twoje niezwykle istotne w tym czasie świadectwo. Dziękuję Ci za Twoją pracę.

        Nie gniewaj się, ale muszę Ci to powiedzieć. Próbowałem kilka dni temu, ale zupełnie nie tak odczytałaś moje intencje; zapewne nie dość precyzyjnie się wyraziłem.

        Ujmę to tak: wszyscy widzimy, że za bardzo się spalasz, pracując ponad siły za całą armię nierobów, którzy mają wszystko w dupie.

        Postaraj się mnie dobrze zrozumieć, piszę to z głębokiej troski, niejako w rewanżu i podzięce, gdyż Twojej wymiernej troski o mnie wielokrotnie tu doświadczyłem ❤

        To wszystko, co robimy, można wykonać równie skutecznie,

        ale

        na dużo

        spokojniejszym

        oddechu…

        Wyczuwasz mniej więcej, o co mi chodzi?… 🙂

      3. KURCZE TAW, ja o tę „D..Ę” SIĘ ROZTRZASKAŁAM w drobny mak w 2013 ROKU – teraz się poskładałam i to co napisałam to z troską o innych, o przyszłość- oczywiście, że wyczuwam ! i to co napisałam to już zupełny spokój- zupełny wręcz czasami śmiać mi się chce jaka byłam naiwna- mojego SERCA już nie pozwolę wykorzystywać- ja mam dla kogo żyć TAW i nie spalam się, ja teraz odzyskałam radość, a tu TAW są mróweczki, które każda zgodnie ze swoim rozwojem, możliwościami pracuje na poczet WIELKIEJ LECHII!!! ZROZUMIAŁAM, gdyż Twoje wypowiedzi są zawsze precyzyjne i pisane bardzo zrozumiale- może to ja wyraziłam się w sposób mało precyzyjny skoro jest to odbierane jako cos wykańczającego mnie – TO JAK PISZĘ SAMO PRZYCHODZI- TO PRZESŁANIE Z SERCA TYLE MOGĘ ZROBIĆ TERAZ ❤

      4. Elaszka, czego ja nie umiem wyrazić precyzyjnie, zawsze chętnie dookreśli jak zwykle niezrównany mistrz Tadeusz 🙂

        Sugerując, byś się nie „spalała”, miałem na myśli dokładnie to, co on od 39. minuty doskonale wyjaśnia ❤

    1. Wiec w maju. Co do dokładnej daty, trzeba śledzić kanał Pana Majora.

      Wybory w 2023 wygrają Wolni Polacy RODacy Słowianie.

      Wybory w 2019 wygrają Słowianie oraz Kukiz. Kukiz jest niestety prounijny, ale miejmy nadzieję, że do tego czasu eurokołchoz na sutek własnego obłędu sam się anihiluje… 😉 😛

      1. O ile mnie pamięć nie myli, Liroy na tym filmiku z Kielc, który chyba wczoraj wrzuciła tu Elaszka, wspominał, że Jego miasto będzie potrzebowało dobrego menagera (podobnie jak inne miasta w Polsce) gdy – i tu nie pamiętam – wyjdziemy z unii albo się ona rozpadnie.

        No chyba się nie przesłyszałem? Bo jeśli nie, to jednak jest coś na rzeczy

      2. Kukiz prounijny? Nie wiedziałem. Mam nadzieję, że Kukiz’ 15 otworzy kopce Kraka i Wandy.

    2. TAW DZIĘKUJĘ – codziennie sprawdzałam- dziś nie, a Tyś mi to Ukazał- CAŁUJĘ CIĘ- BO PRZECIEŻ WIESZ JAK BARDZO KOCHAM PANA TADZIA ❤ – TAW zaraz słucham- ALE JA WIEM, ja to czuję Twoją przyjacielską, braterską troskę- doskonale wiem co mi przekazujesz i skąd przekaz płynie od tak wyjątkowej, kochanej ISTOTY ❤

      1. Matrix się sypie. Od kilku dni mam w rozpoznaniu słowo ŻARNA, więc pewnie jakieś tryby tej syntetycznej machiny im po prostu pier.olnęły.

        Ładnie to ująłeś, tej Lawiny po prostu nie da się tak łatwo zamknąć…

        Nie jesteś jednak tak bezwolny,
        A choćbyś był jak kamień polny,

        Lawina bieg od tego zmienia,
        Po jakich toczy się kamieniach.
        I, jak zwykł mawiać już ktoś inny,
        Możesz, więc wpłyń na bieg lawiny.

        Łagodź jej dzikość, okrucieństwo,
        Do tego też potrzebne męstwo,
        A chociaż nowoczesne państwo
        Na służbę grzmi samarytańską,
        Zbyt wieleśmy widzieli zbrodni,
        Byśmy się dobra wyrzec mogli
        I mówiąc: krew jest dzisiaj tania –
        Zasiąść spokojnie do śniadania,
        Albo konieczność widząc bredni,
        Uznając je za chleb powszedni.
        A więc pamiętaj – w trudną porę
        Marzeń masz być ambasadorem.

  4. Dzień dobry wszystkim!

    Ale miałem dziś fajne sny; jak chcecie to posłuchajcie.

    To była Odra i to najprawdopodobniej w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Ale co to była za Odra – inna niż teraz – szeroka na kilometry.
    Pośrodku niej była niewielka wyspa a na tej wyspie ogromne drzewo – a może nawet kilkanaście drzew o wspólnej koronie i wielu konarach. Tego nie wiem ale raczej skłaniam się ku temu, że to było jedno drzewo o kilkudziesięciu powyginanych konarach . Wysokie i jakieś bardzo bardzo ważne drzewo.

    Naprzeciwko tej wyspy z drzewem był skalisty brzeg, urwisko praktycznie o pionowo ściętych ścianach. na górze wiodła dość wąska ścieżka skalna a w dół dziwna żelazna drabina. Możecie wyobrazić sobie teraz drabinkę linową przy czym drewniane szczeble zamienić na żelazne pręty, a sznur w łańcuch. Była duża i przerwy pomiędzy szczeblami były dość spore. a każdy z tych szczebli po obu stronach (na obu krańcach każdego szczebla) był łańcuchami przypięty do skały, żeby drabina była stabilna mimo jej dość pierwotnej myśli konstrukcyjnej.

    Byłem z towarzyszami – jakąś kobietą (chyba mi bliską) i jej dziadkiem, a może moim dziadkiem (ale z wyglądu ich zupełnie nie kojarzę) – powiedzieli, że schodzą w dół po tej drabinie, napić się wody ze świętego źródła, które mieściło się na dole – vis a vis tej wyspy i drzewa, które na niej wyrastało.
    Ja nie poszedłem, bo miałem lęk wysokości i z jakiegoś jeszcze powodu, którego nie pamiętam – ale to był jakiś silny czynnik – może strach przed tą drabiną.

    mam wrażenie, że to nie był sen, a raczej wspomnienie – tyle, że z jakiejś innej rzeczywistości. przecież na odrze nie ma skalnych brzegów przypominających fiordy i norweskie wybrzeże.

    2 sen był też dziwny – śniło mi się dziwne miejsce, dość ciemne i ponure, niczym bagno, sadzawka ale też świątynia, bo wodę do kolan, która wypełniała to miejsce ograniczały ściany. Woda byłą zielona a pośrodku rosły drzewa – chyba dęby, a na jednego zwróciłem uwagę i uznałem, że jest niezwykłe – podobnie jak w 1 śnie i to miało liczne pnie, choć było jednym drzewem.. Wielkie i masywne. Wyrastało pośrodku tej zrujnowanej świątyni.

    Doszedłem na jej koniec (w kościele w tym miejscu jest ołtarz) i za pomocą zaklęcia i różdżki wyłoniłem z tej wody jasny (marmurowy?) pomnik mężczyzny i kobiety (moich rodziców) a siedziała na nim olbrzymia żaba – wielkości noooo krowy w sumie. Taka przerośnięta i gadająca, większa i grubsza ode mnie! Umiała mówić, miała swoje imię i coś mi opowiedziała – ale tego nie pamiętam.
    Potem wróciłem w to miejsce z profesorem Dumbledorem, a ja sam byłem Harry Potterem 🙂 Serio! No i pokazałem mu to miejsce i znów wyłoniłem z wody pomnik moich rodziców, ale żaby już tam nie było.

    1. Witaj Michale
      Myślę, że najbardziej w rozkminianiu snów pomogłaby Ci CUDNA ARKONA❤️.
      Może wymień się z nią nr tel. 🙂

    1. Biały Wilku, to co zobaczyłam „na ekranie”, jest faktycznie niesamowite.
      Ciekawa sprawa.
      Wchodzimy w standaryzacje, nie tylko mody ale i matrycę zachowań. Matrix w pełni.
      Czy prawdziwe- być może, będę teraz więcej obserwować otoczenie.

      1. Elizko,
        w świecie Wolnych Ludzi nie ma żadnych „standaryzacji” (to wstydliwa przypadłość matrixa, który już dogorywa), gdyż każdy z nas jest młodym bogiem, obdarzonym pełnią możliwości kreacji Życia 😀

  5. Witam wszystkich serdecznie. Stronę odwiedzam regularnie od jakichś 2 lat, ale pozwalam sobie na komentarz dopiero po raz pierwszy.
    Bardzo mnie cieszy idea wiecu słowiańskiego. Uważam, że należy zrobić wreszcie porządek w naszej przestrzeni, w każdej dziedzinie. Jednakże zupełnie nie zgadzam się z tym, że ktoś już za nas wybrał grupę ludzi, o których, my zainteresowani, nic nie wiemy. Dlaczego nie jest organizowany więc powszechny Słowian? Skoro jest już grupa ludzi, która jest gotowa, aby stworzyć siłę polityczną, wszyscy powinniśmy mieć szansę, aby ich poznać. Niech przekonają nas do siebie. Dlaczego kolejny raz wmawia się nam, że mamy szansę na wolność, kiedy tak naprawdę odbiera nam się podstawą wolność, jaką jest wolny wybór?
    Chciałabym uczestniczyć w tak doniosłym i wspaniałym wydarzeniu. Zwracam się do organizatorów: Nie odbierajcie nam tej szansy!

    1. Każdy może przybyć na Wiec i wiecować. Problemem będzie zapewne mała sala. Tak, tego typu event powinien być robiony w katowickim Spodku.

      Ale spokojnie, to dopiero początki. Kolejny zrobimy na Narodowym… 😉 😀

      Kasiu, dziękuję z komentarz i proszę o więcej 🙂

Skomentuj

