Każdy z nas ma w sobie własny Wiatr Odnowy oraz Nowy Język naszej wspólnej mowy

 

Przejście

Ostatni naiwni kończą klepać pacierze,
ludzie w Nowe wierzą, i ja z Nimi wierzę.
Wielu nas ta idea radośnie oplata,
ja od urodzenia z innego jestem Świata.

Otwieramy umysły ścisłe,
czasem w wielkiej boleści,
ożywiamy serca nareszcie dorosłe,
w nich świadoma dusza pomysłami szeleści.

Każdy ma w sobie własny Wiatr Odnowy
oraz nowy język naszej wspólnej mowy.
Zastawiamy wszystko, co już ledwie dyszy.
Odchodzimy bezgłośnie w bezbolesnej ciszy.

Jestem przy Was teraz bliżej niż blisko
i z myślami od nowin drżącymi
powtarzam wciąż i pomimo wszystko:
Akceptujmy, że od teraz będziemy różnymi.

Witold Tylkowski
(21 XI 2016)

źródło: facebook.com

2 comments on “Każdy z nas ma w sobie własny Wiatr Odnowy oraz Nowy Język naszej wspólnej mowy

  1. Halina pisze:

    Piękne slowa plynace prosto z duszy. To przejscie nie jest trudne dla osob o czystych sercach, ma się wrazenie jakby miało się skrzydła.

  2. Pawel pisze:

    Tak piękne słowa. Ja się modlę, ale nie klepię pacierzy tylko robię to swoimi słowami. Ostatnio dziękowałem Stwórcy za to, że uchronił mnie od potrącenia kobiety na pasach. Zagapiłem się przed wjazdem na rondo i nie zauważyłem kobiety idącej przez pasy i zauważyłem ją w ostatniej chwili, dosłownie jakby wyrosła mi spod Ziemi i nacisnąłem na hamulec i wcale nawet nie na maksa, a zahamowałem ok. 20 cm od niej. Zdarzają mi się ostatnio jakieś dziwne sny. Niedawno śniła mi się Brazylia choć nigdy tam nie byłem i od dawna na ten temat nie czytałem ani się nie interesowałem tym krajem. Tak mi się zdaje że to była Brazylia sądząc po ludziach jakich widziałem i przyrodzie.

Skomentuj

