wroclaw_kuriafot. lotronic.com.pl

Kiedy pracowałem w diecezji wrocławskiej w zeszłym roku, miałem telefony sondujące mój stosunek do homoseksualistów. Dziś wiem, że wynikało to z tego, że we władzach kurii wrocławskiej znajdują się geje. W najbliższym czasie zamierzam ujawniać nazwiska osób, które ciężko grzeszą przeciw Kościołowi, także tych z hierarchii. Moim zdaniem służyć to będzie oczyszczeniu Kościoła.

Moi przełożeni doprowadzili do sytuacji, w której nie mogę prowadzić działalności duszpasterskiej. W tej sytuacji jedynym wyjściem było odejście ze zgromadzenia. Nagonka środowisk gejowskich, liberalnych i żydowskich na mnie doprowadziła do tego, że nie było diecezji i zakonu, w którym mógłbym prowadzić pracę duszpasterską.

Kiedy pracowałem w diecezji wrocławskiej w zeszłym roku, miałem telefony sondujące mój stosunek do homoseksualistów. Dziś wiem, że wynikało to z tego, że we władzach kurii wrocławskiej znajdują się geje. W najbliższym czasie zamierzam ujawniać nazwiska osób, które ciężko grzeszą przeciw Kościołowi, także tych z hierarchii. Moim zdaniem służyć to będzie oczyszczeniu Kościoła.

Jesteśmy na wojnie dobra ze złem. Również ze złem, które zamieszkało w licznych pałacach biskupich.

Jacek Międlar

 

2 thoughts on “We władzach kurii we Wrocławiu znajdują się geje. W najbliższym czasie zamierzam ujawniać nazwiska osób, które ciężko grzeszą przeciw Kościołowi, także tych z hierarchii. Będę wymiatał brudy z Kościoła – Jacek Międlar

  1. Bravo jacku!! Oby szybko najlepiej dzis bo jutro jak dobrze wiesz kilku z nich może ” umrzec” i nigdy nie odpowiedzą za swoje zbrodnie , jak znany pedofil z Dominikany Wesołowski- ukrywany wsród swoich z vatykanu !!

  2. A któryż to bożek każe ci swoje dusz-pasterstwo uzależniać od decyzji innych dusz-pasterzy?
    Teraz każdy aktualny i były ksiądz zwala winę za swoje lenistwo na hierarchów.
    Biskupi i niebiskupi w ogóle nie wiedzą, czego od apostołów oczekuje JEZUS.
    Nie mają o tym zielonego pojęcia, bo nie poznają JEGO nauki, tylko bazują na listach Pawła, który tej nauki nie znał, co łatwo udowodnić przez porównanie nauki Jezusa z nauką Pawła. Biskupi hierarchicznie okraszają ją czym chcą i pod groźbą wypędzenia z księdzowania każą niebiskupom tą „prawdą” duszpasterzować.
    Miej odwagę przyznać, że niebiskupi chcą być chwaleni za służenie biskupom, a nie Bogu.

Skomentuj

