Wizna – Polskie Termopile. Pamięci tych, dzięki którym żyjemy i mówimy po polsku…

raginisKpt. Władysław Raginis – bohater Obrony Wizny 1939. Fot. Marek Berkan

Żołnierze września 1939

Waleczni obrońcy
Skazani na siebie
Osamotnieni
Piechurzy, ułani, strzelcy, szwoleżerowie
Wierni do końca
Przegrani, ale zwycięzcy
Ich krew wsiąkła w polską ziemię
Wyrosły piękne kwiaty
Dali nadzieję, że
Jeszcze Polska nie zginęła
Bo się nie poddała
Bo ma takich synów
Gloria
Gloria victis

(mk)

źródło:

https://spiewptaka.blogspot.com/2016/09/zonierze-wrzesnia-1939.html

https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Raginis

https://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Wizny

 

Advertisements

3 thoughts on “Wizna – Polskie Termopile. Pamięci tych, dzięki którym żyjemy i mówimy po polsku…

    1. Juz niestety Polska takich synów nie ma. Zostali tylko ukryci Żydzi na stołkach prezydentów i ministrów. Teraz polski nie ma praktycznie tylko judeopolonia, Słowianie pobudka czas wykopać okupanta, zmienić rząd najeźdźców i stworzeń z polskimi nazwiskami bo to nie Polacy. Juz szykują język urzędowy hebrajski, kolejna Palestynę nam zrobili a głosy kupują 30 milionami przelanymi na konto ojca dyrektora z Torunia by matki mogły płodzić niewolników za 500 zł plus!!! Obudźcie sie i wygrajcie plemie Jaszczurówe, wybierzcie nowy rząd bo niedługo nic nie bedzie polskie tylko pejsate. A inwazja USA i innych terrorystów po spółce z USA juz jest zaplanowana tak jak zamach na tureckiego prezydenta czy tez chemiczne opryskiwanie polskich ziem/- chemitrails , które bezspornie zaakceptował żydowski prezydent bo Polakiem on nie był. Teraz kolejny pejs nakazuje szczepić przymusowo czystych Polaków, rasę z genem R1 ponieważ zbyt szybko sie odbudowywujemy i nie kupujemy kłamstw na temat tego , ze w oswiecimiu ginęli Żydzi, dla nich był Oświęcim 2 a dla Polaków piece i katowanie, doświadczenia oraz destrukcja rękoma synalka zyda Rotschwilda. Poczytajcie co pisze dr Duncan / wolna Palestyna na yt. Popatrzcie kto zapoczątkował terroryzm i wysadził hotel by w Palestynie zrobic nielegalne państewko z herbem Rotschwildów we fladze….

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s