WIELKA AKCJA ŚWIADOMYCH ISTOT: DZIŚ O 15:00 WYŁĄCZAMY MATRIXA!

Jedno z uniwersalnych praw mechaniki Przestrzeni mówi, że „energia podąża za uwagą”. Kierując swoją uwagę na daną osobę, przedmiot lub projekt – wzmacniamy obiekt swojej uwagi, obdarzamy go mocą.

Dziś zabieramy swoją cenną uwagę z matrixa i przenosimy ją na siebie, koncentrujemy się na sobie, na swoim duchowym sercu, na poczuciu bliskości z bliźnimi. Nasza cenna uwaga odebrana matrixowi… realnie ujmuje mu jego żywotną siłę.

To dopiero pierwsza tak masowa próba. Po kolejnych kilku takich Przestrzeń nad Polską realnie zmieni swoje właściwości. A kiedy już Polacy rzeczywiście poczują swoją przyrodzoną Moc, okrzepną w niej i się z nią oswoją – puścimy polityków z torbami, bo posiadają oni jedynie tyle władzy, ile sami im łaskawie podarujemy.

Startujemy więc dziś o 15:00 – każdy tam, gdzie stoi.

Jesteśmy siłą 🙂

TAW

***

16.04.2015. No i mamy relację z akcji 🙂 Wszystkie wrażliwe istoty czują Moc tego, co się wydarzyło… ❤

3 thoughts on “WIELKA AKCJA ŚWIADOMYCH ISTOT: DZIŚ O 15:00 WYŁĄCZAMY MATRIXA!

  1. nie wiem, czy to na pewno ma związek z Waszą akcją, ale doskonale pamiętam ten dzień, bo odczułam wtedy ogromny przypływ mocy… zobaczyłam i poczułam to, czego jeszcze wtedy nie było… teraz wiem, że to się wydarzyło…
    Dziękuję Wam za tę moc. Już dawno nie było jej we mnie, nie takiej silnej. Oby była jak najczęściej… bo czuję, że to właśnie Ona jest moim przeznaczeniem. Płynie do mnie z Ziemi, czułam ją odkąd pamiętam…

Skomentuj

