Piotr Tymochowicz, specjalista od kreowania wizerunku:

Pomysł zaproszenia mnie powstał dość nagle. W sztabie wyborczym prezydenta powstało zamieszanie. Raz byłem zapraszany do Kancelarii, potem byłem odwoływany.

Jan Lityński
Jan Lityński, doradca Prezydenta RP ds. kontaktów z partiami i środowiskami politycznymi

Spotkanie miało być z dwiema osobami: pan Jan Lityński i osoba, z którą rozmawiałem bezpośrednio, a która miała dołączyć do nas: pani minister, sekretarz stanu Beata Małecka-Libera z Ministerstwa Zdrowia.

Beata Małecka-Libera
Beata Małecka-Libera, sekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia

Przecieki mam następujące: towarzystwo się bardzo przestraszyło. Wiem, że doszło wczoraj [12 maja] do awantury między Robertem Tyszkiewiczem, szefem sztabu, a prezydentem. (…)

Robert Tyszkiewicz, szef Komitetu Wyborczego Bronisława Komorowskiego
Robert Tyszkiewicz, szef Komitetu Wyborczego Bronisława Komorowskiego

Myślę, że wielkiego wyboru nie ma. Albo trzeba pogodzić się z przegraną, albo ruszyć pospolite ruszenie, pompując pewne nowe nadzieje, tylko…

kto w to uwierzy?

Panowie sztabowcy, ludzie aż takimi debilami nie są. Jest jakiś stopień idiotyzmu masy (kiedyś słynne zdanie wypowiedziałem na ten temat), no ale, na litość boską – nie aż tak!

Superstacja.tv

Skomentuj

