Kukiz we Wrocławiu: Ja już uważam się za zwycięzcę – pokonałem strach, poszedłem na wojnę z Systemem, który mógł mnie spacyfikować w każdej chwili… Alternews 30.04.2015 r.

Ja już uważam się w ogromnej mierze za zwycięzcę wobec samego siebie: pokonałem strach, poszedłem na wojnę z Systemem, który mógł mnie spacyfikować w każdej chwili i który robi wszystko, żeby mnie spacyfikować, uniemożliwiając granie, uniemożliwiając nagrywanie płyty itd. Więc to już jest swego rodzaju zwycięstwo.

I to, co jest najważniejsze, ja wiem, że w tej chwili jest już wzbudzony taki ogień, że ja naprawdę nie jestem już niezbędną osobą; że udało się obudzić świadmomość, poczucie godności, swojej wartości, poczucie możliwości zwycięstwa. To jest najważniejsza rzecz. Tu nie chodzi o ten urząd. Tu chodzi o podmiotowość: naszą, obywatelską, polską.

Paweł Kukiz

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/tag/pawel-kukiz/

Oficjalna strona Pawła Kukiza, kandydata na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej:

Kukiz.org

 

Skomentuj

