Alternews 9.12.2014 r. Więzienia i tortury na więźniach dokonywane przez CIA w Polsce

Prowadzi Janusz Zagórski.

One thought on “Alternews 9.12.2014 r. Więzienia i tortury na więźniach dokonywane przez CIA w Polsce

  1. Był rok 1987. W areszcie śledczym w Warszawie na Rakowieckiej dokonano na mnie działania deprawacji osobowości przy pomocy podmówionych więźniów za obiecane warunkowe zwolnienie. Z całą odpowiedzialnością oświadczam, że były na mnie stosowane fale elektromagnetyczne mind control, była o tym mowa. Cześć więźniów mogła mnie swobodnie [telepatycznie?] kontrolować i psychicznie torturować, dając do zrozumienia, o czym myślę. Pokazywano mi np. zdjęcia i rysunki mojego synka, co najbardziej bolało. Pytanie, skąd je mieli. Całością zarządzała wychowawczyni oddziału. Pamiętam, że na ten odział przychodziła jakaś ekipa ludzi z zewnątrz, co jest oczywiste, że mogli tam wejść tylko za zezwoleniem…, oj, nawet nie naczelnika, tylko kogoś z zewnątrz, to przecież jednostka ściśle zamknięta. Przepraszam, ale teraz zacząłem sobie przypominać ten czas i szczegóły, a to nawet po latach bardzo boli, samo przypominanie to potworne przeżycie. Tak naprawdę to nikt nie chciał mnie słuchać nawet z niedawno poznanego grona ofiar. Dziwne to dla mnie i enigmatyczne. Powtarzam, był to rok 1987. Już wtedy sposoby mind control były perfekcyjnie znane. TARGETEM JESTEM DO DZISIAJ.

Skomentuj

