Kto jest kim w wojnie amerykańsko-rosyjskiej na terytorium Ukrainy…

Jasnowidz Gracjana z miasta Denia w Hiszpanii – i kilka słów prawdy na temat sytuacji na Ukrainie.

 

Advertisements

7 thoughts on “Kto jest kim w wojnie amerykańsko-rosyjskiej na terytorium Ukrainy…

  1. Być może Putin nie jest „aniołkiem”, ale w tej sytuacji jaka zaistniała na Świecie, ten Człowiek
    odgrywa pozytywną rolę i współpracuje z siłami Światła.To dzięki postawie Rosji, jeszcze nie wybuchła trzecia wojna światowa do której uporczywie dążą ciemne siły.

  2. Sory Gracjana ale nic odkrywczego w tym przeslaniu nie zawarlas.Kazdy kto ma troche oleju w glowie wie jak jest.Ps.Skoncz nagrywac bezsensowne przeslania (obiektywnie mowie sa plytkie,Mariusz Max Kolonko nie jestes)jak wyczerpal Ci sie temat o Ufo.

  3. tak bzdurzyc moze kazdy jak tak jasnowidzisz i masz takie kontakty to powiedz jaki i kiedy bedzie koniec tej wojny.ja ci powiem ukraina bedzie miala przesuniete granice albo putin sposci bomby.jak tak wszystko wiesz ,bedzie wojna czy nie

  4. pani gracjano pani jest wedrowcem putin taki bialy co pani robi jeszcze w tej europie,za ural prosze tam tak pieknie,a pani to niech uwaza uwaza na tych czarnych maja podsluchy u pani tez ,nie widziala ich pani jeszcze na niebie?jeszcze jedno pani jest lepszym filozofem anizeli jasnowidzka,wojna tuz tuz to pani pewnie szykuje sie w kosmos z cala rodzina dolaczy pani do swoich dzieci kosmicznych i bedzie miala pani okazje je potulic

  5. p.gracjano ogladam pani rozmowy i widze w pani twarzy tyle cierpienia, tyle bólu, nie widac w pani twarzy radosci, radosci zycia, ja odbieram pania jako b.cierpiaca osobe, pani teresa zupelnie inaczej. pani smutek i ból twarzy mi sie udziela i trudno przy pani cieszyc sie z zycia

    1. Dlaczego w naszym społeczeństwie jest tylu IGNORANTÓW ?. Pozdrawiam Pani Gracjano i wszystkich którzy z Panią współpracują .Często Was oglądam i z zainteresowaniem ślędze Pani programy.

  6. kazdy jest jasnowidzem-w dzien.w nocy juz gorzej widziec. co za bzdury. w opolu jest ” jezsu chrystus” i paru idiotow uwierzylo..zamiast bzdury wypisywac w internecie i tracic czas, zabierzcie sie do jakiejs pozytecznej pracy.panie jasnowidzace

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s