Licealistka z Gorzowa Wielkopolskiego Marysia Sokołowska nie bała się zapytać premiera Tuska, patrząc mu w oczy, dlaczego jest zdrajcą Polski

Marysia Sokołowska z Gorzowa

„Dlaczego udaje pan patriotę, a jest pan zdrajcą Polski?” – to pytanie zepsuło kolejną propagandową wizytę premierowi Donaldowi Tuskowi. W Gorzowie Wielkopolskim na Tuska czekała m.in. grupa licealistów, wśród nich Maria Sokołowska, która przygwoździła premiera swoim pytaniem.

„Zapytałam Donalda Tuska, dlaczego udaje patriotę, a jest zdrajcą Polski. Odpowiedział mi, że mam poczucie humoru, a pani, która była obok niego, się zaśmiała. Dziwny z niego człowiek, nawet nie potrafi się przyznać, że zdradził Polskę przy różnych okazjach, że cały czas to robi. Nie mam pojęcia, jak można tak udawać” – tłumaczy Sokołowska.

Dodaje, że nie była zaskoczona reakcją szefa rządu. „Wiedziałam, że on może tak zareagować. Polityk ma zawsze przygotowaną regułkę, jak ma się zachować w takiej sytuacji. Ale widziałam jego wzrok. Speszył się bardzo” – tłumaczy w rozmowie z lokalnym oddziałem TVP.

Pytana, dlaczego zadała swoje pytanie Tuskowi, wyjaśnia: „Chciałam to pytanie zadać, chociaż wiem, że jego nie zmienię. Jednak może jakiś człowiek wejdzie w internet i poszuka, dlaczego ja tak powiedziałam. Może wyszuka, że on zdradził razem z Wałęsą Polskę, jak obalali np. rząd Olszewskiego” – przekonuje.

Po takim początku spotkanie w Gorzowie Wielkopolskim nie mogło być udane. Ale jedno jest pewne – premier zapamięta je na długo.

TK

Stefczyk.infotuskLicealistka2305

Marysia Sokołowska w relacji TVP INFO:

http://www.tvp.info/15325343/licealistka-zapytala-premiera-dlaczego-jest-zdrajca-polski

One thought on “Licealistka z Gorzowa Wielkopolskiego Marysia Sokołowska nie bała się zapytać premiera Tuska, patrząc mu w oczy, dlaczego jest zdrajcą Polski

Skomentuj

