z7873911Q,Smolensk--szczatki-polskiego-samolotu

To co zespół parlamentarny Antoniego Macierewicza osiągnął, to coś absolutnie niesamowitego. Przecież te „odrobiny” analizowane przez jego ekspertów są w wielu wypadkach wszystkim, co mamy – mówi Grzegorz Makowski, ekspert Federalnej Agencji Lotnictwa USA (FAA)

– Już sam fakt opanowania wszystkiego przez Rosjan dyskwalifikuje praktycznie wszystko w raportach przewodniczącej Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) Tatiany Anodiny i polskiej komisji rządowej Jerzego Millera – mówi w rozmowie z portalem BlogPublika.com Makowski. Jest to jedno wielkie pasmo kłamstw i manipulacji. Wystarczy śledzić wypowiedzi i sprostowania, różnego rodzaju zapowiedzi, porównywać dokumenty nawet te oficjalne. Czy do analizy takich danych trzeba być fachowcem? Myślę, że nie. (…) Ja z kolei, na podstawie dostępnych materiałów i analiz mogę powiedzieć, że to nie był wypadek spowodowany przez pogodę czy błędy pilotów – gdyby tak było mielibyśmy wrak i nośniki informacji już dawno w Polsce i tyle. Prawda? – pyta retorycznie ekspert FAA.

Grzegorz Makowski (fot. BlogPublika.com)
Grzegorz Makowski (fot. BlogPublika.com)

– To co zespół parlamentarny Antoniego Macierewicza osiągnął, to coś absolutnie niesamowitego i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu – ocenia Makowski. Przecież te „odrobiny” analizowane przez zespół są w wielu wypadkach wszystkim, co mamy. Zdjęcia po wypadku są jednoznaczne w swojej wymowie: gdyby to był wypadek te zdjęcia powinny wyglądać inaczej. I jeszcze przenoszenie elementów wraku by pasowały do „bajeczek oficjalnych”… Czy trzeba dużo więcej? Szkoda, że nie mamy publicznego dostępu do zdjęć satelitarnych, które Polska otrzymała od rządu USA krótko po katastrofie. Ale jestem pewien, że kiedyś je zobaczymy. Wielkim ograniczeniem jest to że zespół parlamentarny pana Macierewicza musi korzystać z oficjalnych materiałów opublikowanych przez Rosję i aktualnie rządzących Polską. Dla mnie są to materiały o wszystkim, ale nie o faktach dotyczących Smoleńska 2010.

Grzegorz Makowski jako inspektor FAA (FAA – Federal Aviation Administration – Federalna Agencja Lotnictwa, organ nadzoru lotniczego USA – przyp. red.) uczestniczył w tworzeniu raportów dotyczących czterech wypadków lotniczych [lotnictwo cywilne]. Pracował również dla Departamentu Obrony USA. Brał udział w badaniu katastrof samolotów Boeing 727-232, McDonnell Douglas MD-83, Gulfstream G-1159A, Boeing 737-74H.

Niezalezna.pl

BlogPublika.com

***

Czytaj również:

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/category/zamach-smolenski-2/

***

6efaf252a3eb1b1d680dc54c9231106b

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s